فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

دو پرنس کلبه ما

یه روز برفی پشت پنجره...

1392/9/16 9:45
نویسنده : مامان سارا
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

ماما... ماما....بدوووو ... بدووووو( اشاره به آسمون از پشت پنجره) .... بییین ..... بیییین .....دیدییییی.... دیدییییییی...؟؟؟!!!!!!!

 

آره مامان دیدم برف میاد ....

 

بففف مییاااااد ...؟؟!!!!!

 

آره پسرم از آسمون برف میاد ...

 

داگههههه؟؟؟!!!!

 

نه مامان برف سرده .....

 

بففف سسسسسسده...؟؟؟!!!!

 

آره عشقم سرده سرده.....

 

سسسسده... بفففف سسسسسده.....

niniweblog.com

 

یک ساعت بعد....

 

نمیایی پایین کیانوش ...؟؟؟؟

 

نه ....

 

بیا بریم سی دی بزاریم .....

 

نه ....

 

یک ساعت بعدتر....!

 

بریم به به بخوریم....؟؟؟

 

نه ...

 

بعد از یک ساعت بعد تر...

کیانوش مامان

 

بریم ماشین بازی کیانوش  .....؟؟!!!

 

نه ...

پس خسته شدی مامان رو صدا کن باشه؟؟؟

 

باششششش

 

خسته نشدی؟؟؟!!!

 

نه ....

 

3 ساعتی بعد ....

 

کیانوش ....

 

کیانوش ....

 

خوابیدی مامان؟؟؟!!!!

