فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/3/21 15:18
نویسنده : مامان سارا
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان            

این روزها دارم به جشن تولد 1 سالگیت فکر می کنم و یه جورایی مشغول تدارکاتش هستم ...دلم می خواست می تونستیم تولدت رو تو خونه خودمون برگزار کنیم ولی خوب تو 85 متر جا نمیشه از این همه مهمون پذیرایی کرد برای همین مراسم توی خونه باباحاجی برگزار می شه ولی انشالله جشن تولد 2 سالگیت رو تو خونه خود خودمون می گیریم که از اینجا بزرگ تره .niniweblog.com

برای جشن تولدت تم ماشین مک کویینی رو انتخاب کردم و کارتهای دعوت و تشکر و پلاکهای روی غذاها و برگه یادگاری رو هم طراحی کردم و فقط مونده برم چاپ و پرینت بگیرم . برای غذا هم احتمالا خودم سالاد الویه یا ماکارونی و کیک مرغ و چند مدل دسر و ژله ساده درست می کنم اما غذای اصلی رو بابایی از بیرون میگره ... چند تا آهنگ تولدت مبارک خیلی خوشگل هم برات خریدم و آماده گذاشتم ... حالا مونده گیفت برای مهمونها و کادوهای مخصوص من و بابایی که فعلا نمی گم چیه تا سورپرایز شی...

niniweblog.com

اینا رو ببین ... بگو دوستشون داری مامانی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!niniweblog.com

این کارت دعوت تولدته...

این فلش راهنما به سمت محل جشن

برگه نوشتن یادگاری

کارت تشکر از مهمونها

یکی از پلاکهای روی غذا و کیک تولد

 چند تا دیگه هم هست که چون فرمتشون فرق می کنه اینجا آپلود نشد ولی بعدا می ذارم ...

باید برای آتلیه هم هماهنگ کنم و کیک تولدت رو گلبن سعادت آباد سفارش بدم  چون فقط اونجا مدل کیک مک کویینی داشت ، احتمالا برای بزرگترها عکس خوشگلت رو هدیه بدیم و برای کوچولوها هم یه اسباب بازی کوچولو ... کلی خرید دارم و خیلی کارها هم توی ذهنم هست که انجام بدم  ولی نمی دونم فرصتش رو دارم یا نه امیدوارم بتونم عزیز دلم.....niniweblog.com

همیشه یادت باشه من و بابایی عاشقتیم

شکلکهای جالب آروین

دوستهای گلم هر کس می تونه برای بهتر برگزار شدن مراسم تولد عسل خان راهنمایی کنه ممنون می شم ....niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سميه
23 خرداد 91 13:49
اي واي تولدت مبارك عسل خاننننننننننن...

باركلا مامان با سليقه ...عاليهههههههههه


عزيزم كارتشو با فوتو شاپ درست كردي؟؟؟


نه عزیزم متاسفانه من زیاد فتوشاپ بلد نیستم.... همه رو توی پینت انجام دادم... خوشحالم که به نظرت خوب اومدن
خاله مهسا
24 خرداد 91 10:45
جیگر خاله ، داره یک سال میشه که اومدی پیشمون و زندگی رو واسه هممون شیرین کردی .... لذت بودنت ، دیدن روی ماهت ، شنیدن صدای نفسات همه ی سختی های انتظاری رو که تا اومدنت کشیدیم شیرین می کنه... انشاءالله که همیشه زنده و پاینده باشی. به قول عمو علی امیدوارم وقتی که بزرگ شدی قدر این همه زحمتایی رو که مامانی و بابایی واست کشیدن ، بدونی خاله دوست دارم جیگر خاله