فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

برگ گلم ، کیارشم

1393/1/13 18:09
نویسنده : مامان سارا
1,599 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از کیارش گل مامان و بابا که اول فروردین قدم رو چشم گذاشت ...این روزها از 24 ساعت شبانه روز ما 25 ساعت رو دربست در اختیار این شازده 3 کیلویی می باشیم ......

 

    

 

 

گلهای ما

 

دوستهای عزیزم.. خاله های مهربون که این مدت برامون پیغامهای قشنگ گذاشتین و یادمون بودین از همتون ممنونیم ... یه عالمه بوسسسسسسس و بغل محکم هم براتون کنار گذاشتیم ....دعا می کنیم سال خوبی در پیش داشته باشین .

 

پسندها (1)

نظرات (27)

خاله نیلوفر
13 فروردین 93 19:39
ای جونم که مثل خاله نیلوفرش فروردینی شد این فسقلی دوست داشتنی قدمش مبارک باشه اون آقا خوشگله کیانوش هم که عشق خالس با اون زبونی که داره! ..............
مونامامان ایلیا جون
14 فروردین 93 15:17
عزیزم مبارکه چه نازه خداااااااااااااااااا دوستت داریم کیارش جان ............... ممنون عزیزمممممممممممممم
رومینا
14 فروردین 93 16:25
براتون بهترینها رو ارزو میکنم . کیارش عزیز به دنیا مامان و بابا و کیانوش جون خوش اومدی نازتو قربون پسر نازم .................. یک دنیا ممنون دوست نازنینم
فاطی
14 فروردین 93 20:56
سلام من خیلی وقت بود با ویلاگ شما اشنا بودم ولی گم کرده بودم تا دوباره که پیداش کردمممم بینهایتتتتتتت خوشحال شدمممم خیلی عالی مینویسین منم باردارام خیلی حس خوبیه خیلیییییییییییییییی عزیزم از صمیم قلب بهت تبریک میگمممممممممممم خیییییییییییلی خوشحال شدم خدا براتون حفظشون نه .................... عزیزم لطف داری ... برات بارداری راحت و زایمان شیرینی رو آرزو می کنم... مراقب خودت و جوجه کوچولوت باش و بازم بهمون سر بزن
مامان کیارش
14 فروردین 93 23:56
عزیزممممم خوش اومدی انشالله قدمش خیر باشه .دومادش کنید انشاللهههههه ................ ممنون دوستممممممممممم.... کیارش کوچولوت رو ببوسسسسسسسسس ازطرفم
مامان باربد(پرنس کوچولوی من)
15 فروردین 93 0:17
به به قدم نورسیده مبارک خاله سارا انشالله خدا هردو پسر گل رو براتون حفظ کنهسال نو هم مبارک ،سال خوبی داشته باشیدهزارتا بوس واسه کیانوش وکیارش خاله ................ ممنون عزیزممممممممممممم...... سال نوی شما هم هزار بار مبارک ....
ساغر
15 فروردین 93 0:34
مبارک باشه عزیزم هزار ماشالا ایشالا زیر سایه پدر مادرش صحیح و سلامت بزرگ بشه سارا جون سزارین بودی کدوم دکتر و کدوم بیمارستان؟راضی هستی از زایمانت؟ هزینش چندشد؟ منم خدا بخواد اواخر اردیبهشت زایمانمه ................... ممنون دوستم... بله عزیزم سزارین بودم ... بیمارستان آتیه و اگر راستش رو بخواهی نه ، زیاد از بیمارستان راضی نبودم ... هزینه هم درست نمی دونم ولی فکر کنم حدود 6 تومن شد البته با دستمزد دکتر .... امیدوارم زایمان خوبی داشته باشی
خاله مهسا
15 فروردین 93 20:28
وای که عکس دو تا داداش با هم دیوونم کرده ... قربون دوتاشون بشه خاله ......................
فافا
15 فروردین 93 22:52
بسلامتی سارا جان ، خیلی منتظر بودم بیایی پست بزاری الهی جفتشونو داماد کنید ، خوش و خوشبخت در کنار همسرت و گل پسرات با هم زندگی کنید ..................... سلامممممممممممممم عزیزممممممممممم....ممنون که یادمون بودی دوستم
