فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/9/17 20:20
نویسنده : مامان سارا
260 بازدید
اشتراک گذاری

 

ني ني شكلك

 

سلام عزیز دل مامان

می دونستی امروز تولد خواهر قشنگته مامانی ؟؟؟!!!!!!!!!!!

خدا می دونه چقدر دوست داشتم یه جشن تولد بزرگ برای دخترم بگیرم مثل جشن تولد پسر گلم ولی نمیشه، چون الهه نازم خیلی از ما دوره به خاطر همین ما هم مجبور شدیم هدیه تولد دختر قشنگمونو براش پست کنیم .... اما از همین جا به دختر نازم می گم که خیلی دوستش داریم و همیشه به یادشیم ....

تولدت مبارک دختر قشنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهسا
17 آذر 91 23:34
الهه جون ، خاله ، تولدت مبارک انشاءالله 120 سال زیر سایه امام زمان (عج) و در پناه حق ، عمر با عزت داشته باشی عزیزم
دریا
10 دی 91 20:49
سلام مامان مهربون.ببخشید میشه بپرسم قضیه دخترتون چیه؟حمایت مالیش رو به عهده گرفتید؟میشه در موردش بیشتر توضیح بدید.البته قصدم فضولی و سر در اوردن نیست چون خودمم دنبالشم میپرسم.ممنون از لطفت


بله عزیزم... تکفلش رو دارم... دختر ناز و خوشگلم متاسفانه پدرش رو از دست داده و با مادر و خواهر و برادرش تو یکی از روستاهای ایلام زندگی می کنه ... البته تکفل همشون رو از طریق کمیته امداد پذیرفتیم و دورادور ازشون حمایت مالی و یا هر جور حمایت دیگه ای که بتونیم می کنیم ...ولی الهه قشنگم برای من یه چیز دیگه است .... خیلی شبیه پدر منه با چشمهای سبز و موهای طلایی ... یه ارتباط خاصی باهاش دارم...واقعا انگار دختر مه ... دوست دارم یه روز بیارمش پیش خودم ...