فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

و من به روزهای مادرانه دوباره سلام می کنم

1392/8/17 12:29
نویسنده : مامان سارا
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزی که اون دو تا خط ارغوانی رو روی بی‌بی‌چک دیدم به تپش قلب افتادم و بهت زده شدم...یه کم که گذشت فهمیدم فرزند دوم به همون زیبایی فرزند اول دوست داشتنی و خواستنیه مخصوصا اگه این یکی هم یه شازده پسر کوچولو باشه. راستش، همیشه در این مورد شک داشتم و نگران بودم که برای کوچولوی دومم اون ذوق و هیجان قبلی رو نداشته باشم . اما اشتباه می‌کردم. حالا من مثل مادرهای باتجربه دیگر می‌دانم که دردهای مبهم و تنگی نفس و خستگی اعجاب‌انگیز و خواب‌آلودگی مضحک طبیعی است، و مثل مادرهای جوان و تازه‌کار، هنوز از دیدن پسرک کوچولوم تو صفحه مانیتور سونوگرافی ذوق می‌کنم و گوشه چشمم خیس میشه...چه قدر خاکی و خودمونی اومدی پیشم مامانی ... چقدر بی ناز و منت قدم رو چشمم گذاشتی ... الان چند وقتیه که تکونهای کوچولوتو حس می کنم. دیگه با همه وجودم منتظر در آغوش کشیدنتم... 

خیلی فکر کردم که درباره پسرک جدیدمون همین جا بنویسم یا براش یه وبلاگ نو بسازم ولی دیدم نمیشه ماجراهای دو تا برادر دوست داشتنی رو از هم جدا کرد ... میشه؟؟!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان امیرعلی گلی
16 آبان 92 15:13
نه عزیزم نمیشه
خیلی خوشحالم و امیدوارم شادیت روز افزون باشه دوست من
چه زیبا نوشتی واقعآ احساستو درک میکنم ایشالله کوچولو دومتم به سلامتی به دنیا بیادو خاطراتشو با این عسل خانمون تو همین وبلاگ برامون بزاری تا با خوندنشون لذت ببریم فداتون
عکس بزا دیگه از کیانوش دلمون تنگیده براش

ممنون دوست خوبم .... خیلی به ما لطف داری عزیزم.... راستش باور می کنی از کیانوش عکس تازه نگرفتم؟!!...واقعا عکس گرفتن از این فسقلی احتیاج به مهارتهای ماورایی داره ... بس که در حال ورجه وورجه است ....
گل پسرتو ببوسسسسس
مامان باربد
16 آبان 92 17:40
سلام.به به بسلامتی پس یه گل پسر دیگه توراهه.ایشالله بسلامتی دنیا بیاد.نینی جدید خیلی خوشبخته که مامانی مثل شما و داداشی مثل کیانوش جان دارهباربدی خوشحال میشه بهش سر بزنید خاله جون


آره دیگه خاله جون...ممنون از دعای قشنگت .... باربد منو ببوس
آریانه
16 آبان 92 18:33
یعنی من عاشق خودتو اون فندقم و البته شازده پسر که دیگه

من دقیقا به اندازه زمان کیانوش منتظر و چشم به راه دومیم

کوچولوی خاله ، ما همگی بی صبرانه منتظر قدمهای خوشگلت به این دنیا هستیم


بوسسسسسسسسسس گنده برای خاله جون خودمون
خاله زری ( مامان آرمان)
16 آبان 92 21:12
سلام عزیزم به نظر منم نمیشه جدا کرد ...



چطوری خاله زری؟؟؟؟ آرمان خوشگلمون خوبه؟؟؟ ببوسش محکممممم....
مونا (مامی آدرین)
17 آبان 92 23:17
سلام دوست جونم
خیلی زیبا احساساتت رو بیان می کنی واقعاً منم یک لحظه گوشه چشمام خیس شدن در حین خوندن این متن زیبا تبریک فراوان برای این قندعسل جدید که خدا بهتون داده امیدوارم صحیح و سالم به دنیا بیاد و دلتون رو شادتر از پیش کنه کیانوش عزیزم رو ببوس از طرف من. باور نمی کنی که هر روز که وبلاگ آدرین رو چک می کنم یه سری هم به عسل خان شما می زنم واقعا دلم براش تنگ میشه هااااااا
راستی دوست جونم همیشه فکر می کردم بچه دوم وقتی اولی هنوز دو سه سالشه خیلی سخت باشه ولی از طرفی هم معتقدم که بین بچه ها نباید زیاد فاصله سنی باشه. شما هم همین فکر رو داشتین که خدا بهتون این دسته گل دوم رو داد؟


ممنون از لطفت دوست خوبم... به پسرک ما هم لطف داری عزیزم ...
راستش اگه برای خودم بود که اصلا دیگه بچه دار نمی شدم ولی ما فکر کردیم بیشتر هدفمون از دوباره بچه دار شدن اینه که کیانوشم تنها نمونه ...دوست داشتیم بچه هامون با هم باشن و مثل 2 تا دوست بزرگ بشن پس ترجیح دادیم تا جای ممکن اختلاف سنیشون هم کم باشه...

