فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/10/22 9:55
نویسنده : مامان سارا
620 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام به گل پسرهای نازم....

 

خبر جدید اینکه اسم کیارش برای  نخودی مامان تصویب شده ... حالا بچم اسم هم داره قربونش برم ...

این روزها دیگه واقعا برای دیدن روی ماه کوچولوی تو راهیمون لحظه شماری می کنیم ... حتی کیانوش مامان هم کم کم داره برای اومدن داداش کوچولوی خودش آماده میشه ....

یه مقدار از خریدهای گل پسرکم رو انجام دادیم ولی هنوز یه چیزهایی مونده که تو فکرش هستیم  ... یه سری هم جابه جایی تو اتاق داداشی باید انجام بشه تا برای تخت کیارش نازمون جا باز بشه ....

 

خاله جونها ببینین ... 

اینا رو بابایی از دبی برای کیارش مامان آورده ...

 

 اینا رو از آلمان برای گل پسرم آورده....

دستش درد نکنه

 

 

اینا رو هم از همینجا برای پسرکم خریدیم

برای کیارش مامان

 

 خیلی کار مونده که باید انجام بشه ....

دعا می کنیم خدای مهربون این لحظه های شیرین انتظار و خستگی و نفس تنگی و بی خوابی رو قسمت همه اونایی که دوست دارن بکنه.... آمین

