فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1393/4/25 16:49
نویسنده : مامان سارا
699 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام غنچه های مامانniniweblog.com

 

راستش این مدت  که نتونستم بیام خیلی اتفاقات افتاده ... کیانوشم مریض شد و یه ویروس بدجنس یک هفته تمام بچم رو عذاب داد  niniweblog.com...

تولد  3 سالگی  کیانوش  مامان رو جشن گرفتیم ، البته مثل سال گذشته مادر جون و خاله مهسا مارو شرمنده کردن وبا کلی هدیه  اومدن و  در واقع اونها برای گل پسرمون تولد گرفتن ... وگرنه برنامه قبلی خودمون این بود که مثلا بی سر و صدا بین خودمون فقط یه شمع فوت کنیم  ولی حواسمون نبود که اصولا مگه میشه تولد نوه عزیز دردونه مادرجون رو بی سر و صدا رد کرد ؟؟؟!!!... اصلا من نمی دونم این چه فکریه که ما می کنیم آخه!!!niniweblog.com

 

2-3 روز بعد از تولد هم طبق قرار قبلی می خواستیم  با عمو اکبر اینا بریم مشهد اما تو لحظه آخر باباحاجی و مامان حاجی رو هم دعوت کردیم و اونا هم قبول کردن و شد یه سفر دسته جمعی اساسی ....

چپ چپ نگاه نکنید ... سفر رفتن با پدر شوهر من کلی هم باحاله ...تازه حیف که پا درد داره وگرنه تا نوک قله هم بخواهی بری باهات میاد .niniweblog.com

جونم براتون بگه که تو این سفر  4-5 روزه هر چند به کیانوش مامان حسابی خوش گذشت ولی کیارشم از همون توی قطار مریض شد و دل و دماغ برای مامانی نموند... کلا من تو این چند روزشاید 5-6 ساعت خوابیده باشم...niniweblog.com

به هر حال  به هر ضرب و زوری بود یه  بار با کیارش رفتم زیارت و خوشبختانه موفق شدیم نذر خودمون رو  که در اصل به خاطر همون رفته بودیم مشهد انجام بدیم و یه گوسفند به نیت کیانوشم و یه گوسفند هم به نیت کیارشم پیش امام رضا عقیقه کردیم و  بدین ترتیب مامانی یه نفس راحت کشید ....niniweblog.com

 

روزهای مادرانه من سخت و شیرین میان و میرن و من کم کم باید خودم رو جمع و جور کنم و کنار همه سنگینی این مادری کردنها به خودم برگردم....

قدم اول اینه که می خواهم 3 روز در هفته برم باشگاه .... فعلا بیشتر از این در توانم نیست ... ولی همینم که همسر مهربونم همکاری می کنه خوبه...niniweblog.com

 

و اماااا....چند تا عکس برای تصویری شدن گزارش  این روزهایی که گذشت

 

پسرم رفته شرکت باباجون

حسسسسسابی مشغول حساب کتابه بچمممممم...کارش با یه ماشین حسابم راه نمی افته ...niniweblog.com

 

اینم تولد 3 سالگی کیانوش مامان

هزار ساله بشی مادر

niniweblog.com

اینم بگم که همه زحمتها رو خاله مهسا و مادر جون کشیدن ...

 

کیانوش مامانی تو راه مشهد در حال آتیش سوزوندنniniweblog.com

 

niniweblog.com

کیانوش و پارسا جونم ... این دو تا پسر عمو به همین شکل می میرن برای همniniweblog.com

 

کیارش مامان مریض و بیحال توی هتل... بمیرم براشniniweblog.com

 

اینم اولین تلاشهای کیارش نازم برای غلطیدن...

هنوز موفق نشده البته... تا همین نصفه ها میاد گیر می کنه... غر می زنه تا کمکش نکنم کامل بچرخه هم کوتاه نمیاد...اصلا یه وضعیتی هاااااniniweblog.com

 پسر خوشتیپم داره میره گردش

مادر به فداشniniweblog.com

 

 

پ.ن : دوستای گلم از اینکه به یادمون هستین و بهمون سر می زنید و پست می زارید ممنونم

شرمنده روی همتون می شم که نمی تونم زود به زود پاسخگوی اظهار لطفتون باشم ولی  دوستتون دارم  از ته ته ته دلم ....niniweblog.com

 

پسندها (9)

نظرات (14)

