فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/9/6 15:27
نویسنده : مامان سارا
380 بازدید
اشتراک گذاری

تو بخواب...

 

من تمام شبهای با تو بودن را بیدار می مانم.... 

 

هر شب هزاران بوسه نذرت کرده ام...!

 

من می بوسمت...

 

خدا می شمارد ...

 

یک ... دو ... سه

 

کیانوشم 

لالایی کن بخواب خوابت قشنگه

گل مهتاب شبا هزار تا رنگه

یه وقت بیدار نشی از خواب قصه

یه وقت پا نذاری تو شهر غصه

لالایی کن مامان چشماش بیداره

مثل هرشب لولو پشت دیواره

 

پسندها (1)

نظرات (12)

خاله مهسا
28 آبان 92 16:52
ای جونم چه ناز خوابیده جیگر من خاله جونی آرام بخواب که همه دنیا را برای آرامشت نگه داشته ام.
هدا
29 آبان 92 9:10
چقدر با ارامش خوابیده خوشگل خاله امیدوارم هیچوقت این ارامش و از دست نده کیانوش عزیز ممنون خاله جون بابت دعای قشنگت
مامان امیرعلی گلی
29 آبان 92 15:48
عزیزم چه ناز خوابیدی خاله فدات دلم برات تنگ شده بود عزیزم یه بوس کوچولو، راحت بخوابی خوشکل پسر مرسی خاله جون.. ما هم دلمون برای امیر علی جونمون تنگ شده...
مامان باربد
29 آبان 92 17:50
فدات بشم خاله جون که اینقدر ناز خوابیدیراستی مامانی حالش بهتر شدهچرا دیگه به باربدی سر نمیزنیدلش خیلی تنگ شده واسه پیامهای قشنگتون واااای راست میگی ... من خیلی خاله بدیم...ببوس باربد خوشگلتو تا بیامممم
الهه
30 آبان 92 2:23
شازده پسر ناز چه ماه خوابیدی. همیشه شاد و با آرامش باشی گل ناز الهی. قربون خاله مهربون خودمون
مونا (مامی آدرین)
2 آذر 92 12:43
عزززززیز دلم چه قدر قشنگ خوابیده این قند عسل خاله قربونش برررررم. دوست جونم ببوس این گل پسر رو از طرف من راستی دوست جونم اون عکس هایی که قول داده بودم رو گذاشتماااااااا ولی سارا جونم مثل اینکه این بارداری یکم کم انرژیت کرده ها البته بهت حق می دم دوست جون یه نی نی تو شکم و با یه نی نی شیطون بلا سر و کله زدن خیلی سخته ولی شیرینه. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید همتون مرسی خاله جون... عزیز مایی.... آره خاله مونا خیلی تنبل شدم....کیانوشم که این روزها شاهکاره قربونش برم ... یکی رو می خواهد باهاش کشتی کج بگیره....خخخخخ زود میاییم عکسها رو می بینیم
الهه
9 آذر 92 0:58
ای جونم که تو خواب از آخرین بار که دیدمش جا به جا شده پهلو به پهلو شدهمثل گا خوابیده شازده پسر خوشگل عکسشو عوض کردیم خاله جون...دخول خوشگلمونو ببوسسسس
مامان امیرعلی گلی
11 آذر 92 20:28
بیدار شو دیگه گل پسرم دلم برات تنگیده شده مامانی آپ کن چششششششششششششم
مونا (مامی آدرین)
13 آذر 92 13:18
سارا جونم برات پیام خصوصی گذاشته بودم نررررررسید؟؟؟؟؟؟ دیدم گلم ... بوسسسسسسسسس عذرخواهی بابت تاخیر جواب
مامان مرضیه
14 آذر 92 10:05
چه معصوم خوابیدی خاله قربونت بره فدای خاله مهربون
الهه
15 آذر 92 0:48
خانوم ما به شما حق میدیم ها شما نیاز به استراحت دارید ولی چه کنیم که دلمون تنگ میشه از شما چه پنهون گاهیه م نگران میشیم خوشحال میشیم خبر بدید که خوبید و سلامت میبوسمتون مامان دو تا پسر طلا می دونم خیلی تنبل شدم دوستم.... ما هم دلمون برای دوستهامون تنگ میشه ولی چه کنیم که مثل بولدوزر جا به جا می شیم مثل تانک راه میریم....... یه وضیااااا اما خدا رو شکر خوبیم ... ممنون گلم.... دختر نازتو ببوسسسسس
مامان آرشين
20 آذر 92 14:18
عزيزم... چقدر زيبا... لطف داری دوستم