فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

یه پسر شیرین زبون...

1392/6/7 11:13
نویسنده : مامان سارا
517 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان راستش یه مدت میشه که می خواهم برات از شیرن زبونی هات و چیزهای تازه ای که یاد گرفتی بگم ولی همش تنبلی می کنم ...

این اولین شعریه که برامون می خونی ودل مامانو می بری

عیی بابا .. اییییییه ایییییییه... ایجا مممم .........ایجا ممممم

niniweblog.com

 

تقریبا 2 ماهی میشه که کلABC انگلیسی رو به ترتیب حفظ کردی و برامون می خونی ...  به غیر از اینکه ترتیبش رو حفظی تک به تک حروفش رو کاملا می شناسی وقتی ازت می پرسیم همه رو درست می خونی .... حتی اعداد انگلیسی رو هم تا 9 بدون اینکه من باهات تمرین کرده باشم بلدی و این برام خیلی جالبه...niniweblog.com

همچنان خیلی چیزها رو فارسی می گی و خیلی کلمات رو انگلیسی ولی وقتی می خواهی جمله بسازی و باهامون حرف بزنی بیشتر از فارسی استفاده می کنی  ....

 

Turtl

 Zebra

 Giraffe

Monkeys

 dogs

horses

 fish

birds

 Pig

Duck

Cow

Flag

ocean

 apple

orange

 grape

Red

 Blue

 Green

 Yellow

Banana

 burger

car

Come

Eye

ears

 nose

Hand

Foot

 mouth

Ice cream

Umbrella

Crayons

Circle

Mirror...

 همه اینها رو یاد گرفتی و قشنگ میگی ... بعضیهاشونو با یه تلفظ خیلی بامزه می گی ... بعضی هاشونم حتی از من بهتر تلفظ می کنی جیگر مامان... خیلی کلمات دیگه رو هم می گی که نه الان حضور ذهن دارم نه وقت نوشتن....

خیلی چیزهارو هم فارسی می گی ...

 

سلااااااااام

چی شد؟؟

سلاکم... سلام علیکم

خلاصی ... خداحافظ

ظب باس... مواظب باش

کشی منی بده... کفش منو بده....niniweblog.com

یخخخخخ... یخ

ابه ... اب

اوشاد... افتاد

نانا... لالا

عجبا....

ای بابا....

بیااااا.....

بشی... بشین

بگل کن... بغلم کن

خشی شد... خسته شدم

آفالا... آفرین باریکلا

ماسالله... ماشالله

یا عیی... یا علی

چطوری؟؟...

کجاس؟؟...کجا  بودی؟؟؟

شیچست... شکست

خلا شو ... خراب شد

....راستی تا 14 می شمره پسرکمون.....

niniweblog.com

می خخخخخام.... می خواهم

نخخخخام... نمی خواهم...

به من بیده ...

بیا....

بگیر...

بسمایین... بفرمایین

دوشت دالم.. دوستت دارمniniweblog.com

باباششششش...

ماماششششش...... مامانش

باباجی

ماماجی

ماشی...

نفسه...

عسسسسسله...من می گم کیانووووووش ..تو میگی: عسسسسسسسسلهniniweblog.com

کیان...

جیگ ... جیگر

بگل... بغل

شیب ...سیب

دودو... جوجو

نازی نازی....

شی... شیر

از اینا می خوام

از اون از اون

ماسی ... ماست

نکن

ای چه کار ... این چه کاریه؟؟!!!

نلیزیا.... نریزی ها....

صب کن صب کن... صبر کن

بلیم ... بریم

عژیژی..

عژیژ خولم.... عزیز خودم

غذی ... غذا

سر سر ...سرسره

بازی ...

تاتا عباسی ...

چه گیلی کردما... چه گیلی کردمااا   .... این مدل غر غر کردنته ...niniweblog.com

شی می خواهم .. شیر می خواهم

نخوام...

 نه بسه...

باشو ( بلندشو)

بسین( بشین) ...

خالی... خاله

حوسی... حسین

کوجا ........ بیا.... ههههههههه

بازی کن.. بیا بازی کن باهام

در باز کن... در اینو باز کن

اینی دلار... اینو دربیار

ات ات.. اتل متل

 خیلی بیشتر از اینایی که نوشتم برای مامان شیرین زبونی می کنی پسرم اما واقعا نوشتن همه اش برام سخته کلوچه خوشمزه مامان...

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مونا
7 شهریور 92 13:43
چه پسر جیگری
خدا حفظش کنه
عزیزم یه پیشنهاد دارم
صدای عسل خان رو ضبط کن مثلا همین اولین شعری که می خونه یا از شیرین زبونی های دیگه اش
بعد بذار تو وبلاگش
عالی میشه



ممنون عزیزم از پیشنهاد خوبت.. راستش این کار برام خیلی جالبه ولی نمی دونم چجوری باید انجام برم... باید پرس و جو کنم یاد بگیرم
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
7 شهریور 92 15:05
ای جونممممممم
افرین کیانوش
مامانش واسش اسپند دود کن
بهش یاد دادی کلمات انگلیسی رو یا خودش یاد گرفت؟



ممنون نفس جان... راستش بیشترش رو خودش از توی سی دی هاش یاد گرفته ...
الی مامی آراد
7 شهریور 92 15:07
آفرین به کیانوش جونم که اینقدر باهوشه چقدر کلمه انگلیسی بلده




