فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/4/5 15:28
نویسنده : مامان سارا
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله های مهربون و دوستهای گلم

امروز می خواهم یه عکس جالب از عسل خان بزارم یه کم دلمون وا شه...

این قند عسل مامانش لالا نمی کنه نمی کنه نمی کنه ، وقتی هم  لالا می کنه اینجوریه ....... ای جونممممممممممممممم .

داستان از این قراره که دیروز پسر مامان لباسشو کثیف کرده بود ، لباسشو درآوردم و رفتم تو اتاقش که یه لباس دیگه بیارم و تنش کنم که با این صحنه روبرو شدم......

niniweblog.com

 

من که کلی دلم قنج رفتniniweblog.com

تا پست بعدیniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ني ني شكلك
5 تیر 91 15:31
ني ني شكلك يك مسابقه ي جالب و جذاب برگزار كرده است . مطمئنا" شركت شما در مسابقه خالي از لطف نخواهد بود . شايد شما جزو نفرات برگزيده باشيد و از جوايز ارزنده اين مسابقه بهره مند شويد!!! با تشكر
خاله مهسا
5 تیر 91 17:07
ای جونننننننننننننننننننننم خاله فدات بشه الهی ، قربونت برم بی هوشه پسملی ، ای جان
محدثه
9 تیر 91 1:02
سلام کیانوش جان تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی


ممنون عزیزم
مامانی درسا
9 تیر 91 2:54
سلام عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشالله همیشه شاد و سالم باشی ....


ممنون عزیزم
مامان امیر علی
9 تیر 91 16:43
آخی خال پشت گردنشو.چه ناز


اون خال ارث بابای منه که به فسقلی رسیده ... اگه بدونین بابام با اون خال چه پزی به دنیا می ده...!!!
سارا (پریناز)
10 تیر 91 17:55
منم کلی ذوق کردم این عکس رو دیدم ...خیلی باحاله ..

راستی کیانوش مولفیکس 4 استفاده میکنه ؟؟؟؟

بردیا 7 ماهشه 4 میبندم براش .....!


آره عزیزم هنوز 4 استفاده می کنه ... بس که بچم لاغره خاله... ولی فکر کنم کم کم باید برم دنبال 5
خاله نیلوفر
13 تیر 91 1:35
منم کلی دلم قنج رفت مامان سارا ... چه ناز خوابیده صدتا بوس بهش
مامان گیسو جون
17 تیر 91 10:59
قربون اون خوابیدنتتتتتتتتتتتت