الهه مامان مبین
25 تیر 93 17:48
سلام سارا جونم . اول از همه زیارتتون قبول باشه ( قربون امام رضا بشم من ) . بعدش چقدر ناراحت شدم برای کیارش نازم . قربونت برم . ایشاا.. که هر چه زودتر خوب بشی گلم . وای ساراجون مریضی بچه ها خیلی سخته . امیدوارم هیچ بچه ای هیچ جای دنیا مریض نشه . عکساتون هم خیلی خوشگل بود . به ماچ گنده برای کیانوش ناز و کیارش عسلم ..... .................. ممنون خاله جون مهربون خودمون.....آره واقعا ...اینا که مریض میشن من عزا می گیرم....حالا بدتر از اینا وقتیه که همسر جان مریض باشه....اووووف...رسما میرم تو اردوگاه کار اجباری...خخخخخخ دیگه 24 ساعته سر پام دارم سرویس میدم... چه دعای خوبی ... کاش همه بچه ها سلامت باشن ... کاش...آمین
sheyda
25 تیر 93 18:39
سلام من خیلی وقته به وبلاگتون سر میزنم اما اولین باره نظر میدم ببخشید میشه بقیه عکسهای آتلیه کیانوش جون رو هم بذارین؟؟؟ممنون میشم... .................... سلام به روی ماهت عزیزم... در اولین فرصت ممکن ، به روی چششششم
نیلوفر
25 تیر 93 19:04
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان امیرعلی گلی
25 تیر 93 20:41
سلام عزیزم سفرا بی خطر و زیارتا و نذرتون قبول باشه ایشالله عزیزم چقد خوبه که میخوای بری باشگاه واقعآ بعضی وقتا واسه تغییر روحیه خیلی عالیه سفر با بچه کوچیک و مخصوصآ مریضیاش ممکنه یه کم اوقات آدمو تلخ کنه ولی وقتی بعدها به خاطراتت فک میکنی فقط خوشی هاش یادت مییمونه این تجربه شخصیه خودمه ممنون که این عکسایه خوشکلو گذاشتی و مارو خوشحالمون کردی شاد و خرم باشید ............................... ممنون دوستم... باشگاه می رم ... واقعا عالیه ... بعد از این همه تنبلی فقط جلسه سختم شد ...انگار به روغن کاری نیاز دارم.... خخخخ
رومینا
26 تیر 93 16:59
سارا جونم زیارت قبول باشه قربون پسرهای خوشتیپ بشم من که اینقدر جیگر و نازن . امیدوارم که هیچ وقت مریضی و ناراحتی نداشته باشی گلم سارا جون ممنون بابت پاسخت ......................... اول ممنون عزیزممممممممم دوم امیدوارم خدا به همه سلامتی بده مخصوصا کوچولوها سوم خواهش می کنم دوستم
دنیا
27 تیر 93 0:39
کوچولوی خیلی خیلی خیلی نازی دارین خوشحال میشم به منم یه سر بزنین ............................ ممنون عزیزمممممممممممممم.... به روی چشششششششششم
مریمی
29 تیر 93 21:35
دو تا ماچ واسه پسرای نازت خیلی ماهن براشون اسفند دود کن خودتونم خیلی شیرین مینویسید ........................................ ...ممنون ، ممنون ... ممنون ... نظر لطفته دوستم
خاله مهسا
4 مرداد 93 1:48
الهیییییییییی من فدای این دو تا گل پسر ...............................
النا مامان رها
6 مرداد 93 13:29
الهی فدای این نی نی بشم که مریض شده توی سفرخیلی سخته منم تجربشو داشتم زیاvتتونvهم قبول . ایشالا که همیشه خوش باشین ........................ منون عزیزمممممممممممممم
mahdis
10 مرداد 93 17:15
چه نی نی نازی به منم سر بزن تا افتخار لینکت کنم ...................... شمالینک شدی دوستمممممممممممممم
دوست نی نی سایتی
13 مرداد 93 12:19
سلام عزیزم من از رنگ موهات که تو نی نی سایت زده بودی خیلی خوشم اومد میشه توضیح بدی دقیقا چه رنگی زدی و کلا مراحل رو توضیح بدی یه دنیا ممون ......................... سلام به روی ماهت .... چقدر فکر کردم کدوم رنگ رو می گی دوستم.... الان که موهام مشه ولی اگر اون رنگ ماهاگونی پارسال رو می گی فکر کنم من رنگ آلبالویی شماره 5 یا 6 اورئال رو با فندقی شماره 3 اورئال مخلوط کردم با اکسیدان شماره 2 ... اینم بگم که موهای خودم خرمایی روشنه تقریبا ... یعنی اگر رو پایه دکلره حساب کنی موهام تقریبا پایه 5 میشه .... امیدوارم جوابت رو گرفته باشی عزیزممممم
زری ( مامان آرمان )
14 مرداد 93 0:29
اول از همه یه دنیا تبریک واسه مرد شدن آقا کیانوش مبارک باشه سه سالگیت عزیزم و همچنین زیارت قبول عزیزم و این که خیلی دلم واسه کیارش خان سوخت طفلی بچه خدا بد نده ...................... ممنون عزیزم... بازم ممنون و انشالله قسمت همه بشه.... آره بچم خیلی گناهی بود خاله جون.... خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه
نسیم مامی باربد
14 مرداد 93 21:32
تولدت مبارک کیانوش خاله بمیرم واسه کیارش ایشالله زودی خوب بشه عزیز خاله زیارتتونم قبول سارا جان همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید ......................... مرسی خاله جون.... خدا نکنه بازم ممنون
محبوبه مامان الینا
20 مرداد 93 19:42
سلام سارا جون.کجایی دختر؟ وبلاگ حذف میکنی و خبر نمیکنی؟! اتفاقی اینجا رو دیدم عززززززززززززززززززززززززززززززیزززززززززززززززززززززززززززززززم مبارکه نی نی کوچولوی نانازتون راستش اولش خیلی شوکه شدم آخه خیلی وقت بود ازتون خبری نداشتم اما بعدش یه ذوقی کردم در حد تیم ملی... برای وجود نازنین خودت و گل پسرای نانازی سلامتی آرزو میکنم و شادی روزافزون ............................ آآآآآآآاخ... الهی سلام به روی ماهت عزیزممممممم....خوبی ؟؟؟... دختر شیرین زبونت خوبه؟؟؟؟ قربونت برم من فکر کردم به همه دوستان آدرس جدید رو دادم....شما دوست عزیز مایی... تو دلمون جا داری .... مطمئنی به شما ندادم؟؟؟!!!!!!!!!!!........... ... مگه میشه ؟؟؟!!! خیلی خوشحال شدم که پیغامت رو دیدم .... تنبلی منو ببخش ... قول می دم همین روزها یه سر وبلاگت بزنم .... ببوسسسسسسس دختر نانازیتو