فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

روزی روزگاری یه کیانوش ...

1391/6/18 0:50
نویسنده : مامان سارا
2,338 بازدید
اشتراک گذاری

 

یکی بود یکی نبود

زیر گنبد کبود به جز خدای مهربون هیچ کس نبود...

 

هیچ کس نبود؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!niniweblog.com

 

واااااای ... چرا!!!niniweblog.com

... یه کیانوش بود جیگر طلااااااااا ..... آقا و گل اما بلا ....

 

 

برای دیدن عکسها تشریف بیارین ادامه مطلب ....

 

 

پسر مامان بعد از کلی بالا و پایین کردن مبلها یه دقیقه برای تماشای تلوزیون به خودش استراحت داده...

ا

 

اینجا عسل خان مشغول قل قل بازیه...

بازیتو بکن مامانی ...من کاری با شما ندارم ... فقط چند تا عکـــــسniniweblog.com

 

عسل خان خسته  رو تشک بازیش ولو شده و کارتون می بینه...

 

اما یهو چشمش به مامان و دوربین می افته و به عشق دوربین میاد جلو ...

اینها اولین قدمهای عشق مامانه که فقط به عشق گرفتن دوربین از دستم برداشت

الهی فدات بشم عزیزمممممممممممممممممniniweblog.com

ببخشید عکس لرزونه.... مامان پسر ذوق زده شد دستش لرزید

 

ما به این بازی می گیم پرده کشون ...

 

اینم عسل خان عاشق آب بازی ...

 

 

عسل خان و عروسکها

 

این عکس هم فقط جهت ثبت در تاریخ می ذارم....

دست پسرمون زخم شد براش چسب زخم نی نی گولویی زدیم

این اولین اوف عشق مامانه...بمیرم الهی

 

عسل خان و عمو اکبر

 

 

شوخی شوخی ، با پسر ما هم شوخی؟؟!!!!!!!!!!niniweblog.com

 

عسل خان و پسرعموش پارسا و دختر عموش مهسا

 

عسل خان مشغول کمک به مامان برای آب کشیدن ظرفها.....

دستت درد نکنه مامانی...

چجوری جبران کنیم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

 

عسل خان و شیطنتهای همیشگی

 

حالا کجا داری میری؟؟؟؟؟niniweblog.com

 

ای جونمممممممممم ... پسرم سیب می خواهد

 

چی شده مامان؟؟!!!

 

 عسل خان در حال ضربه فنی کردن مامانی برای گرفتن دوربین...

 

عسل خان خسسسسسسسته

 

عسل خان  گشنه...

 

تا پست بعدی

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهدیس
17 شهریور 91 22:11
سلام خاله میشه فردا تو وب کودک من به عکس شماره ی 6مهدیس خانوم رای بدی؟ رو گل پسر ماهتم ببوس فردا منتظر رایت هستم
خاله مهسا
17 شهریور 91 22:27
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من قربون این عسل خان برم الهیییییییییییییییی
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 23:56
سلام سارا جونم خوبی ؟ اییییییییییییی جونمممممممم خاله قربونت بره بیا دستت رو بوس کنم اوخ شده قدمهات پایدار عزیزم
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 23:56
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
از فردا رای گیری شروع می شه


حتما عزیزمممممم
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 17:09
ممنونم عشقم بوسسسسس
سپیده
18 شهریور 91 19:08
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
خاله نیلوفر
19 شهریور 91 0:35
قربونش برم که تو کار خونه به مامانش کمک میکنه
مامان محمد فرهام
19 شهریور 91 21:28
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php سلام خاله جون میایی به این وب به پسری یه رای بدین ممنون میشم شماره عکس 42 محمدفرهام رای گیری تا 23 شهریور ممنون مشیم
سارای
19 شهریور 91 21:57
ای جووووووووووونم به این گل پسر ماشالله بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
انیا
21 شهریور 91 14:14
عزیزمممممممممم خوشگل خاله

ان شالله همیشه تو راههای خوب قدم برداری و همیشه استوار باشی


بوسسسسسسسسسسسس برای گل پسر و مامانش




ممنون خاله مهربون
مامان محمد فرهام
27 شهریور 91 11:07
سلام سارا جون ماشاالله حسابی بزرگ شده گل پسرت
قربون دست زخمیت برم کیانوش جون
بووووووووووس بووووووووووووووس


ممنون عزیزم
مریم پاییزی
1 مهر 91 9:12
سلام عزیزم مرسی از ابراز همدردیت من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم این کارو بکنین
http://www.golehayahoo.blogfa.com/


برات آرزوی صبر و آرامش دارم ... لینکت کردم عزیزم
مامان آیدین
3 مهر 91 0:53
سلام اجازه میدین لینکتون کنم ماشالا گل پسر نازی دارین دوست دارم بیشتر ببینمش


ممنون دوستم... خوشحالم می شم
خاله نیلوفر
3 مهر 91 22:28
مهسا
20 مهر 91 22:48
سلام عزیزم
خدا پسر گلتو براتون نگه داره
میخوام مامانای مهربون رو به وبم اضافه کنم
اگه دوست داشتی بهم سر بزن
شاید دوستای خوبی برای هم شدیم



ممنون عزیزم... حتما