فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

گل گلدون من

1391/2/11 15:36
نویسنده : مامان سارا
756 بازدید
اشتراک گذاری

گل گلدون من شکسته در باد
تو بيا تا دلم نکرده فرياد
گل شب بو ديگه شب بو نمي ده
کي گل شب بو را از شاخه چيده
گوشه آسمون پر رنگين کمون
من مثل تاريکي، تو مثل مهتاب
اگه باد از سر زلف تو نگذره
من مي رم گم مي شم تو جنگل خواب
گل گلدون من ماه ايوون من
از تو تنها شدم چو ماهي از آب
گل هر آرزو، رفته از رنگ و بو
من شدم رودخونه دلم يه مرداب
آسمون آبي مي شه
امّا گل خورشيد
رو شاخه هاي بيد
دلش مي گيره
درّه مهتابي مي شه
امّا گل مهتاب
از برکه هاي آب
بالا نميره
تو که دست تکون مي دي
به ستاره جون مي دي
مي شکفه گل از گل باغ
وقتي چشمات هم مياد
دو ستاره کم مياد
مي سوزه شقايق از داغ
گل گلدون من ماه ايوون من
از تو تنها شدم چو ماهي از آب
گل هر آرزو، رفته از رنگ و بو
من شدم رودخونه دلم يه مرداب

این همون شعریه که تو عاشقشی پسرم و من نمی دونم دلیل این همه علاقه تو به این شعر چیه !!!... شاید چون منم عاشق این شعرم ...تو اوج بی قراری وقتی این شعر رو برات می خونم آروم میشی و یه لبخند قشنگ می زنی گل مامان ... کاش همیشه بتونم فقط با خوندن یه شعر یه لبخند رو لبت بزارم  عزیز دلم .... عاشقتم مامانی

pooh.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)