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

رومینا
28 دی 92 16:34
اول از همه تبریک بابت یه نی نی گل پسری . هزار ماشالله کیانوش جونم خیلی بامزه و خواستنی هست . چه کار خوبی کردید که فاصله نی نی ها کم باشه . همسر منم میگه که برای بارداری دوم اقدام کنیم ولی خودم میترسم نتونم از پس مسولیت بربیام ............. ممنون عزیزم... لطف داری گلم....... راستش ما هم می ترسیم ولی چه کنیم دیگه ....دل رو زدیم به دریااااااا
مامان باربد(پرنس کوچولوی من)
28 دی 92 17:19
الهی خاله فدای این دو تا داداش گل بشم.اسم کیارش خیلی قشنگه.انشالله صحیح و سالم بئنیا بیادوسایلاشم مبارکش باشه عزیزم حسابی هم مواظبت خودت باش خانومیکیانوش خاله رو حسابی ببوس مرسی دوستم... یک دنیا ممنون بابات دعای قشنگت...واقعا که هیچی مثل سلامتی بچه هام خوشحالم نمی کنم...بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس قلمبه
حدیث
28 دی 92 18:45
جانم مبارکش باشه چه بابای خوش سلیقه ای ممنون عزیزمممممممممممممممم
مامان امیرعلی گلی
29 دی 92 2:00
وای عزیزم دلم میخواد زودتر کیارش کوچولو رو تو این لباسا ببینم حتمی خیلی نازه بغل کیانوش دوست داشتنی ایشالله سالم و سلامت کنار هم شاد باشین .................. ممنون دوست خوب خودمممممممممممم..... امیر علی نازت خوبه؟؟!!!! یه کم از طرف من بچلونش پلییییییییییز
مامان کیارش
30 دی 92 0:43
سلام عزیزم .تبریک میگم انشالله به سلامتی زایمان کنی .........کیانوش گلم و ببوس ...اینم برای کیارش عزیز راستی به خواهری گلت هم سلام برسون ....... ..... سلام به روی ماهت دوستم.....خوبی؟! ممنون، ممنون، ممنون سلامت باشی گلم، خواهری من سلام داره خدمتت قربونت برم..گل پسرت رو ببوس.
مونا (مامي آدرين)
30 دی 92 13:40
واااااااااااي چه وسايل خوشگلي مردم از ذوق سارا جونم همش خيلي خيلي زيباست دست همسر و خودتون درد نكنه و خدا شما رو براي اين دو تا نخودي نگه داره و اونا هم سالم و تندرست باشن و زير سايه اين پدر و مادر مهربون شاد و سرخوش زندگي كنن ايشاالله اسم نخودي هم مبارررركه عزيزم اسم بسيار زيبا و قشنگي انتخاب كرديد . مي بوسم روي ماهتون رو مواظب خودتون باشيد. ممنون خانومی ....خیلی به ما لطف داری عزیزمممممم.... ممنون بابت دعا...همیشه خوشبخت و خوشحال باشی
مونا مامان ایلیا
30 دی 92 15:59
سلام مبارککککککککککککککککککک خیلی خیلی قشنگ بودن مبارک اقاکیارش باشه چقد اسمش قشنگه ایشالا به سلامتی یه مدت ماهم اینترنت نداشتیم دوستتون دارم میبوسمتون ممنون عزیزممممممممممممم.... گل پسرت رو حسسسسابی ببوسسسسسسسسس
الهه مامان مبین
1 بهمن 92 16:51
مبارک باشه عزیزم .... ایشاا... سالم و سلامت به دنیا بیاد کوچولوی نازمون ... ............. ممنون عزیزمممممممممم
الهه
2 بهمن 92 0:56
سلام و صد سلام به مامان دو گل پسر خسته نباشین و انشالله نی نی گلی به زودی و سر موقعه اش صحیح و سالم بیاد بغلتون و شما و همه ما خاله هاش رو خوشحال کنه! وسایلاش میارک باشه انشالله انشالله به شادی و خوشی و سلامتی ازشون استفاده کنید درود بر شما مامان صبور و مهربون انشالله به سلامتی نی نی میاد و از این انتظار و تنگی نفس و بی خوابی خلاص میشید و البته یک ماراتن جدید شروع میشه! .............. ممنون دوستمممممم.... راستش تو ماراتن قبلی که من 20 کیلو وزن کم کردم....فقط همین مانکن شدنش بهم امید میده....
سارا مامي عسل
2 بهمن 92 12:07
سلام عزيزم خوبي ماشالا كيانوش جون اقا شده الهي بوس واسه عزيزم وسايل كيارش هم خيلي نازن مباركش باشه ايشالا به سلامتي بياد پيشتون كي ايشالا قراره بياد؟ ..... سلام به روی ماهت... ممنون خانومی،لطف داری...کیارش ما هم خدا بخواهد و صبور باشه ما دوست داریم اول فروردین بیاد....برامون دعا کن دوستم
مامان مبین
10 بهمن 92 2:16
چقدر جالبببببببببب چند وقت پیش به طور اتفاقی وبلاگتونو دیدیم و عاشق گل پسرتون شدمممممم و اخرین پستتون خبر بارداریتون بود امروز یاد کیانوش عزیز افتادم و تو ذهنم گفتم چقدر اسم کیارش به کیانوش میاد بیام اینجا نظرمو بگم تا ویلاگو باز کردم اینو دیدممممم....اسم کیارش واسه نخودی مامان تصویب شد کلی ذوق کردممم خدا گل پسرای نازتونو واستون حفظ کنهه ..... ممنون دوستم، به کیانوش من لطف داری.... یک دنیا هم ممنون برای دعای قشنگت...بوسسسسس
-----
10 بهمن 92 15:22
سلام خداروشكر خيلي خوشبختي ولي ديگه هيچوقت خوشبختيت رو به كسي شماتت نكن شايد كسي دلش بشكنه .... سلامممم عزیزم متوجه منظورت نشدم...یادم نمیاد کسی رو با خوشبختیم شماتت کرده باشم...حتی به خاطر نمیارم از خوشبختی خودم حرف زده باشم، اصلا شما از کجا مطمئنی من خوشبخت باشم، هر چند جالبه که این روزها باید خوشبختی رو پنهان کرد..کاش واضح تر می گفتی مشکلت چیه....با اینکه خودت رو معرفی نکردی ولی از روی آی پی آدرست حدس می زنم کی هستی....دوست عزیز منصف باش
مامان مبینا
11 بهمن 92 9:44
سلام مبارک باشه انشالله به سلامتیخیلی وقته نمیایید پیش ما.......... سلامممم به روی ماهت، ممنون دوستم، کم سعادتی ما رو پای بی معرفتی نذار. .. یه کم شرایطم سخته عزیزم.چدختر نازتو ببوسسس
ساغر
14 بهمن 92 21:28
سلام دوست خوبم کیارش اسم خیای قشنگیه ایشالا که بسلامتی این دوران و طی کنی عاشق کیانوشم از طرف من ببوسش من چند تا سوال داشتم کیانوش رو رو سزارین بودی؟چرا زودتر زایمان کردی؟ شیر خودت میدادی یا شیر خشک؟ ممنون میشم جوابمو بدی .......... سلام به روی ماهت عزیزم... ممنونم ازت...ممنون که به کیانوش من لطف داری دوستم، بوسسسسسسس و اما جواب سوالهایی که پرسیده بودی...: بله_ سزارین بودم....کیانوش به خاطر فشار خون من زود به دنیا اومد دوستم....تقریبا من از هفته 30ام فشارم رفت بالا و دفع پروتئین داشتم که همون پراکلامسی هست...چند بارم بیمارستان بستری شدم و مقاومت کردم ولی دیگه فشارم رسید به 23 و نشد که بیشتر صبر کنیم،.... در مورد شیر هم راستش بچم وقتی دنیا اومد اینقدر فکش ضعیف بود که من با سرنگ بهش شیر می دادم....و چون زیر وزن بود از همون اول دکتر براش شیر خشک کمکی تجویز کرده یود..با این حال شیر خودمم می خورد...اما شیرم کم شده بود دیگه....ولی بازم تقریبا تا 4 ماهگی شیر دادم بهش،بعدش شیر خشک خورد دیگه!
ساغر
15 بهمن 92 14:08
ممنون عزیزم که جواب سوالمو دادی برا منم دعا کن پسرم صحیح و سلامت بیاد ...... خواهش می کنم عزیزم امیدوارم بارداری راحت و زایمان خوبی داشته باشی و قند عسل نازتو صحیح و سلامت بغل کنی.
عمه ی امیرحسین
7 اسفند 92 0:41
ای جاااااااااااااااااان . تبریک میگم ، پس ان شاالله جمع خانوادگیتون 4 نفره میشه . ان شاالله قدمش پربرکت باشه واستون. لباساش خیلی نازن با سلامتی و شادی تنش کنید ............. ممنون عزیزممممممممممم
خاله عاطی
6 تیر 93 7:44
سلام چقد شما نازین ماشالله خدا حفظتون کنه... ب منم سربزنین... منتظر نظر زیباتونم ........................ ممنون عزیزمممممممممم... لطف داری گلم.... سر زدیم ... چه خاله مهربونی هستی .... بازم بیا پیشمون خاله جوووون