فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/5/8 13:44
نویسنده : مامان سارا
289 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلک های محدثه

سلام عشق مامان

این روزها المپیک لندن داره برگزار میشه و تو هم که با مامان پایه ... صبح تا شب داریم جودو و شنا و از این جور چیزها تماشا می کنیم ... اینقدر خوشت میاد که وقتی تلوزیون رو خاموش می کنم بهم می گی چیییییلاااااا؟؟؟!!!..... یعنی مامان چرا خاموشش کردی

 یه کلمه جدید دیگه رو هم یاد گرفتی،niniweblog.comحالا ...چیه... هم می گی ، خیلی هم ناز و قشنگ می گی ، البته فکر کنم چیه رو هم به همون معنیه چیه میگی و هم به معنیه کیه چون امروز که خاله مهسا زنگ زده بود خونمون تا من گوشی رو برداشتم و شروع کردم به حرف زدن با خاله زود اومدی جلوم و دستهای کوچولوتم با حالت سوالی جلوی مامان چرخوندی و گفتی چیییه؟؟؟!!! .... یعنی کیه ... الهی مامان فدای اون زبون شیرینت بشه...

از همین حالا غرور مردونه ای داری که بیا و ببین اگه فقط خودمون باشیم و مثلا بهت بگم به یه چیزی دست نزن ناراحت نمیشی ولی اگه جلوی کسی توبیخت کنم لبات رو جمع می کنی و یه بغضی می کنی که قلبم از جا کنده میشه ..... خیلی هم حساسی  اگه صبح بابایی موقع بیرون رفتن عجله کنه و اول شما رو بغل نگیره شب که برگرده تو هم تا 5 دقیقه بابا رو تحویل نمی گیری.....niniweblog.com... خیلی مهربونی و خیلی هم زود جوش ... چند شب پیش که برای افطار خونه خاله مهسا بودیم آخر شب عمو علی یهویی شما رو بغل کرد و برد خونه خواهر خودش که همون نزدیکی بود ... یه کم طول کشید تا بیاین و منم همش فکر می کردم نکنه گریه کنی آخه تو خواهر عمو علی رو اصلا نمی شناسی تازه خود عمو علی رو هم زیاد نمیبینی ولی وقتی برگشتین عمو گفت خیلی پسر خوبی بودی و اونجا با بچه ها بازی می کردی و غش غش هم می خندیدی .....

توی خونه برای خودت قلمرو تعیین می کنی ... قلمرو فعلی شما هم زیر میز ناهار خوریه... اسباب بازیهات رو می بری می زاری اونجا و اگه من برشون دارم غر می زنی و ازم می گیری و دوباره می بری میزاری زیر میز ... نمی دونم چرا صندلهای من بیچاره رو هم تصاحب کردی و باهاشون بازی می کنی ، کلا من حق ندارم اونا رو بپوشم چون مال بازیه شماست ...niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

وای مامانی خودت نمی دونی که این روزهای من با تو ، با وجود همه خستگیهام چقدر شیرینه

ازت ممنونم که شیرینیه زندگیه مامان شدی

 

 love ily 08

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شیما مامان درینا
8 مرداد 91 17:56
ماشاءا... خیلی پسر ناز و بامزه ای دارین همیشه سالم و سلامت باشه معمولاً کمتر پیش میاد پسر بچه ها هم خوشگل باشن و هم با مزه اما کیانوش خان هر دو رو داره ببوسینش


ممنون عزیزممممم
خاله نیلوفر
8 مرداد 91 22:15
اون صندل از اول مال عسل خان بود، امانت داده بود به شما !!! فدای اون "چییییلاااا" گفتنش بشم من
خاله مهسا
9 مرداد 91 3:27
الهی خاله فدات بشه که با اون قدمای کوچولوت برکتو به خونمون آوردی خاله ای مرسی از اینکه اومدی عزیزم خاله دیوانه وار دوست داره ، عاشقته یه دنیا الآنم دلش واست کلی تنگیده می بوسمت عزیز دلم واقعاً تو بهترین هدیه از جانب خدا هستی برای همگی ماها
سميه
10 مرداد 91 12:21
اي جونم به اين پسر ورزشكارررررررررر
خاله نیلوفر
13 مرداد 91 13:20
دیروز که شما رفتین خرید جالب بود. رفت کانال عوض کرد مسابقات دوچرخه سواری رو دید چنان با علاقه نگاه میکرد هر چی صداش کردیم جوابمونو نداد!!!