شیما
15 فروردین 93 23:20
سلااااااااااام دوستم اول عیدت مبارک بعد هم قدم نورسیده انشاالله به سلامتی زیرسایه پدرومادر بزرگ بشن. ................... سلام به روی ماهت...ممنون ... ممنون... منم برات سال خوبی رو آرزو میکنم عزیزمممم
مامی آدرین
16 فروردین 93 0:20
واااااااای عزیزززززززم. سارا جونم قدم نو رسیدت مبارررررررک باشه. خسته هم نباشید دوست مهربونم. امیدوارم دو تا شازده پسرا همیشه تنشون سلامت باشه و سایه شما پدر و مادر مهربون بالای سرشون باشه. قطعا خیلی روزهای پر کاری در پیش داری ولی الان دیگه یه مامان با تجربه هستی و از پس همه سختیها بر میای. الهی قربونش برم چشماشون چه شبیهه هم هستش. میبوسمتون ............... ممنون دوست گلم....مرسی بابت دعای خوبت .... بوسسسسسسسسسسسس قلمبه......... آره , خودمم فکر میکنم خیلی شبیه کیانوش باشه
النا مامان رها
16 فروردین 93 10:50
ای جاااااااااااااااااانم بخورمش مبارکه ایشالا که خوش قدم باشه حتما براش اسفند دود کن عزیزم به نظرم یک کم شبیه کیانوش اومد مخصوصا لب و دهن ناز و کوچولوش خیلی نازه ببوسش بازم مبارکه ...................... ...ممنون عزیزممممممممممم...لطف داری دوستم
الی مامی آراد
16 فروردین 93 17:08
ای جوووونم عزیزم قدم نو رسیده مبارککککککککککک عزیزم خوشگلم عیدتون مبارک از خداوند تو سال جدید بهترینها رو براتون میخوام ................ ممنون دوست خوبم....منم براتون روزهای شاد و روزگار خوش آرزو می کنم...
مامان ملیکا
16 فروردین 93 23:36
سلام خیلی وقته نیومدم به وبتون سر بزنم که سورپرایز شدم... قدم نورسیده مبارک باشه انشاالله خوش قدم باشه گلم .............. چی بگم ؟!گفتی سورپرایز یاد چوچانگ افتادم ...خخخخ...... ممنون عزیزممممم... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
17 فروردین 93 11:13
سلام عزیزم قدم نورسیدتون مبارک واقعاً که دوتا داداشا خیلی شبیح به همن ، امید وارم امسال سال خوبی برای شما و همسرت و 2 تا خوشگلات باشه خوشحال میشم به وبلاگ ماهان من هم سری بزنی ...................... ممنون عزیزمممممممم.........آره واقعا شبیه همن.... اگر عکس های نوزادی کیانوش رو بزارم کسی تشخیص نمیده کیارشه یا کیانوش ...
ميترا
17 فروردین 93 14:54
سلام سارا جان من دورادور با وبلاگ پسر گلت كيانوش و كيارش آشنا شدم در وهله اول قدم نورسيده ات را تبريك ميگم اميدوارم زير سايه شما و پدر عزيزش هر دو فرزندت بزرگ بشوند و عاقبت بخير شوند در ضمن فكر كنم كيارش كوچولو شبيه پدرش مي باشد .................... سلام عزیزممممممم...........ممنون خانومی.... آره عزیزم.. شبیه باباشم هست ولی بیشتر شبیه کیانوشه
الهه مامان مبین
18 فروردین 93 1:56
سلام دوست عزیزم . قدم شازده پسر مبارک باشه خدا حفظش کنه عزیز دلم رو . مامانی اسپند یادتون نره . میبوسمتون زیاااااااااااااااد ............... سلام به روی ماهت... ممنون عزیزممم....
سیدا
18 فروردین 93 14:35
عزیززززززززززززززم قدم گل پسرمون پر از خیر و برکت باشه از صمیم قلبم تبریک میگم رابطه کیانوش باهاش چجوریه ؟ ........... ممنون دوستم... کیانوشم خیلی مهربونه خاله جون.... دوستش داره... روزی هزار بار بوسش می کنه
مامان جون محمدامین
18 فروردین 93 16:14
