فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/11/21 14:08
نویسنده : مامان سارا
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

2.gif

من و پسرم و بابای مهربون پسرم به اتفااااااااااااق آنفولانزا گرفتیم تا خدای نکرده ازکسی جا نمونیم....

..... بزن دست قشنگه رو....niniweblog.com

اصلا اگه نمی گرفتیم افت کلاس داشت برامون ....niniweblog.com

همین جا جا داره از همون دو تا خانوم محترم آنفولانزایی که هفته پیش توی مترو هی تو صورت من و قند عسل سرفه می فرمودن و احتمالا استفاده از دستمال رو یه عمل لوس و لوکس و نشانه غرب زدگی در جوامع بی هویت می دونستن تشکر کنم .... اصلا اگه شما نبودین ما هرگز این تجربه شیرین رو به دست نمی آوردیم.... حالا ما هیچی ... این عسل خان دیگه کی می خواست بفهمه آنفولانزا چیه.... والاااااااااااا

فقط این وسط بابای بیچاره خیلی مقاومت کرد  ولی اونم از روز سوم تسلیم شد تا فضای تفاهم و همدلی خونمون بره بالا ... شما هم مدیونین اگه فکر کنید ما رفته باشیم از لجمون تو صورت بابایی هااااااااا کرده باشیم....

خلاصه که فعلا اوخ هستیم ... niniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مجله خبری بروزترین ها
21 بهمن 91 14:19
بزرگترین مجله خبری ایران جدیدترین خبر های ایران و جهان هر روز در ایمیل شما
پارمیدا
21 بهمن 91 15:18
سلام ساراجون خدابدنده من وهمسرم یک هفته خونه نشین شدیم انفولانزاگرفتیم تازه اون امروز رفت سرکار ولی من هنوز سرفه ابریزش و... دارم خیلی سخت بود حتما ابمیوه زیاد بخورین شلغم درست کن سوپ ماهیچه عالیه ایشاالله همیشه سالم باشید وسلامت مواظب خودت عسل خان وخونواده محترم باش راستش من امپولم نمیتونستم بزنم دیگه بدتر خیلی سخت بود برام دوستتون دارم


ممنون دوست خوبم... مراقب نی نی نازت باش
بهاره مامان ونداد
22 بهمن 91 0:53



نگرن نباش دوستم .. ما زنده ایم هنوز... اخماتو واکن ...ههههههه
مامان گیسوجون
22 بهمن 91 17:13
سلاممممممم عزیزمممممم ان شاا... که هر چه زودتر خوب بشین عشقم
تو رو خدا ببخش یادم رفت رمزو بدم خصوصی گذاشتم


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس....ممنون عزیزم
مامان ملیکا
22 بهمن 91 20:17
سلام سارا جونم
ماشاالله به کیانوش خوش تیپ
انشاالله خوب میشین


ممنون عزیزم... شکر خدا بهتریم
خاله مهسا
23 بهمن 91 0:11
الهی بمییییییییییییییییییییرم



خدا نکنه خاله...
سمیرا مامان آنیتا
23 بهمن 91 15:14
خدا بد نده دوستم
ایشالا که الان بهترین
روی ماه کیانوش خوشگلم رو میبوسم


ممنون دوستم ... بهتریم شکررررررر... شما هم روی ماه و قشنگ آنیتای خوشگل منو ببوس
الی مامی آراد
24 بهمن 91 0:55
عزیزم انشالله که هر سه تون زودی خوب بشین


ممنون عزیزم...
پارمیدا
29 بهمن 91 15:15
اومدم احوالپرسی مامان سارا ایشاالله زودی خوب بشی من خوب شدم فقط سرفه دارم


خدا رو شکر که خوب شدی دوستم.... ما هم بهتریم... شکر... این روزهاکم کم دارم آماده می شم برای جابه جایی .... اصلا دل و دماغش نیست ...لب و لوچه منو آویزون تصور کن...ههههههههه
پارمیدا
2 اسفند 91 11:01
توروخدا بعد که اتاق کیانوش جانو چیدی عکسشو بزار ممنون ساراجون


به روی چششششششششششششم
nasema
23 اسفند 91 15:33
سلام دوست عزیز اگه دلت یک تقویم خوشمل فقط با 2000هزار تومان میخواد سری ب من بزن ضرر نداره بهترین و موندگارترین عیدی واسه گل ناز شما باهر عکس و تم دلخواه خود منتظر حضور گرمت هستم