فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

گل قشنگ مادر حالا 3 ساله شده

1393/4/9 10:8
نویسنده : مامان سارا
1,149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیانوشم ... خوبی مامان؟!!... 

تولدت مبارک عزیزکم... روزها چقدر زود می گذره و تو جلوی چشمای مادر چقدر زیبا قد می کشی... خیلی وقته که با پوشک کلا خداحافظی کردی ، شبها هم خودت می خوابی  ... خلاصه دیگه برای خودت مردی شدی .... اعتراف می کنم که گاهی بیش از اندازه در موردت سخت گیری می کنم ولی بدون و هر گز فراموش نکن که از من به تو عاشق تر فقط خداست...

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان الهام
18 تیر 93 10:49
تولدت مبارک عزیزم ............... ممنون خاله جون
الهه مامان مبین
18 تیر 93 12:29
قربونت برم کیانوش نازم . تولدت مبارک هزار هزار بار عزیز دلمممممممممممممممممممممممممممم . ایشاا.. دومادیت نازنین پسرم . سارا جونم تولدت گل پسرم رو تبریک میگم خیلیییییییییییییییییییییییییییییی زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااد . میبوسمتون ....................... ممنون عزیزمممم
الهه مامان مبین
18 تیر 93 12:30
برای کیانوش نازم ..................
مادر
18 تیر 93 17:11
عزیزم مبارکش باشه ایشالله پس جشن تولد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکس جشن تولد؟؟؟؟؟؟؟؟ .................... ممنون دوستم...جشنی که نبود ولی عکس می ذارم به روی چششششششم
مامان هدا
20 تیر 93 16:46
سلام تولدت مبارک مرد کوچولو راستی نظرتون راجع به تبادل لینک میتونم بپرسم؟ سپهر من 5 روز از کیارش جان بزرگتره ..................... منون عزیزممممممممم ما که از خدامونه دوست عزیز....
الهه
21 تیر 93 1:24
قربونش بشم معلومه که کیانوش جونمون ماهه ، گله به سلامتی سه سالگیش مبارک وای خدا یعنی واقعا سه سالش شده؟! سارا جون شبها واقعا خودش میخوابه؟ برام جالبه بدونم چطوری و مراحل به خواب رفتنش چیه؟ یه کم از سخت گیریهاتم بگین منم یاد بگیرم. نیست که مامان نرم گیریم؟! ................ ممنون عزیزمممم....بوسسسسسس راستش شبها هنوز تو اتاق خودش نمی خوابه چون کیارش کنار ماست خودم ترجیح می دم کیانوشم باشه تا حس بدی پیدا نکنه ولی خودش می خوابه و دیگه روی پامون تکونش نمی دیم...من با بازی کردن عادت رو پا خوابیدن کیانوش رو ترک دادم...کنارش می خوابیدم و زیر پتو با هم بازی می کردیم...وقتی خسته می شد هم می گفتم هر کی بیشتر چشمهاش رو ببنده برنده است و.... کم کم یاد گرفت خودش بله زیر پتو چشمهاش رو ببنده و بخوابه....سخت گیری من هم بیشتر تو مسایل تربیتیه مثل سلام دادن و احوال پرسیدن و خداحافظی کردن، تشکر کردن و خلاصه مودب بودن... به کمی هم وقتی کثیف کاری می کنه... خخخخخ....ولی خودم اعتراف می کنم که توقعم از این بچه 3 ساله بیشتر از سنش هست متاسفانه
شقایق
22 تیر 93 9:55
نازگل پسر تولدت مبارک . .............. مرسی خاله جووووون
مامان امیرعلی گلی
22 تیر 93 17:38
الهی ...... انگار همین دیروز بود که باهاتون آشنا شدم پست تولد 2 سالگی کیانوش جونو خوندمو توو نی نی گپ درخواست دوستی دادم ... از اون روز به بعد شدم یکی از طرفدارایه پروپاقرصش... کیانوش گلی تولدت مبارک عزیزم ایشالله شاهد بزرگ شدنت باشیمو همیشه سالم و سلامت توو دامان خانواده پر مهرت بمونی خیلی دوستون دارم ........................ دوست خوبم ما هم بینهایت از داشتن دوستهای گلی مثل شما خوشحالیم........ممنون خاله جون که هوامونو داشتی... مرسی که اینقدر مهربونی....بوسسسسسس
دنیا
6 مرداد 93 0:11
خیلی خوشحال شدم به وب ما اومدین ..................................