فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/4/31 10:55
نویسنده : مامان سارا
487 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

 

سلام گل قشنگم ...niniweblog.com

مامانی یه خبر برات دارم داغ داغ  .... دیروز برای اولین بار ساعت 2 و نیم بعد از ظهر برای 2-3 ثانیه خودت به تنهایی ایستادی ....niniweblog.com.... هوراااااااااااااااااااااااااااا....niniweblog.com

وای که چقدر ذوق کردم...niniweblog.com

 بابایی نشسته بود و تو هم کنارش ایستاده بودی  اولش از بابایی گرفته بودی ولی خودت دستت رو رها کردی و تلاش می کردی  تنهایی بایستی ... این کار رو چند بار تکرار کردی و من و بابایی هم کلی برات احساساتی شدیم ... وای که چه لحظه شیرینی بود ...niniweblog.com... نمی دونم کی می تونی راه بری ولی بی صبرانه منتظرم .niniweblog.com

 

جدیدترین شیرین کاریت هم اینه که یاد گرفتی تلوزیون بیچاره رو علاوه بر دکمه های روی خودش با کنترل خاموش و روشن کنی.... فکر کنم این بخت برگشته تا چند ماه دیگه بیشتر عمرش به دنیا نباشه از بس که روشن و خاموش میشه طفلی .niniweblog.com

بیشتر از همیشه عاشق دالی بازی هستیniniweblog.com... وقتی باهات بازی می کنم صدای غش غش خنده هات همه خونه رو پر می کنه... می میرم برات...توی آسانسور ... بیرون با مردم رهگذر ... تو مغازه با فروشنده ... خلاصه با همه دالی بازی می کنی ، روابط اجتماعیتم که توپه با هر غریبه ای ظرف 2 شماره دوست می شی و از همه می خواهی که باهات بازی کنن ... الهی من فدای اون صدای ذوق کردنت بشم که از هر لذتی تو دنیا برام شیرین تره.

خدایا به خاطر همه این لحظه های قشنگ شکرتpraying

از این که شیرینیه زندگیم شدی ازت ممنونم پسرم

همیشه عاشقتم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله نیلوفر
31 تیر 91 11:18
به افتخارش
سميه
31 تیر 91 11:27
اي جونممممممممممممم عزيز دلم...انشالله به زودي با اون پاهاي خوشگلت بدو بدو كني نازنين
خاله مهسا
31 تیر 91 14:50
نی نی های ما
20 آبان 91 15:59
سلام مامانی و بابایی کیانوش جووووووووووووون با ارزوی سلامتی واسه نی نی تون منتظرم بیاین تو وبم و درمورد کارم نظر بدین اگه خوشتون اومد همکاری کنید ممنون فدای نی نی تون بشم الهیییییییییییی


ممنون از لطفتون.... حتما