فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/12/18 12:46
نویسنده : مامان سارا
362 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

کیارش کوچولوی مامان می دونی دیگه چیزی به دیدارمون نمونده؟؟؟!!!!.... خیلی به تکونهات عادت کردم عزیز دلم.... می دونم دلم برای این روزها تنگ میشه ولی باور نمی کنی چقدر انتظار لحظه دیدارمون رو می کشم .... آخر این هفته می رم پیش خانوم دکتر مهربونم که قرار زایمانم رو فیکس کنه...به احتمال زیاد بعد از سال تحویل یا اول فروردین روی ماهت رو می بینم عزیزمادر....

خیلی مراقب خودت باش فندق مامان ... می بوسمت

 

 

پسندها (1)

نظرات (22)

مونا (مامي آدرين)
18 اسفند 92 13:02
به سلامتي دوست جون عزيزم انشااله به شادي و سلامتي كيارش جونم به دنيا بياد. مواظب خودتون باشيد. ........... ممنون عزیز دلمممم
مامان امیرعلی گلی
18 اسفند 92 17:14
قربونش بشم پسری که با بهار میییییییییییییییاااااااااااااادد عزیییییززممممممممممم ایشالله سالم و سلامت باشید .................. مرسی دوستممممممممممممممم
مامان باربد)پرنس کوچولوی من(
19 اسفند 92 0:47
الهی خاله فدای این فندق پسر بشم من.ماهم منتظر دیدارش هستیمکیانوش خاله خوبه؟خاله کلی دلم برات تنگ شده.مامان کیانوش عزیز دل خاله رو حسابی ببوس ................... دل ما هم برای خاله جووووووووووون مهربونمون تنگ شده ..... بوسسسسسسسسسسسس
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 2:57
ایشاا... به سلامتی دوست خوبم . امیدوارم زایمان خوبی داشته باشی . میبوسمتون هزار تا .................... ممنون عزیزمممممممممممممم
مامان باربد(پرنس کوچولوی من)
19 اسفند 92 16:54
سلام خاله جون به کمک نیاز دارم برای انتخاب تقویم تک برگی ...................... ........هر چی انتخاب کنی قبولهههههههههههه..... مبارک گل پسر خوشگلمون ... ببوسشششششششششششششش باربد منوووووووووووووو
سیدا
19 اسفند 92 18:00
عزیزم ایشالله قدمش پر خیر و برکت باشه و زایمان راحتی داشته باشی لطفا واسه منم دعا کن چه این روزهایه باقی مونده به زایمان چه اونروز زایمان از خدا بخوا نیم نگاهی به خواسته دله منم داشته باشه ...................... یک دنیا ممنون دوست خوبممم.... چششششششششششششششم قابل باشم همه دوستان رو یاد می کنم ....
النا مامان رها
20 اسفند 92 20:57
ای جا نم مبارکه خانم خوش بحالتون روز اول عید چه عیدی بزرگی از خدا می گیرید ایشالا خوش قدم باشه یک خواهشی دارم این پیامو خوندی ما رو هم دعا کن حامله ی دعات براورده میشه یک مشکلی داریم خدا کمکمون کنه حل بشه بوس .................. ممنون عزیزمممممممم..محتاجم به دعا ولی چششششم ، دوستهای گلم رو فراموش نمی کنم ... امیدوارم خیلی زود گره مشکلتون باز بشه ... بوسسسسسسسسسسس
negar
21 اسفند 92 11:14
salam ...ishala besalamati...ye pesare khoshgele digam miad tu baghalat...manam ishala yek mah bad az shoma dokhtaramo mibinam....linket kardam,be ma ham sar bezan .................. سلام به روی ماهت عزیزممممم... ممنون ...منم حتما لینکت می کنم دوستم .... چقدر خوب که دیدار شما هم نزدیکه ، امیدوارم زایمان خوبی اشته باشی ...
مامان باربد(پرنس کوچولوی من)
21 اسفند 92 14:16
کیانوش خاله واست عیدی داره ................... بوسسسسسسسسسسسسسسس چاقالو برای خاله جون
مامان گیسو جون
22 اسفند 92 1:22
سلام عزیز دلم خوبی؟ خدا رو شکر که به سلامتی داری به پایان این انتظار شیرین نزدیک می شی امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی سارا جونم منم یادت باشه لطفاً دعا کنی ممنون می شم ببوس کیانوش قشنگم رو بوسسسسسسسسسسس ........................ سلاااااااااااااااااااام ... خاله جون خودمون.... خوبی؟؟؟؟ گیسوی من خوبه؟؟؟ ممنون عزیزم.. مگه میشه دوستهای گلم رو فراموش کنم آخه؟؟؟؟!!! دختر خوشگلت رو فعلا بچلون .... عیدت هم پیشاپیش مبارک ..... بوسسسسسسسسسسسسس
مامان کیارش
22 اسفند 92 1:24
کیارش عزیز بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم دوست گلم انشالله به سلامتی زایمان کنی اینم برای داداش کیانوش ...................... مرسی خاله جوووووووووون....
مامان مرضیه
22 اسفند 92 21:28
به به به سلامتی انشاالله که هردو تون سالم و سلامت باشید .سال جدید رو که با یه هدیه آسمونی شروع می کنید سرشار از نعمت باشه هر چهار تایی تون شاد باشید .................... خیلی ممنون عزیز دلم... ممنون بابت دعای قشنگت
سارا مامی عسل
23 اسفند 92 13:29
ایشالا صحیح و سالم کیارش جون به دنیا بیاد عزیزم پیشاپیش تولد گل پسر مبارک باشه عزیزم کیانوش جونمم ببوس پیشاپیش عیدتون هم مبارک ............................ مرسی دوست خوبممممممممممممم.........عید شما هم مبارک عزیزمممم.... بوسسسسسسسسسسسسسس
ساغر
23 اسفند 92 17:02
سلام عزیزم ایشالا بسلامتی الان هفته چندین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ...................... سلام گلم.... ممنون ... هفته 38 هستم عزیزم ....
هنگامه
27 اسفند 92 21:37
................
الهه مامان مبین
28 اسفند 92 0:53
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌کنه،.. سال رو ، ماه رو روزها رو ، هوا رو ، طبيعت رو ، ولي فقط يک چيز کهنه ميشه که به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه ، اونم دوستيمونه ...... اميدوارم عيد با شکوفه هايش، بهار با گلهايش و سال نو با اميدهايش بر تو دوست عزیزم مبارک باشد . ................... ...امیدوارم سال خوبی داشته باشی دوست خوبم... بوسسسسسسسسسسسس
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 16:31
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد سال نو مبارک ............ ممنون...سال نوی شما هم مبارک عزیزم...
مامان امیرعلی گلی
1 فروردین 93 22:58
سلام عزیزم الان توو سفرم و نت ندارم ولی نتونستم جویایه احوالت نشم ماروبیخبر نزا سلامتی خودتو گل پسرتو اطلاع بده ..................... سفر بی خطر عزیزمممممممممممممم....ما هم خوبیم شکر خدااا.... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
الهه مامان مبین
3 فروردین 93 2:52
سال نو مبارک دوست عزیزم ..................... ممنون دوستم ... سال نوی شما هم مبارک
مامان جون محمدامین
10 فروردین 93 16:48
خانومی عیدتون مبارک. انشاالله به سلامتی .................... ممنون عزیزممممممممممم...
الهه
11 فروردین 93 4:04
مامانی بیا و بگو خبر خوب رو مردیم از بی خبری و ذوق زدگی و انتظار سال نومبارک امیدوارم همه چی خوب پیش رفته باشه ................... عزیزمممممممممممممم.... سال نوی شما هم مبارک .... همه چیز خوبه شکر خدا ... فقط من هنوز سر پا نشدم....ممنون که یادم هستین... بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان کیارش
12 فروردین 93 0:25
سلام عزیزم امیدوارم خوب و خوش باشی حتما کیارش گلی رونمایی کرده ......خوش اومدی کیارش عزیزمممممممم الهی همیشه سلامت باشی کیانوش جونم ........................ سلامممممممممم به روی ماهت .... بله عزیزم... کیارش خان هم شکر خدا دیگه کنارمونه.... به زودی عکس شازده رو برای خاله ها می زارمممممممممم... بوسسسسسسسسس