آدرین خوشگل من سرش بهتر شده؟؟؟!!! محکم ببوسسسسسسسسسسس از طرفم...راستی منتظر اون عکسهای آدرین که قول دادی هستماااااااا
مونا (مامی آدرین)
18 آبان 92 12:13
سلام سارا جون.
از ته دل برای این خانواده چهار نفره دوست داشتنی یه عالمه روزهای خوب آرزو می کنم. امیدوارم روزهای سخت زود سپری بشن (بارداری رو می گمااااا). آدرین هم سرش خدا رو شکر بهتر شده و من فقط خدا خدا می کنم که جای بخیه که زده شده نمونه راستی بعضی از پست های قبلی رو عکس دار کردم دارم آلبوم عکساشم درست می کنم اونا را ببینید تا بقیه ظرف امروز یا فردا حاضر شن. می بوسمت. مواظب فینگیلیا باش


ممنون عزیزم... خدا رو شکر که بهتره... نگران جای بخیه هاشم نباش ... نمیمونه انشالله ... پماد ضد اسکار زخم بزن خوب خوب میشه.... تو هم پسر شیطونت رو ببوس.

نورا نینی سایت
18 آبان 92 14:30
سلام عزیزم واقعا مبارکه منم مامان شدم واسه اولین بار
وبلاگ زدم بیا و ببین


واااااای نوراح جان .. تبریک می گم عزیزم... حتما سر می زنم بهت....بوسسسسسسسسسس
الهه
20 آبان 92 1:28
الهی! چه زیبا و ملموس نوشتید خدا همه این چهار نفر عاشق و خوشبخت رو برای هم حفظ کنه پسر گلی دوم هم به سلامتی بیاد خدا کنه هیچ کدومتون اذیت نشید و همه کارها به بهترین و آسانترین راه ممکن انجام بشه و یهو ببینین این دو تا قند عسل واسه خودشون مردی شدن. به به! چه روزی باشه اون روز! ممنونم الهه جان، مرسی بابت آرزوی قشنگت.بوسسسسس
شیما
21 آبان 92 19:22
سلام دوستم خوبی؟من که شنبه رفتم بیمارستان بستری شدمو کورتاژ کردم سخت بود ولی خب صلاح خدا اینطور بود انشاالله دفعه بعدی با سلامتی کامل باشه توکل به خودش. آخی...عزیزممممم، با اینکه میدونم تو دلت غصه داری ولی باور کن حکمت و صلاحی تو این اتفاق بوده و خدا یه هدیه بهتر برات میفرسته....صبور باش دوستم
فرنوش مامان آنوشا
24 آبان 92 13:36
الهی همشه خودت و همسرت و گل پسرات سالم و شاد باشین ای خدا من از الان منتظرم داداشی عسل خان و ببینم عزیییییییییییییز خودمی فرنوش مهربونم..... دختر گل جیگر طلاتو بچلون
raha714
25 آبان 92 14:33
عزيزم خيلي از وبلاگت خوشم اومد چون خيلي صميمانه و صادقانه مينويسي انشااله هميشه شاد و خوشبخت باشيد لطف داری خانومی
سمیه
28 آبان 92 1:34
الهی چقدر زیبا و با احساس انشاالله همیشه شاد و خوشبخت باشین ممنون عزیزم.. منم برای شما آرزوی خوشبختی می کنم
مامان سید مهدی کوچولو
3 آذر 92 15:55
سلام عزیزم بهت تبریک میگم ببخشید با یکم تاخیرایشالله که قدمای کوچولوش پر از خیر و برکت باشه. ممنون گلم...بوسسسسسسسسس
بهاره مامان ونداد
12 آذر 92 15:16
وای تبریک میگم عزیزم به سلامتی دوباره داری مامان میشی ای جان مواظب خودت واون فندق کوجولو والبته کیانوش شیطون بلا باش ممنون دوست گلم... پسر خوشگلتو ببوسسسسس
النــــا مامان رها
13 بهمن 92 13:03
سلام عزیزم ماشالا به این پسرنازت ایشالا آقاکیارش هم به سلامتی بدنیا بیاد من شما رو لینک کردم اگرمایل بودی شماهم منو لینک کن تادوستیمون ادامه پیداکنه بووووووووووووووووووس .... سلاممم عزیزممم.... ممنون...معلومه که لینکت می کنم دوستمممم... خیلی هم با افتخارررر.... بوسسسسسسسسسسس... چه گل دختری هم داریاااا... ببوسش حسابی
مامان ثريا
18 اردیبهشت 93 22:26
خدارا هزاران هزار مرتبه شاكرم چراكه بعد از گذشت 54 سال از زندگيم با ديدن اين دو تامغز بادام هايم تازه مي فهمم لذت واقعي زندگي يعني چه ؟الهي كه هميشه سالم وسعادتمند باشيد. خدايا اين زيبا ترين عشق دنيا را به همه خانمها عطا كن. ........................ عاشقتم مامان