فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1393/3/8 20:55
نویسنده : مامان سارا
496 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

سلام سلامممممممممممم گل های مامان ؛ غنچه مامان کیارش؛ نفس مامان کیانوش

ببخشید که دیر اومدم کیارش جونم ... خجالت

امروز که دارم اینا رو می نویسم گل مامان 2 ماه و 8 روزشه....وقتی 20 روزش بود ختنه شد به سلامتی اما حتی 1 دقیقه هم گریه نکرد ...حالا یا دست دکترش طلا بوده یا پسر ما خیلی قوی و صبوره نمی دونیم ...چشمک

خیلی وقته که پسر کوچولوی ما بهمون می خنده اما اولین خنده با صدای بلندش رو وقتی 56 روزش بود تحویلمون داد ... مادر فداشبغل

چند روز پیش هم که رفتیم واکسن 2 ماهگی گل پسری رو زدیم و با تجربه ای که از داداش کیانوش داشتیم منتظر جیغهای بنفش بودیم که بازم کیارش مامان سنگ تموم گذاشت و کلی آقایی کرد و فقط یه گریه کوچولو همون موقع کرد و بعد از اون توی این چند روز اصلا مامانیش رو اذیت نکرد ....تشویق

اما بگم از اخلاقهای گل پسری ... عاشق آب بازی و ماساژه...دوست داره مامانی صبح تا شب بشینه باهاش حرف بزنه و اونم برای مامانی دست و پا بزنه و ذوق کنه و بخنده و  صداهای بامزه از خودش دربیاره ...بین انواع و اقسام صداهای گل پسری مامانی عاشق ماما کردنشه... با اینکه می دونم این ماما گفتن بعیده معنی مامان رو داشته باشه ولی نمی دونم چرا تا کیارش نگام می کنه و میگه مامااااا دست و پام شل میشه ....محبتخندونک

اما بگم از این روزهای کیانوش خودم ...

عسل خان هم خوبه ... شکر خدا یه کم داره دوباره وزن می گیره بچم  ...آرام

دیگه به داداشی عادت کرده ؛ کلی دوستش داره ، باهاش قرار گذاشته وقتی بزرگ شدن برن 2 تایی ماشین سواری و قان قان کنن ( چشم مادرشون روشن)متفکر

منم این روزها یه دستم کیارشه یه دستم قاشق غذا دنبال کیانوش خان... چه کنیم دیگه ؟؟؟!!!

داشتم فکر می کردم من همون دختر تیتیش مامانی و لوس و نازک نارنجی و پرتوقع سابقم که حالا 2 تا بچه رو با هم بغل می کنه و یاد گرفته کارهاشو 2تا 3 تا با هم و همزمان انجام بده؟؟؟!!!متنظر

خلاصه که تو این روزهای شیرین و سخت من واقعا درگیرم ... بی اغراق لحظه ای برای خودم نیستم، با این حال دوست ندارم این روزها بگذره .... من عاشق همین خستگی هام ... عاشق صورتهای معصوم و کوچولوی بچه هامم ... عاشق همین شیطنتهای بچگانه و همین جمله بندی های بی سر و ته  کیانوشم که همیشه خنده رو لبم میاره... عاشق همین آنقو آنقو کردنهای کیارشم که قند تو دلم آب میکنه.... خلاصه که این روزها من خیلی عاشقم...محبت

 

 

پسندها (11)

نظرات (15)

