فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/12/12 12:28
نویسنده : مامان سارا
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل مامان

 

این روزها سخت مشغول آماده کردن خونه جدیدمونیم و مامان خیلی شرمنده است که فرصت نمی کنه از شیرین کاریهای جدید عزیز دلش بنویسه ....

یه عالمه کلمه جدید یاد گرفتی ... سلام می کنی ...مثل یه مرد  دست می دی و می گی خداااا و خداحافظی می کنی ... اینقدر سی دی  سی دی  می کنی تا مامانی تسلیم شه و سی دیه مورد علاقتو برات بزاره.... کلی فیگور جدید یاد گرفتی و برای مامان اجرا می کنی که مامانو بخندونی و انصافا هم همیشه موفق می شی ...

وقتی خودت یه کار بد می کنی یا یه دست گل به آب می دی تند و تند  می گی ای داد ...ای داد وقتی هم که مامانی یه دست گل به آب بدم بالای سرم می ایستی و سرت رو تکون می دی و می گی نوچ نوچ نوچ ..... یعنی من کشته و مرده این کارهاتم عشششششششششقم....خلاصه که خیلی جیگر شدی عزیزکم ...

خیلی گرفتارم این روزها ... فردا هم یه امتحان سخت دارم.... نمی دونم تا عید می تونم همه کارهام رو تموم کنم یا نه ولی امیدوارم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 9:05



از طرف ما هم بوسسسسسسسسسسسسسسس
پگاه
13 اسفند 91 12:12
سلام عزیزم خونه نو مبارک و امیدوارم هرچه زودتر همه چیز جفت و جور بشه و به همه کارها به موقع برسی.پسرک خیلی عسل شده هزارتا ببوسش بجای من و حسابی مواظبش باش


ممنون دوستم.... لطف داری .... می بوسمت هزار تا
خاله مهسا
15 اسفند 91 7:13



بوسسسسسسسسسسسس
خاله مهسا
15 اسفند 91 7:14



بوسسسسسسسس
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:27
شعرمثل درخت است
فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند
آنوقت مرا قطع کنید
شعر مثل درخت است
میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم
تا من را از آن بیاویزند …
روز درختکاری مبارک



ممنون عمو ... ما که درختها رو دوست داریم ... هیچ وقت هم دلمون نمی خواهد قطعشون کنیم...به خداااااااااا
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 17:59
خصوصی داری عزیزم
الی مامی آراد
23 اسفند 91 1:26
عزیزم خونه جدید مبارک قربون اون حرف زدنت بشم من


ممنون دوستم...
پارمیدا
28 اسفند 91 16:45
سلام روز بخیر و خوشی
سال نو رو پیشاپیش به خاله ساراو کیانوش خوبم تبریک می گم
امیدورام سال پیش رو پر از اتفاقات قشنک و سالی پر از موفقیت برا همتون باشه انشااله
راستی خونه جدیدتونم مبارک


یک دنیا ممنون دوست خوبم .... سال نوی شما هم مبارک باشه... امیدوارم امسال برات بهترین سال عمرت بشه که حتما میشه.... مراقب پسر کوچولوت هم باش ...
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:08
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


ممنون دوست خوبم... منم براتون تو این سال جدید آرزوی شادی و آرامش و برکت دارم...
بهاره مامان ونداد
1 فروردین 92 11:09
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر بلندترین شبش یلدا باشد
سال نو مبارک


ممنون عزیزم... سال نوی شما هم مبارک
مهسا(مامان کیان)
10 فروردین 92 17:28
سلام به سارای عزیز.
سال نو به شما و کیارش نازنین مبارک باشه.
منتظر پست بهاریت هستم.


ممنون عزیزم... سال نوی شما هم مبارک باشه ... خجالتم دادی دارم میرم پست سال نوی پسرم رو بزارم ...خخخخخ