niniweblog.com

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان گیسو جون
16 آذر 92 14:44
ههههههههههههه وای خدا مردم خوب استراحت کردیااااااااا دعا کن هر روز برف بیاد ببوسش عزیزمه آرررره .. باید دعا کنم
خاله مهسا
16 آذر 92 15:45
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم عاشقتم خاله
مامی پرنیان
16 آذر 92 16:09
عزیزم سلام من همیشه میام اینجا سر میزنم ایشالا خدا این پسر ناز رو واستون حفظش کنه و تو راهی هم صحیح و سالم بیاد بغل مامانش لطف می کنی عزیزیم... ممنون از دعای قشنگت
سیدا
16 آذر 92 16:38
عزیز دلم امیدوارم دنیات همیشه قشنگ باشه همیشه برفو به زیباییش یاد بیاری و همیشه دریچه هایه قشنگه زندگی بروت باز باشه ممنون عزیزم
معصومه
16 آذر 92 18:07
سلام من از طریق نی نی سایت باهاتون آشنا شدم. چقدر علاقه مند شده به برف اینم واسه نی نی کوچولوی تو راه دیگه دو تا داداش به هم بیافتند از مامان چیزی نمی مونه!!!! آتیش می سوزونن و یواشکی می گن به مامان نگی ها! زنده باشن لطف کردی اومدی پیشمون عزیز... خیلی خوشحالمون کردی ....... نمونه اون داداشی ها رو هم داریم تو خانواده ... کاملا می دونم قراره چه بلایی سرم بیاد ...ولی امیدم به خداست....
الهه
17 آذر 92 1:37
ای جانم به این عسل خان برق دوست عزیزم چه پشتکار و علاقه ای! این نشون میده که مامانی جونش کارت در اومده، یعنی بزرگ بشه عاشق یکی بشه تا نستوندش ول کن معامله نیستا! خاله جون پسر ما هنوز 4 ماهش نشده بود به ما تفهیم کرد حرف حرف خودشه .....آمادگیشو داریم ....بلللله یه همچین دسته گلی داریم مااااا....خخخخ
persian mom
17 آذر 92 3:33
اخی عزیزم اولین بار بود دید؟ آره دوستم ،فکر کنم اولین بار بود.... پارسال یکی دو باری که برف اومد از ترس اینکه سرما نخوره بیرون نبردمش ... امسالم نبردم البته ، خودش از پشت پنجره کشف کرد ...
مامان امیرعلی گلی
17 آذر 92 10:35
عزیییییییییییزم فدات چقد برف دوست داری خاله جون مامانی اگه برف همینجور بخواد ادامه داشته باشه فک کنم دلت واسه قند عسلت تنگ شه ... راست می گی به خداااا
پارمیدا
17 آذر 92 16:42
سلام ساراجون فداش بشم دلم براتئن تنگ شده بود میدونم بارداری خیلی انرژی میگیره همیشه شاد باشید به ایلیا منم سربزن چقدزود میگذره خدایا گلم به ما لطف داری دوستم... ما هم دلمون برای شما تنگ میشه .... ایلیا جون منو ببوسسسسس.... چشم حتما میام پیشتون
مهسا(مامان کیان)
21 آذر 92 15:30
وای سارا عاشق این پست شدم. امیدوارم همیشه قلبت به پاکی دونه های برف باشه عزیزم عزیزمممممی.... بوسسسسسسسسس
بهین
21 آذر 92 23:19
نی نی سایتی ام هر جا ببینمت یه سر خاموش بهت میزنم هزااااااار ماشالا به این گل پسر و داداش نازنینش خدا برای هم حفظتون کنه شاد شاد شاد باشید همیشه ممنون دوست گلم...خوشحالم می کنی که بهمون سر می زنی عزیزممممم...و دنیا دنیا ممنون بابت دعای قشنگت...
زهرا مامان صدرا
24 آذر 92 14:22
عزیزمممم عالی بود.. چه حس مشترکی داری با من خاله ...چی بگم؟!!! فقط بوسسسس...
محبوبه مامان الينا
25 آذر 92 10:22
عشقي بخدا خوبی خاله محبوبه جون؟؟؟ ... دلمون برات یه فندق شده بوداااااا
الهه
26 آذر 92 3:46
جیگر طلای خاله دلم برات تنگ شده مواظب مامان گلت باش که مهمون کوچولو به سلامت بیاد انشالله بووووووس از سر دلتنگی دل به دل راه داره خاله جوووون
خاله زری ( مامان آرمان)
29 آذر 92 16:03
وای خدا این فرشته معصومو ببین چقدر از برف شگفت زده شده ببین اینا هنوز پاک و معصوم هستند واسه همه چیزایی که خدا خلقت کرده اینقدر ذوق زده میشن اما وقتی مثل ما بزرگ میشن هر چی زیبایی میبینن دیگه واسشون مهم نیست خیلی زیبا بود عزیزم .... همین طوره دوستم....متأسفانه ما خیلی چیزها رو تو کودکی هامون جا می زاریم و فراموش می کنیم، فراموش می کنیم چجوری به سادگی خوشحال بشیم و شادی کنیم...
مامان مرضیه
30 آذر 92 14:15
عشق خاله می بینم که کلی حال کردی با سفید برف که مثل دل کوچولوته ..... وای خاله جون پسرمون از اون روز همش منتظره برف بیاد دوباره...دعا کن زود بیاد... زیاد بیاد... بریم برف بازی...
بانو
19 دی 92 12:57
ای وای من چچقدرررررررررررررررر ناززززززززززززززززززز ............... لطف داری گلم
مامان متین جون
25 دی 92 15:28
سلام خدا نگه داره پسمل خوشمزه رو پیش ماهم بیا .... ممنون عزیزممممم....به روی چششششم
ساغر
27 دی 92 14:42
سلام عزیزم من میام معمولا اینجا سر میزنم خدا پسرت رو نگهداره و تو راهی هم به سلامت زمینی شه مامان کیانوش پسرت رو طبیعی زایمان کردی یا سزارین؟؟؟؟؟؟کدوم بیمارستان و دکترت کی بود؟راضی بودی؟هزینت چند شد ممنون میشم جواب بدی اخه ایشالا پسره منم تا 4 ماه دیگه به دنیا میاد ..... سلام به روی ماهت لطف می کنی که بهمون سر می زنی دوستم، ممنون از دعای قشنگت....بوسسسسسس راستش کیانوش من تو بیمارستان عرفان به دنیا اومده...سزارین بودم...دکترم هم اعظم السادات مهدوی بود...به غیر از هزینه بیمارستان که واقعا یادم نیست چقدر شد (چون قبل از زایمانم چند هفته بستری بودم)خود دکترم 2 سال و نیم پیش 2 ملیون دستمزد جدا ازم گرفت... در کل راضی بودم...با این حال دکترم رو عوض کردم چون مطبش خیلی شلوغ شده و منم با یه بچه کوچیک سختمه هر بار 3-4 ساعت برای چکاب منتظر بمونم....این بار میرم پیش دکتر رضوان کاظمی....بیمارستان آتیه...دکتر نازنینیه...ولی هنوز در مورد اینکه چقدر دستمزد جدا میگیره باهاش حرف نزدم. امیدوارم همه سوالهات رو جواب گفته باشم عزیزم...انشاالله به سلامتی و دل خوش 4 ماه دیگه کوچولوت رو بغل می گیری... مراقب خودت و نی نی کوچولو باش
.مامان مهدخت
11 بهمن 92 23:56
عزیزم چه وبلاگ قشنگی ایشالله گل پسر ما سلامت بدنیا بیاد و داداشی هم سلامت باشه. سارا جان فکر کنم پسر شما از دخترم من 1 ماه کوچکتره بچه دوم سخت نیست؟ پسر تون از پوشک گرفتین؟ آخه به سر من هم افتاده دومی رو بیارم ممنون. به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم ......... سلام عزیزمممممم.... ممنون خانومی......سخت که هست عزیزم ولی نه جوری که نشه باهاش کنار اومد....البته می دونم به دنیا که بیاد سخت تر میشه ولی دلم خوشه به اینکه فاصله بینشون کمه و می تونن همبازی هم باشن ... از پوشکم هنوز کامل نگرفتمش .... نصفه و نیمه میگه و میبرمش دستشویی ولی همیشه نمیگه ...راستش منم تا 3 سالگیش عجله ندارم و نمی خواهم فشار بیارم که بهش استرس وارد شه .
خاله سولماز(مامانی آرتین)
15 بهمن 92 2:03
عزیزم کیانوش نازنینم چقدر این پست رو مامانی گلت زیبا نوشته چقدرم تو ناز خوابیدی خدا شما رو حفظ کنه و به همراه مامانی و بابایی و نی نی یه تو راهی همیشه کنار هم خوش باشین ....... ممنون خاله مهربون...!بوسسسسسس