فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

پسر مهربون من...

1393/2/10 19:40
نویسنده : مامان سارا
819 بازدید
اشتراک گذاری

کیانوشم ، گل مادر...

اگر این مدت یه کم بهت سخت گذشت  مامان رو ببخش ... اگر تو این چند ماه خیلی وقتها پیش اومد که دوست داشتی بغلت کنم و مثل قبل با هم برقصیم و نمیشد مامان رو ببخش ...اگر دوست داشتی با مامان کشتی بگیری و نمیشد مامان رو ببخش ... به خاطر اون روزی که تو خیابون خسته شده بودی و گفتی مامان بغلم کن ولی من به خاطر شرایطم نتونستم و تو با اون پاهای کوچولو و خسته تا خونه پیاده اومدی مامانو ببخش   ... به خاطر اون روزهایی  که هر چند از سر اجبار تو رو سپردم به  دیگران و حالا می بینم چقدرررر لاغر شدی مامان رو ببخش ...

باید ازت  تشکر کنم  مامانی ... به خاطر اون دل مهربونت که تا مامان دست به کمر میشه می پرسی کمرت درد گرفت مامان؟!.. بعد بدو بدو میایی که کمر مامان رو ببوسی ... این روزها تازه فهمیدم چه دل مهربونی داری شازده کوچولوی من ...وقتی داداشی رو می بوسی و نازش می کنی ...وقتی گریه می کنه  و تو می ری  دلش رو ماساژ می دی  و قربون صدقه اش می ری ...وقتی داد می زنی مامان عاشقتم... وقتی  اون لبهای کوچولوت رو می زاری روی گونه مامانی و مامانی رو می بوسی .... وقتی کار بدی انجام می دی و من از شدت خستگی و بی حوصلگی بهت  تشر می زنم و تو فقط لبهات رو ور می چینی و  بغض می کنی ولی اینقدر مهربونی که 2 دقیقه بعد میایی و مامان رو بغل می کنی و می بوسی و من آب میشم... الهی مادر فدای تو  ، فدای همه این مهربونیات عزیزممممم ...می دونم این روزها به تو هم سخت می گذره گل مامان ... ازت ممنونم  به خاطر دل مهربون و صبورت....

عاشقتم پسرم

 

پسندها (3)

نظرات (10)

النا مامان رها
10 اردیبهشت 93 12:28
ای جااااااااااانم به این پسر گل با گذشت عاشقشم انقدر مهربونه راستی به کیارش حسادت نمیکنه؟ منم قصد نی نی دوم دارم دوست دارم بدونم عکس العمل بچه اول چیه هردوشونو ببوس ...................... راستش روزهای اول مشخص بود که احساس خوبی نداره...هنوزم روی رفتار ما خیلی حساسه ...ولی کم کم داره بهتر میشه... شکر خداااا رفتارش بهتر از انتظار ما بود....
دخترم رزا
10 اردیبهشت 93 15:52
واااای عزیزم. چه دله مهربونی داره کیانوش .مامان سارا ببویش.کی میشه دختر منم واسم دلبری کنه...... ............... انشالله به زودی به دلبری هم می رسه...
مامان امیرعلی گلی
10 اردیبهشت 93 21:10
عزیزم پسر مهربونه ما الهی چقد عشقولانه نوشتی دوست جونم به زودی کیارش گلی بزرگ میشه و همه چیز درست میشه ................ لطف داری دوستم...گل پسرت رو ببوس.....
مامان ماهان
11 اردیبهشت 93 8:44
عزیزم چه مامان با احساسیو چه پسر مهربونی فداتشم مراقب خودتو 2تا پسرای نازت باش ،بوووووووووووس ............ نظر لطفته مهربون.....بوسسسسسسسسسسسسس
خاله مهسا
11 اردیبهشت 93 11:44
........
الهه
12 اردیبهشت 93 0:19
آخی... دلم گرفت برای کیانوش بگردم الهی براش خیلی طفلکی اند این بچه ها به خدا ما هم از اونا طفلکی تر منتها مسئله اینجاست که ما رو اونا تسلط داریم ولی اونا هیچ اراده و قدرتی نهایتا در برنامه هاشون ندارند کاش میتونستم کمکی کنم. به خدا سارا جان اگر کاری تفریحی سرگرمی و نگهداشتن هر کدوم از بچه هات لازم بود بگو با کمال میل در خدمتم ............. عزیییییییزمی....ممنون دوست خوبم.... بوسسسسسسسسسس قلمبه
سمانه
12 اردیبهشت 93 10:12
عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم خدا حفظش کنه ................ ممنون خاله جون
مامان الهه
13 اردیبهشت 93 11:28
خدا حفظ کنه دو تا دسته گلت رو . خیلی زیبا نوشتی عزیزم ............. ممنون عزیزممممممم.....لطف داری ....
هدا
14 اردیبهشت 93 12:04
فدای کیانوش صبور و مهربونم برم. .....................
مامان الهام
29 اردیبهشت 93 20:20
عزیزززززززززم کیف کردم چه پسر گلی خدا انشا....جفتشونو واست حفظ کنه با تبادل لینک موافقی عزیزم؟؟؟ .......................... لطف داری دوستم ... چرا که نه ...؟!!!... شما لینک شدی عزیز