فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

جدید ترین عکسهای عسل خان...

1391/3/24 10:47
نویسنده : مامان سارا
1,662 بازدید
اشتراک گذاری

عسل خان می خواهد بره ددر خونه مادر جونش... ببینین چقدر خوشحاله بچم...!!!!

niniweblog.com

 

برای دیدن عکسها تشریف بیارید ادامه مطلب ....

 

 مامان قربون اون موهای ژولی پولیت

 

شیطونک مامان تازگی نون می خوره اونم چه نون خوردنییییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!niniweblog.com

 

عسل خان خونه خاله جونش کلا آزاده هر آتیشی که دلش خواست بسوزونه...چون خاله جونش نمی ذاره کسی بهش چیزی بگه...niniweblog.com

 

آزاده تلفن رو بزنه خورد کنه یا هر چی توی کشوهاست رو بریزه بیرون ...niniweblog.com

 

حتی قناریهای بیچاره رو تا مرز سکته بترسونه ....niniweblog.com

 

حالا چرا لبتو گاز می گیری مادر؟؟؟!!!!اشکال نداره به خیر گذشت ... قناریها هنوز نفس می کشنniniweblog.com

 

اینجا هم بچم داره اخبار نگاه می کنه ... چقدر هم با دقت... ای جونممممممممممniniweblog.com

 

اینجا شاندیزه ... عسل خان منوی غذا رو دو دستی تصاحب کرده... حتی به گارسن هم پسش نداد...niniweblog.com

 

بازم شاندیز مشهد... جات راحته مامانی؟؟؟

 

الماس شرق مشهد... بابایی کلی اونجا برای عسل خان چیزهای خوشگل خرید و تا خونه بار کردیم ... انگار تهران چیزی گیرمون نمیاد....niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مهسا
24 خرداد 91 13:12
ای جونم قربونش برم الهیییییییییییییییییییییییی زنده باشی کیانوشم
خاله نیلوفر
25 خرداد 91 1:33
عشق منو ببین چه نونی میخوره
پارمیدا
24 دی 91 11:36
سلام مامان ساراجون من باردارم ماه 3 امیدوارم نی نی تون روخیلی دوست دارم همیشه وبلاگتونو نگاه میکنم . پیگیر کیانوش نازنین هستم دوسش دارم یه عالمه ازدور میبوسمش هزارماشاالله جیگر.. خدا حفظش کنه توبارداری بیشتر سر پسرگلت چی خوردی اینقدرناز شده ماشاالله؟؟دوستتون دارم منتظر عکسای کیانوش عزیز هستیم


ممنون عزیزم... چشمات پسر ما رو خوشگل می بینه دوستم... والا یادمه سیب رو هر روز می خوردم ...
انشالله نی نی ناز و قشنگت به سلامتی و دل خوش میاد بغلت...
الی
16 اسفند 91 10:29
سلام عزیزم تو تاپیک فنگ شویی وبلاگتو پیدا کردم
ای جان من که عاشق پسریت شدمو رفت هزار ماشالله خیلی جیگره
خدا واستون نگهش داره
منم منتظر نی نی هستم که تشریف بیارن تو شیکم مامان
اگه دخمل شد حتما میام خواستگاری کیانوش
تازه دخترای کرد همشون خوشگلن هااااااااااااا
بوس


ممنون عزیزم.... لطف داری ... انشالله خدا یه نی نیه خوشگل و ناز بهت می ده... می بوسمت