لطف داری عزیزم... آراد ناز منو ببوس


خاله مهسا
8 شهریور 92 10:46
ای جووووووووووووووووووووووووونم
از شیرین زبونیاش یه چیزی باحال دیگه یادت رفت
عشم عشم ..... عشقم عشقم
عموح ..... عمو


تازه بوسش هواییم میده

دلم واسه خوردنیه خاله تنگ شده که

وایستا این دفعه بیام بازم یه دل سیر قلقلکش میدم



دوشت دالک خالی


خاله جون تو که می دونی من آلزایمر دارم ...نصف اون شیرین زبونیهایی که ننوشتم رو بزار پای آلزایمرم... نصفشم بزار پای طولانی شدن بیش از حد پست..بوسسسسسس
مونا
8 شهریور 92 23:19
سارا خانوم صداش رو ضبط کن و با فرمت wav ذخیره اش کن (چون حجمش خیلی کم تر میشه)
بعد برو به یه سایت آپلود فایل و فایلت رو اونجا آپلود کن



ممنون عزیزم از راهنماییت...سعی می کنم انجام بدم... یک دنیابوسسسسسسسسسسسسسس.... راستی با موبایلم ضبط کنم صداشو میشه؟؟؟؟
مونا
9 شهریور 92 15:07
بله عزیزم میشه
ولی چون گوشی ها با فرمت ام پی فور یا فرمت های دیگه ضبط می کنن باید برا تبدیلش از یه برنامه convertor استفاده کنی
البته فقط ام پی فور حجمش بالا میشه
می تونی سایر فرمت ها رو همین جوری هم آپلود کنی

کیانوش جوووووووووووووووووووووونم رو ببوس


مونا جونم ممنون از راهنماییت دوستم... اون برنامه ای رو که گفتی ندارم اما تهیه می کنم...
مونا مامان ایلیا(پارمیدا)
13 شهریور 92 10:21
ببوسش خدا چقدجیگره عزیزم توروخدا نی نی تون پسره یا ددختر عزیزم الهی فداش بشم


ممنون دوستم......اونم که هنوز معلوم نیست... ایلیا کوچولو رو ببوس.
ساره دختر خاله نفس
15 شهریور 92 0:48
سلام به ما هم سربزنید نظر بدید
با تبادل لینک موافقید؟؟؟


موافقیم عزیزم.. چرا که نه؟!!!....
مامان آيسل
29 شهریور 92 9:36
سلام عزيزم ....نميدوني با خوندن پستت چقدر خوشحال شدم ....تبريك ميگم دوست خوبم....خوشحالم كيانوش ي همراز هميشگي داره ...براي منم دعا كن...جدي ميگم عزيزم دعام كن


یک دنیا ممنون از تبریکت عزیزم... دعا کن این روزهای ما به خیر بگذره .... راستش من پیش خدا روسیاهم ولی ازش می خواهم و امیدوارم همون چیزی رو که توی دلت می خواهی خیر و صلاحت باشه و زودتر قسمتت کنه...
مونا مامی آدرین کوچولو
28 مهر 92 19:21
سلام دوست جونم خدا این فینگیلی رو براتون حفظ کنه می تونم بپرسم که چه حوری بهش آموزش می دین ؟ من برای آدرین سی دی بی بی انیشتین رو گرفتم و از 4 ماهگی براش می گذارم تا حالا دو سه کلمه یاد گرفته خیلی هم دوست داره ولی خودم خیلی علاقه دارم بیشتر باهاش کار کنم میشه منو راهنمایی کنی . مرررررررسی


ممنون عزیزم... کیانوش منم با همین سی دی های بیبی انیشتن شروع کرد ولی کم کم حس کردم سی دی های برینی بیبی باش مناسب تر و آموزشی تره... اونم علاقه داره به سی دی هاش... فقط اصلا بهش سخت نگیر ... بزار همون قدری که دوست داره سی دی هاش رو تماشا کنه ، کم کم وقتی اشیا رو دستش می گیره و میپرسه چیه اول اسم انگلیسی اون شی رو بهش بگو ... بعد از چند روز تکرارش فارسیش رو هم بگو تا هر دو رو یاد بگیره ... من بعضی از جملات ساده رو هم به انگلیسی به کیانوش می گم و الان قشنگ می فهمه ... مثل بیا اینجا... مامان رو نگاه کن... کارت عالی بود مامانی و از این جور چیزها...کیانوش یه سری پازل انگلیسی هم داره که حروف و اعداد انگلیسی هستن و خیلی دوستشون داره .... اینقدر باهاشون بازی کردیم همه حروف و اعداد تا 20 انگلیسی رو یاد گرفت ... بچه ها با هوشن و زود همه چیز رو یاد می گیرن... فقط اصلا و اصلا نباید حالت اجبار داشته باشه... همش مثل بازی باشه ...
موفق باشی عزیزم
مونا مامی آدرین کوچولو
4 آبان 92 13:34
سلام عزیزم مرسی از راهنمایی خوبت حتما همین طوری که گفتی باهاش کار می کنم امیدوارم موفق بشم دوست جون عزیزم. کیانوش رو از طرف من و آدرین ببوس


عزیزیمی... خواهش می کنم.... تو هم آدرین کوچولو رو ببوس...