فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

فرهنگ لغات این روزهای کیانوش مامان ...

1391/9/16 9:27
نویسنده : مامان سارا
523 بازدید
اشتراک گذاری

 

آبو.... آب

آبو زی ( آب بازی )

شیام ( سلام)

ابالضلللللللللللللل...( یا ابوالفضل )

ا ایی ... ( علی )

بابا...

باباجو....( باباجون)

ماما... ( مامان)

ماماجو.. ( مامان جون )niniweblog.com

بده بده بده بده ( بده)

میسی ( مرسی)

بیزی ....( بازی )

دستشویی

بوس

بــ ... ( بریم )

بووووووله .... ( بله)

بوشه ... ( باشه )

دایی ... دالی  ...( دالی بازی )

اس .... ( اینس ، یک به زبان المانی )

توب.... توپ

ددر

درررررررررر  ( در)

نه نه نه نه نه...( نه)

دست

اسب

جوجو

باسا ( پارسا)

درد

به به

چیلا ؟...(چرا؟)

چیه؟

کیو؟ ( کیه؟)

مامان  می گه 1 ... 2 .... پسری می گه: سی .....

مامان می پرسه: هاپو می گه ؟!...کیانوش: هاپ پا پا

مامان می پرسه:بع بعی می گه؟!... کیانوش: بع بع

عشق مامان کیه؟......کیانوش: نن ( من)

عشق بابا کیه؟......کیانوش: نن( من)

مامان میگه کیانوش جیغ نکش ... کیانوش به مامان میگه:...هیسسسسس...niniweblog.com

 

 

جمله 2 کلمه ای هم میگی مامانی ...مثل اینا :

چی چو ... چی شو..( چی شد)

چیلا بس؟...(  چرا بستی )... یعنی مثلا چرا در رو بستی ؟.....

آخه چیلا؟؟... (آخه چرا)

بیزی زی زی ....( بزارم زمین)

 

 نمی دونم همه شیرین زبونیهات رو نوشتم یا چیزی از قلم افتاده ولی این روزها پسر مامان خیلی خوردنی شده .!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

محبوبه مامان الینا
16 آذر 91 10:52
یا الفضللللللللللللللللللللشیام میای آبوزی کنیم خوشگل من


با سر میاد خاله جون....ههههه
سمیرا مامان آنیتا
16 آذر 91 12:37
زنده باشه
من عاشق این حرف زدن کوچولوهام
ببوس پسر قند عسلت رو


ممنون دوست خوبم... لطف داری
مامان محمد فرهام
17 آذر 91 11:37
وای شیررین زبون خودم مثل محمدفرهام که نی نی بود صحبت می کنی
سلامت باشی گلم
و اباالفضل نگهدارت


ممنون خاله جون
خاله مهسا
17 آذر 91 15:23
الهی من قربون اون حرف زدنات که دل همه رو میبره کیانوشم زنده باشی خاله همه اینا رو نگه میدارم بزرگ شدی واسه خانومت می تعریفم
محبوبه مامان الینا
21 آذر 91 10:34
به مامانی بگو چی شو؟آخه چیلا آپ نمیکنی؟!!!


به زودی آپ می کنم دوستم.... فقط یه کم این روزها گرفتارم.... می بوسمت و ممنونم که همیشه بهمون سر می زنی
عسل
29 آذر 91 19:35
ای جانم چه همه کلمه میگه این پسملی زنده باشه


ممنون خاله جون
محبوبه مامان الینا
6 دی 91 19:38
دلم واسه کیارش جون تنگ شده مامانی بیا دیگه
محبوبه مامان الینا
13 دی 91 13:58



یه بغل گل هم از طرف ما برای شما دوستم...فقط اینجا شکلک ندارم ببخش

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس