فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

عکسهای تولد 2 سالگی عسل خان...

1392/5/14 16:15
نویسنده : مامان سارا
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تولدت مبارک عزیزترین مادر

 

گل مامان امسال من و بابایی تصمیم گرفته بودیم که مراسم تولد شما رو خیلی خصوصی و خودمونی برگزار کنیم ...درسته که خیلی باشکوه نبود ولی مهم اینه که بهمون خوش گذشت...

niniweblog.com

اما به هر حال از اونجایی که شما نوه یکی یه دونه پدر جون و مادر جون هستی در نتیجه پدر جون  مامانی رو دعوا کرد که چرا یه جشن بزرگ برای شازده پسر نگرفتیم و این شد که مادر جون خودش فردای روز تولدت برای نوه از جون عزیزترش یه جشن تولد خوشگل گرفت و همه دور هم جمع شدیم و دوباره بهمون خوش گذشت...دست گلش هم درد نکنه ....تازه کلی هم هدیه خوشگل از مادر جون و خاله مهسا و خاله مامان و مامان بزرگ مهربون مامان گرفتی و بازم ما مثل همیشه شرمنده محبت همه شدیم ...niniweblog.com

حالا بریم سراغ عکسها

niniweblog.com

 

اینجا شما داری مثلا تو تزیین خونه به ما کمک می کنی عزیز دلم....

عاشق بادکنکه پسرمون ...

ه

 

حالا تولد تولد ...بیا شمها رو فوت کن .....

 

الهی من قربون اون کلاه سر گذاشتنت بشم مامان

حالا داری دالی بازی می کنی باهامون...

فکر کنم داری می گی مامان خسته شدم ... پس کی کیک رو می بریم....!!!

اینم هدیه مامان و بابا برای یه پسر باهوش که نشون داده زبان انگلیسی رو دوست داره ....

 پکیج کامل your baby can read

این دکوراسیون ما... 

 

اینم مال شما...

چه پسر هنرمندی دارممممممممممم

niniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

 اینم تولد عسل خان خونه مادرجون

 

 

 

بچم هنوز نمی دونه آتیش جیززززززززه... می خواهد اونو بگیره....

خاله مهسا یه آتیش خوشگل تر برات روشن می کنه ... تو هم غش غش می خندی

 

اینم سرسره خوشگلت که خاله مهسا و عمو علی مهربون برات خریدن و تو هم از همون اول عاشقش شدی و داری با هیجان دورش می چرخی .... یعنی یه جوریه که ما اصلا اجازه نداریم یک وجب سرسره جناب عالی رو از وسط خونه جابه جا کنیم...

از خاله مهسا و عمو علی ممنونیم ولی تلافی این کار رو وقتی نی نی دار شدن سرشون در میاریم انشاءالله...

niniweblog.com

حتما...!!!!

اینم از هدیه پدر جون برای اتاق قند عسل مامان... خیلی جالبه ... یه کنترل داره که از راه دور چراغهاش رو می شه خاموش و روشن کرد یا حتی چند تاش رو خامش کرد و چند تاش رو روشن گذاشت... تازه چراغ خواب هم میشه....

 هدیه پدر جون و مادر جون

niniweblog.com

بای بای تا بعد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

لیلا
14 تیر 92 4:28
سلام تولدت مبارک آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مامانی منتظر از روستای نی نی سایت!
14 تیر 92 10:00
ای جوووووووووووووووونم
مبارکه عسل خان






ممنون خاله جون....
هدا
14 تیر 92 14:56
هدیه من به کیانوش دو ساله ی خوشگل


مرسی خاله هدا جونم.. خودت گلی
مامان باربد
14 تیر 92 15:20
سلام کیانوش خاله.بازم تولدت مبارک عزیزم.ایشالله تولد 120 سالگیت.عکسات مثل همیشه ناز و قشنگ دست مامانی درد نکنه.من خیلی شمارو دوست دارم.برام مثل باربدی.کوچولوی خاله.مامان آقا کیانوش از راهنماییاتون متشکرم.همرو پیدا کردم.بماهم سر بزنید.


ممنون خاله جون...ما هم دوستت داریم
اونم قابلی نداشت ...
خاله مهسا
15 تیر 92 9:53
من هیچ صحبتی ندارم




مامانی منتظر از روستای نی نی سایت!
15 تیر 92 21:29
سلام سارا خانم
عسل خان چطوره؟
از طرف من حتما ببوسش

راستش رو بخواهید برای این کار الان مزاحمتون شدم که:
من تصمیم دارم از هنر طراحیم استفاده کنم و چهره نی نی های نازی مثل عسل خان رو با هزینه خیلی کم طراحی کنم
برای همین هم یه وبلاگ می خوام راه بندازم و چند نمونه کار توش بذارم
اگه ممکنه این عکس عسل خان رو:

http://www.niniweblog.com/upl/ourkianoush/13647666729.jpg

به عنوان اولین مدلم طراحی کنم و تو وبلاگم بذارم،(من عاشق این عکس عسل خان هستم)

اجازه هست؟


ممنون ...خیلی هم خوشحال می شیم عزیزم...یادت باشه بعدا لینک وبلاگت رو برام بزاری دوستم
الی مامی آراد
16 تیر 92 17:21
تولدت دوباره مبارک به به چه کادوهای خوشگلی مبارکت باشه عزیزم دست مامان و بابا هم درد نکنه انشالله بزرگ شدی براشون جبران کنی


ممنون دوستم ... آراد گلم رو ببوس حسسسسسسسسسسابی
مامانی منتظر از روستای نی نی سایت!
16 تیر 92 20:54
سلام سارا خانم

عکس عسل خان رو طراحی کردم و گذاشتمش تو وبلاگم، اینم آدرسش:

http://tarrahi-chehre.blogfa.com

البته الان بلاگفا مشکل پیدا کرده اگه وارد وبلاگ نشد بعدا امتحان کنید.

کیانوش جون رو از طرف من ببوسید


ممنون عزیزم .... دیدمش ... خیلی قشنگ بود....
مامان باربد
17 تیر 92 15:29
سلام مامی مهربون،باربد تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدید.فقط کافیه کد 530 رو به عدد 20008080200 اس بدید.با این کارتون باربد خوشحال میکنید،عکسش رو هم تو وبلاگش گذاشتم دوست داشتید ببینید
محبوبه مامان الینا
17 تیر 92 19:58
مجددا تولد گل پسر مبارکبه به چه کادوهای خوشملیدست مامان و باباتون درد نکنه که واسه نوه شون سنگ تموم گذاشتن
بووووووووووووس برای کیارش نازنازی


ممنون عزیزم....الینای منو ببوس ... چن وقته به دختر شیرین زبونم سر نزدم .... میام حتما پیشت
مامان مرضیه
17 تیر 92 23:08
بازم ستاره پولک اومد بهت بگه کیانوش جونم تولد مبارک
سارا جون دوسالگی کیانون عسل خان رو تبریک میگم گلم


ممنون دوست خوبم... عکسهای تولد محمد فرهام جیگر رو هم دیدم... عالی بودد.... دست مامانش درد نکنه .... اون روز نتونستم پست بزارم برات ولی دوباره میام دیدنت....
زهرا(ترنم عشق)
18 تیر 92 22:44
تولدت مبارک مرد کوچک
ایشاالله تولد 100 سالگیت


ممنون دوست مهربون
سارا مامی عسل
22 تیر 92 2:57
سلام عشقم تولدت مبارک خاله ایشالا 120 ساله بشی عزیزم[

میبوسمت فراوان


ممنون عزیزم....
الناز سیندرلا
2 مرداد 92 17:42
به به دهن ادم اب میفته بخاطر کیک نه ها بخاطر کیانوش خیلی شیرینه و خوشکل بووووووووووووووس بووووس


ممنون عزیزم...
مامان عبدالرحمن واویس
11 مرداد 92 18:17
سلام عزیزم پسرنازی دارین خداواستون نگهش داره

عزیزم میخواستم بپرسم مجموعه کامل یوربیبی کن رید کتابشم همراش هست یانه؟؟؟
وممنون میشم اگه توضیح بدین کتابش چه شکلیه؟؟؟
منظورم اینه که دارای تصویره توضیح داره وکتابش باموضوعات سیدی یکی هست یانه؟؟
وسوال دیگه اینکه عزیزم ادرس سایت یا فروشگاه انلاینی روداری که بتونم فقط کتابشوتهیه کنم؟؟؟

ممنون میشم تووب خودم جواب بدین


ممنون عزیزم از لطفت...
بله کتاب داره به علاوه 7 بسته فلش کارتهای بزرگ کشویی و ضخیم .... کتابش هم هم تصویره و هم املای کلمات که اونم به صورت کشویی ساخته شده یعنی مثلا عکس دست رو بچه می بینه بعد کشورو باز می کنه داخلش می بینه hand....
من خودم سال گذشته خیلی دنبال فلش کارتهای تک یور بیبی کن رید بودم ولی پیدا نکردم... چون این پکیجها وارداتیه کسی کتاب تنها یا فلش کارت تنهاش رو نمی فروشه تا جایی که من اطلاع دارم... البته کپی سی دی هاش رو بیرون می تونی پیدا کنی با قیمت خیلی پایین ولی به نظرم اون فلش کارتها و کتابش از سی دی هاش مهمتره...
مامان عبدالرحمن واویس
19 آبان 93 16:17
عزیزم ممنون از پاسخت شمااین مجموعه رو از کجا تهیه کردین وباچه قیمتی? .................... خواهش می کنم... راستش من تقریبا 1 سال و نیم پیش حدود 600-700 تومن خریدم .... ولی الان نمی دونم چند باشه ... من از سایت عماد شاپ خرید کردم .... توی نت سرچ کن حتما پیداش می کنی خانومی...