فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

خونه جدید ما

1391/2/7 16:01
نویسنده : مامان سارا
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم...                                                                                              

می دونی که قراره تا چند روز دیگه اسباب کشی داشته باشیم؟؟؟!!!!! ...                   

خونه ای که بابایی برامون پیدا کرده نزدیک خونه بابابزرگ ایناست و خوبیش اینه که به مترو نزدیکه و بدیش هم اینه که یه کم از اینجا کوچولو تره ولی اشکال نداره چون فقط قراره 1 سال اونجا باشیم و بعد انشالله می ریم خونه خودمون...

راستش یه کم می ترسم مامانی آخه دفعه قبل که اسباب کشی کردیم بابای مهربون زیاد کمک مامان نکرد و هر چی بهش گفتم کارتن کم داریم هی امروز و فردا کرد تا اینکه روز آخر دست مامان موند توی پوست گردو niniweblog.com... تازه اون موقع دوست مهربون مامانی و خاله جون و مادر جون و پدر جون اومدن کمکم ... حالا این دفعه که سخت تر از قبل هم هست چون خاله جون که هنوز مریضه ، پدر جون هم مریض شده ، دوست مهربونم هم که خیلی خیلی گرفتاره هم شاغل شده و هم دانشگاه می ره و خلاصه که اصلا دلم نمی خواهد مزاحمش بشم ... فقط می مونه مادر جون که اونم کلاس داره و فقط چهارشنبه رو وقت داره که بیاد تو رو نگه داره تا من بتونم یه کم به کارهام برسم... فردا شب هم که بابابزرگ اینا برای شام میان اینجا و من هنوز هیچ کاری نکردم .... ای خدااااا یه مددی برسون .... راستی توی همین گیر و دار اسباب کشی ما یه عروسی هم دعوت شدیم و من هنوز تصمیم نگرفتم تو رو با خودم ببرم یا بسپرمت به مادر جون و خودم و بابایی تنها بریم!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)