وای الهی ماشاالله چقدر هم پسملی خوشگله.قدم نو رسیده مبارک خانومی .خدا هر دو گل پسر رو براتون نگه داره .سال نو هم مبارک عزیزم .بوس قلمبه واسه کیارش جون ................ ممنون عزیزم، لطف داری ...سال نوی شما هم مبارک....
الهه مامان مبین
18 فروردین 93 16:20
یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووووووس ..................
مرمرک
18 فروردین 93 16:54
دوست عزیزم بهت تبریک میگم. قدمش مبارک باشه. 1 جیگر شد 2 تا جیگر من عاشق کیانوشتم. خدا هر دو رو برات حفظ کنه و دامادشون کنی. ایشالا من دختر بیارم به زور عروس تو می کنمش (کیانوش گل پسراتو ببوس ...................... ممنون عزیزم... خیلی باهوشی...از کجا فهمیدی من مادر شوهر گلی هستم؟؟؟!!!
سفانه
19 فروردین 93 18:30
سلام عزیزم... چشمت روشن... از صمیم قلبم بهت تبریک میگم... الهی که سلامت و نامدار باشه... پسر فروردینیه ما.... قدمش مبارک.... شبیه داداشش هم هست.... هزار ماشاله به هردوشون ................... سلام به روی ماهت....ممنون عزیزمممم خوبی دوستم؟؟؟!!!!!!!!!!!شهداد و سلنای نازت خوبن؟؟؟... میام وبلاگت ولی آپ نمیکنی چرا؟؟!!!
مامان آقا پسر
21 فروردین 93 19:37
سلاااااااااااااام سال نو مبارک قدم نو مبارک ایشالله زیر سایه پدر و مادرش و کنار داداش گلش 120 سال زنده باشه ................ ممنون عزیزممممم
سپیده
22 فروردین 93 0:03
سلام عزیزم ماشالا به این گل پسر های ناز و مامانیت خدا برات نگشون داره خوشبختی شون رو ببینی ایشالا براشون اسفند دود کن راستی یک سوال دارم ممنون میشم جوابم رو بدی منم یک دختر دارم و دو سالی هست که وبلاگ درست کردم منتها آمار بازدیدم کمه ممکنه بگی چطوریه که امار بازدیدت زیاده؟ حتی وبلاگ هایی هم که لینک کردی آمارشون بالا بود دیدیم مال من به زور به روزی 10 تا میرسه ولی مال شما 100 تا رو رد میکنه دلم می خواد آمار بازدید وبلاگ منم بالا بره جای خاصی عضوید یاکارخاصی کردین ممنون میشم راهنماییم کنی بوووووووووووووووو برای کیانوش و کیارش گل .................... ممنون عزیزممممم... لطف داری خانومی .... وبلاگتون هم مبارک ... راستش کار خاصی نکردم عزیزم... لطف دوستانه که بهمون سر میزنن و ما رو شرمنده می کنن...
مامان امیرعلی گلی
22 فروردین 93 20:34
سلام عزیز دلم خسته نباشی قدم نورسیدت مبارک من تازه از سفر برگشتم ولی همون روزا از گوشی اومدمو روی ماهه کیارش و کیانوش جونمو دیدم کلی ذوق کردم نظرم گذاشتم ولی نمیدونم ثبت شد یا نه ایشالله دو تا پسر گلت زیر سایه مهربون پدر و مادر بزرگ بشن و خوشبختی تون روز به روز بیشتر بشه گلم .................. سلااااااااااااااااام دوست خوب خودمممممممممممم... نظرت احتمالا رفته صفحه دوم نظرات ... خیلی شرمندم می کنی فدات شم ... ممنون که یادمونی عزیزممممم
سارا مامي عسل
24 فروردین 93 0:24
سلام عزيزم قدم نو رسيده مبارك ايشالا هميشه خوشحال باشين ببوس هر دو خوشكل عزيزمو ......................... سلام به روی ماهت... ممنون ... بوسسسسسسسسسسسس
الهه
24 فروردین 93 3:31
ای جاااااااانم! ببین اینجا چه خبره! جیغ و دست و هورا و شادی و هلهله! به به! چشم ما روشن به جمال دو قند عسل! الهی دورش بگردم! چه نگاهی داره آخه این نی نی تازه از راه رسیده! خانوم خیلی خوشحال شدم و خیلی یادتون بودم.به سلامتی و خیر و خوشی زیر سایه تون بزرگشون کنید. تبریک تبریک ..................... ممنون دوست مهربونم.... لطف داری عزیزممممممممممممم