فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/5/17 17:45
نویسنده : مامان سارا
297 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای ما روز سپاس گذاري از خدای مهربونه

چون روزیه که عشق ما رو آفريد...

می دونی مامانی امروز یه روز قشنگ 3 نفره رو گذروندیم... چون سالگرد چهاردهمین سال دیدار و هفتمین سال ازدواج منو بابایی بود ....

الان یه حس قشنگ دارم ... حس خوشبختی ... به خاطر داشتن تو ... به خاطر بودن بابایی ...به خاطر سربلند شدن عشقمون بعد از گذر از همه سختی ها و امتحاناتی که سر راهش بود...

امروز بابایی سورپرایزم کرد و برام همون ماشین خوشگلی رو خرید که دوست داشتم ... منم یه سورپرایز واقعی براش داشتم البته ....

 

حتی تو هم منو سورپرایز کردی کولوچه مامان ... ناغافل پریدی بغلم و گفتی دوشت دالم( دوستت دارم) ... منم که رفتم رو ابرها ... اصلا یه حسی داشتممممم... اگه بدووونی ...!!!....

از خدا می خواهم این حس قشنگو و این خوشبختی رو هیچ وقت ازمون نگیره...

 نی نی شکلک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

حسین
19 مرداد 92 13:37
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ های من هم یک سری بزنید
http://flashcards.blogsky.com/
http://kodakshop.blogsky.com/
ممنون



به روی چششششششم
مامان امیرعلی گلی
19 مرداد 92 16:06
تبریک صمیمانه ی منو پذیرا باش دوست گلم
ایشالله همیشه کنار خانواده ی گرمتون خوشبخت زندگی کنید
چه جالب امروز سالگرد عقد و فردا یعنی 20 مرداد سالگرد ازدواج ماست
می بینید چه تفاهمی


یک دنیا ممنون عزیزم... منم برای شما آرزوی خوشبختی می کنم...
هدا
19 مرداد 92 18:16
باور کنید منم شما رو خیلی دوش دالم
سلامت باشید همیشه ان شاالله


ممنون عزیزم... دل به دل راه داره
فضول خانوم
20 مرداد 92 15:31
سلام دوستم



دوست عزیزم به دلایل امنیتی اصل سوالتو حذف می کنم ولی جواب شما مثبته.... بله هستم... بله امکانش هست اونم چه جوووووووووووووور..... خخخخخخخخخخ
negar
20 مرداد 92 20:26
tabrik migam ba arezooye khoshbakhti dar kenare kianooshe asal


ممنون دوست خوبم....
مامان کیارش
20 مرداد 92 22:09
عزیزم تبریک میگم انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشیید



کیانوش گلی دوشت دالم




ممنون عزیزم... کیانوشم خاله جوناشو دوشت داله...


پارمیدا
22 مرداد 92 13:24
سلام ساراجون گل پسرم به دنیا اومد اسمشم گذاشتیم ایلیا درتاریخ 15 مرداد ساعت 12 وده دقیقه شب زایمان طبیعی . دوستش دارم ولی خیلی سخته شب ها همش بیداره روزا خوابه فقط شیر خودمم میدم کمی زردی داره دعاکن زودی خوب بشه بعد این همه تخری اسمش شد ایلیا عزیز دل مامان میبوسمتون دوستتون دارم زیاد


آخی ... عزیزم مبارکه... اسمشم فوقالعاده است.... خیلی قشنگه واقعا... خدا حفظش کنه.. ببوسش حتما...همه سختی هاشم به یه خنده نازش می ارزه ... بزار یه کوچولو بزرگ تر شه وقتی بهت لبخند می زنه دلت می خواهد دنیا رو زیر و رو کنی براش... ما هم دوستتون داریم... مراقب خودتون باشید...
راستی مامان تنبل هنوز یه وبلاگ برای گل پسرمون درست نکردی؟؟؟؟!!!
مامان امیرعلی گلی
22 مرداد 92 17:08
سلام سارا جون خوبید گلم؟ کیانوش عزیز دله من چطوره؟
حقیقتش یه سؤال خیلی شخصی دارم روم نمیشه بپرسم
ولی خیلی کنجکاوم بدونم
...............
بازم ببخشید به خاطر این فزولی



ممنون عزیزم ما خوبیم... شکررر... گلم من اصل سوالتو به دلیل مسائل امنیتی که خودت می دونی حذف کردم... ولی حدست درسته فدات شم...
فضولم نیستی ... دوست گل خودمی ...
مامان امیرعلی گلی
22 مرداد 92 18:35
عزیزم خصصصصصصصصصوصیییییییییی


واااااااااای خدا .... مبارکههههههههههههه عزیزم.......

...اونم یه دو ماهی میشه...ولی دعا کن
سارا مامی عسل
22 مرداد 92 20:41
سارا جون سالگرد ازدواجتون مبارک
ایشالا سالهای سال کنار هم با خوبی وخوشی زندگی بکننین اینم واسه خوشکل خودم کیانوش.


ممنون عزیزم...منم برای تو دوست خوبم آرزوی خوشبختی می کنم...
مامان امیرعلی گلی
23 مرداد 92 0:02
خصوصصصصصصصصصصصصصصصصی گلم


نه عزیزم خدا رو شکر فعلا مشکلی نیست...من به خاطر تجربه قبلیم یه کم نگرانم... ولی در کل دقیقا شرایط شما رو دارم ... هنوز از شوک درنیومدم انگار....هر چند دوستش دارم...ممنون از دعای قشنگت... انشالله تو هم به سلامت این دوران رو می گذرونی و یه نی نی خوشگل و تپلی رو بغل می کنی
عرفان خان و مامان زهره
24 مرداد 92 1:24
سلام به کیانوش عزیزم و مامان سارای مهربونش
سالروز بهم پیوستنتون رو صمیمانه تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال خوش وتندرست در کنار هم باشین عزیزم
عزیزم مسافرت خوش گذشته انشاله چون لبات که خندونه خداروشکر
اومدم ببینمت
مراقب خودت و مامان نازت باش



یک دنیا ممنون عزیزم...انشالله شما هم همیشخ کنار هم خوش و خوشبخت باشید...

الی مامی آراد
24 مرداد 92 11:16
عزیزم تبریک میگم هم سالگرد اذواجتون و هم ماشین


ممنون دوست مهربونم... می بوسمت... آراد خوشگل منو از طرفم بچلون....
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
30 مرداد 92 10:47
عزیزم مبارکه
ایشالله که هر سال این عشق بیشتر بشه
حالا شما چه ماشینی دوست داشتید؟
اگه خواستی جواب بده!



ممنون عزیزم... راستش یه 207 اتومات دوست داشتم که هم فرز باشه و هم جمع و جور ...بین خودمون بمونه چون برای منی که اندازه همسرم تو پارک دوبل و چپوندن ماشین تو هر سوراخی مهارت ندارم پارک کردن یه ماشین که طول و عرضش کم از تریلی نداره تو جاهای تنگ و شلوغ اونم با سرعت نور که ترافیک درست نکنم یه کابوسه....خخخخخخ
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
30 مرداد 92 10:48
ببخشید من با این اسم کامنت دادم!
این اسم وبمه!
من نفس 7 ام!
هم نینی سایت هم نو عروس عضوم!



عزیزمی نفس جان.... من توی نی نی سایت خیلی دیدمت گلم... تو نوعروسم عضوم اتفاقا ولی کمتر سر می زنم اونجا....وبلاگتم دیدم ... براتون آرزوی خوشبختی می کنم ... امیدوارم مراسم عروسیتون هم اونجوری که دوست داری پیش بره خانومی...
فرنوش مامان آنوشا
6 شهریور 92 0:27
سارا جونم آدرس وب من عوض شده لطفا اینو لینک کن
http://ninichejoon.niniweblog.com/
آنوشا پرنسس کوچولوی ما


چشم عزیزم.