خاله مهسا
8 خرداد 93 21:32
الهی خاله فدای جفتشون بشه ............................
الهه مامان مبین
9 خرداد 93 0:30
سلام سارا جونم . خوبی . خوشی . کیانوش و کیارشم خوبن ؟ خدا برات نگهشون داره ایشاا.. عزیز دلم . خیلی زیبا نوشتی از خوندن مطالب قشنگت هم بغض کردم و هم به داشتم یه دوستی مثل تو به خودم بالیدم . خدا کمک میکنه همیشه عزیز دلم . توی وبلاگ یکی از دوستام خوندم که :.... مادر من بهشت را هرگز زیز پای تو ندیدم . زیز پاهای تو آرزوهایی بود که به خاطر من ازشون گذشتی . واین یعنی عین واقعیت . عوضش وقتی بچه ها بزرگ بشند قدرمون رو میدونند . ما همیشه دوستون داریم گل منننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ...................... سلام عزیز دلم... ممنون از لطفت....دل به دل راه داره .... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
الهه
9 خرداد 93 2:42
ای جانم به کیارش خوش اخلاق و صبور و زیبا. خدا هر دوشون رو حفظ کنه و عاشقانه هاتون هر روز پر شورتر باشه. ولی عاقا ما گفته باشیم پرچم کیانوش برای ما همیشه بالاست ها. دست خودمون نیست چی کار کنیم. طرفدارشیم شدید! حتما بهش بگید ها خاله الهه گفته دوست دارم هوار تا ........................ مرسی عزیزممممممممممممممممم خاله جون به کیانوش گفتیم ...ایشون فرمودن : خالی الهه دوست داله هبالی تااااا.....
خاله زری ( مامان آرمان)
9 خرداد 93 23:44
عالی بود منم با خوندنشون دلم قنج رفت واسه دوتا گل پسر خدا نگهشون داره ............... لطف داری دوستم
خاله نیلوفر
10 خرداد 93 11:09
فسقلی خوردنی وروجک سرتق ........................
مامان امیرعلی گلی
14 خرداد 93 1:34
واقعآ که عاشق شدنم داره حتی واسه ما که خواننده ایم خدا حافظشون باشه ....................... ...لطف داری دوستم
مامان الهام
17 خرداد 93 17:13
ای جووونم ماشالله چقدر ناز شده مامانی هر دوشون رو از طرف من ببوس .................. ممنون عزیزممممم
الهه مامان مبین
19 خرداد 93 17:34
خصوصی سارا جونم ............... ممنون عزیزم
مامان باربد
21 خرداد 93 20:46
چه جمله های زیبایی.خدا این دو تا کوچولو ناز رو برات حفظ کنه عزیزم .............................. ممنون عزیزم
مامان امیرعلی گلی
21 خرداد 93 21:48
سلام عزیزم خوبی غنچه گلات چطورن؟ ممنون که با این همه مشغله بهمون سر زدی گلم با آدرس جدید لینک شدید ببوس جفت خوشکلارو .......................... ممنون دوستم....
شقایق مامان آرشا
23 خرداد 93 10:24
ای جونم پسملای خوردنیی آفرین کیانوش جون ..........................
مامان ملیکا جون
24 خرداد 93 0:03
سلام سارا جون قدم نو رسیده مبارک باشه هزار ماشاالله به گلهاتون ....................... سلام به روی ماهت.... ممنون ممنون ممنون
مامان گیسو جون
24 خرداد 93 23:24
سلام گلم خوبی؟ ای جون دلممممممممممممممممم الهی من فداش بشم هزار ماشاا... این نی نی ناز و کوچولو نفس ما هم هست راستی سارا جونی کیانوش جونم حسودی نمی کنه ؟ چقدر دلم تنگ شده بود الان که اومدم فهمیدم چرا وبت رو عوض کردی ؟ دیگه تند تند می آم تو هم تند تند بنویس لطفاً هر چند می دونم خیلی خیلی خیلی سخته بوسسسسسسس ........................ چطوری دوستم؟؟؟؟ قربونت برم... عوض کردم چون تو آدرسش فقط اسم کیانوش بود ...نخواستم 2 فردای دیگه کیارش دلگیر بشه گیسوی نازت رو ببوس
الهه
28 خرداد 93 0:50
خونه نو مبارک، چشم روشنی چی بیاریم؟ ................. قربونت برم عزیزم، ممنون ...
فافا
31 خرداد 93 21:33
سارا جون وای که نمیدونی چقدر گشتم تا وبلاگ جدیدتو پیدا کردم ؛ همیشه میخونمت و لذت میبرم از نوشته هات ، ایشالا خدا دو تا گل قشنگو برات حفظ کنه ................. شرمنده شدم دوستم ... یه تصمیم ناگهانی بود ... خوشحالم که بازم اومدی پیشمون .. رادین نازت رو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس