فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/10/7 15:27
نویسنده : مامان سارا
310 بازدید
اشتراک گذاری

 

کریسمس مبارک

 

با یه تاخیر کوچولو کریسمس رو به همه مهربونهای دنیا تبریک می گیم ... دعا می کنیم که سال آینده برای همه مردم دنیا سال بهتری باشه ... بدون جنگ و کینه و دشمنی و همه گزینه های روی میز ... و البته بدون طوفان و سیل و اتفاقهای تلخ غم انگیز .....

 

عسل خان هم امیدوارم مامانی رو ببخشه چون امسال نتونستم براش درخت کریسمس تزیین کنم... راستش درختمون بالای کمد دیواری بود ... بابایی که وقت نکرد بیاره پایین ...منم که حال و روزم مشخصه و عذرم موجه ...

فقط یه کیک کوچولو پختیم و ساده کنار هم خوش گذروندیم تا انشالله سال بعد جبران کنیم!

سال نو مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرعلی گلی
8 دی 92 15:54
.....
ame amirhossin
9 دی 92 20:33
♠ آپیـــــم ♠ .... خدمت می رسیم...
الهه
10 دی 92 23:49
من که میگم همون یلدای خودمون رو عشق است و اصلا خودتون رو تو زحمت برای سال بعد نندازید! البته از هر فرصتی برای شادی و دور هم بودن باید بهره جست. چه مامان خوبی . خوش به حال عسل خان! ..... یلدا که جای خود واقعا عاشقشیم...ولی افسوس که تو دنیای تلخی زندگی می کنیم و صد حیف که بچه هامون تو محیطی چشم باز کردن که ماتم زدگی شده یه ارزش بنیادی.... ما فقط دوست داریم سهمی از شادیهای دنیا داشته باشیم...دوست داریم بچه هامون شاد زندگی کردن رو یاد بگیرن...با عشق زندگی کردن رو یاد بگیرن...زندگی برای ما اینجوری قشنگ میشه..
الهه مامان مبین
12 دی 92 2:32
سلام .... خوبید شما ...؟ برای وبلاگ پسرم از شما درخواست دوستی دارم ... ممنون میشم .... سلام به روی ماهتون .... ممنون ... شکر خدا خوبیم هنوز ...از دوستی با شما هم استقبال می کنیم عزیزم... چرا که نه؟؟؟!!!
الهه
16 دی 92 2:19
حرفاتون بسیار متینه. امیدوارم همه آرزوهای قشنگتون در مورد فرزندانتون تحقق پیدا کنه. ... مرسی دوست خوبم
منتظر
19 دی 92 19:26
مامان خانوم تنبل شدیا یه عکس تازه از کیانوش جون بذار خوب ...... من که خودم اعتراف می کنم تنبل شدم عزیزممممم... ثابت نگه داشتن عسل خان جلوی لنز دوربین و عکس گرفتن از این ووروجکم که نیروهای ماوراالطبیعه می خواهد .....والاااااا..... می خواهی خودت بیا امتحان کن....خخخ
مریم
5 بهمن 92 22:34
سلام عزیزم.مبارکت باشه ایشالابه شادی بپوشی این سوغاتی های نازوقشنگ رو.من عاشقت شدم خاله.ببخش چندتا ازعکس هات رو دانلودکردم حلال کن.خیلی شیرین ونازی.ایشالا خدا شمارو برای مامان وبابایی حفظ کنه وهمچنین اونهارو برای شما.بوووووس ................. سلام به روی ماهت ... ممنون خاله جون... لطف داری به ما...
مریم
13 بهمن 92 14:14
سلااااااااااااااام خدا برات حفظش کنه مامان سارا منم مانیا نایس نی نی سایت ...... سلامممممممممممم به روی ماهت عزیزمممم... مممنون دوستم....