فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

عشق من عاشقتم

1391/5/17 9:26
نویسنده : مامان سارا
929 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلک های محدثه

امروز یه روز مهمه... همون روزیه که منو عشق زندگیم 12 سال پیش برای اولین بار همدیگه رو دیدیم...

عاشق شدیم و برای با هم بودن جنگیدیم...

امروز سالگرد ازدواجمون هم هست ، همون روزیه که منو تنها عشقم برای همیشه با هم یکی شدیم .

 

 

 

 

همسر خوبم ، عشقم ...

 

از اینکه همیشه و همه جا کنارمی ازت ممنونم...

 

از اینکه تو دلگیریهام با همه ابهت مردونه ات عاشقانه منو تو آغوشت جا می دی  و سنگ صبورمی ازت ممنونم...

 

از اینکه هر روز محکم تر از قبل پشتم می ایستی تا بهت تکیه کنم ازت ممنونم...

 

از اینکه پسر قشنگمو بهم بخشیدی ازت ممنونم ...

 

از اینکه عاشقمی ازت ممنونم ...

 

همسر خوبم ، عشقم ... عاشقتم

 

خدا می دونه که چقدر از بودنت ممنونم!

  

I love you Scraps 

عاشقانه دوستت می دارم

عاشقانه تو را در جان خود دارم

همین جا... در قلب خود دارم

عاشقانه تو را اندازه دنیا دوست می دارم

عاشقانه دوستم می داری

عاشقانه دوستت می دارم

من تو را عاشقانه دوست می دارم

  

 شکلک های محدثه

 

این پست رو با اجازه عسل خان تقدیم می کنم به بابای مهربونش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نیلوفر
17 مرداد 91 13:00
سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا تا همیشه همین جور خوشبخت کنار هم زندگی کنید.


ممنون
مهسا
17 مرداد 91 13:36
خواهریه گلم سالگرد ازدواجتون مبارک

امیدوارم سال های سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید و زندگیتون سرشار از نعمت های الهی باشه

با حضور کیانوش خان این هدیه زیبای خدا، سالگرد ازدواج امسالتون خیلی قشنگتر از سالهای قبله ، انشاءالله که همیشه سایتون بالای سرش باشه




ممنون

الهه ناز
19 مرداد 91 12:13
سلام دوست من
خوشحالم که باهات آشنا شدم
و ممنونم که توی نی نی سایت دوستانه به سوالام جواب دادی
لازم دونستم منم به نوبه خودم سالگرد ازدواج عاشقانه تون رو تبریک بگم
از آشناییت خوشحالم


ممنون دوستم ... منم خوشحالم عزیزم
مهسا
20 مرداد 91 15:58
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه


ممنون
مامان محمد فرهام
22 مرداد 91 16:01
سلام دوست خوبم من هم به شما این روز زیبا رو تبریک می گم امیدوارم سالهای سال در کنار هم به خوبی زندگی کنید
من و همسری هم امروز سالگرد ازدوامونه
راستی من وب قبلی پاک شده جدیه به همون اسم قبلی محمد فرهام عزیزم
mohamadfarham.niniweblog
این ادرس یه ام کمتر از قبلی داره امیدوارم ادرس رو توی لینک خودت تغییر بدی




سلام دوستم ... سالگرد ازدواج شما هم مبارک باشه ... این آدرسی رو که دادی نمی تونم واردش بشم.... البته بازم سعی می کنم... چشششششششششم