فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/5/31 13:41
نویسنده : مامان سارا
299 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ســــــــــــــلام همه وجودم

دیروز من و پسر قشنگم مثل هر روز کلی با هم بازی کردیم ... یه عالمه با هم رقصیدیمniniweblog.com

... بعد هی با همدیگه چیزهای خوشمزه خوردیم و به به و چه چه کردیم .... با همدیگه پتو بازی و بالش بازی کردیمniniweblog.com... دنبال بازی کردیمniniweblog.com... کله بازی کردیم ... دالی بازی کردیم  ... تاتی بازی کردیم ... قلقلک بازی کردیم... جیغ بازی کردیم و بعد که خسته شدیم لپهامونو چسبوندیم به هم و  نشستیم کارتون باب اسفنجی تماشا کردیمniniweblog.com ،  ... بعد هم رفتیم آب بازی کردیم و از اونجایی که دیگه نا برامون نمونده بود ولووووو شدیممممممniniweblog.com

وقتی که بابایی اومد هم کلی تحویلش گرفتیم و دوباره با همدیگه یه عالمه به به خوردیم و 3 تایی قلقلک بازی کردیم... بعد بابایی عسل خان رو برد ددر تا من یه کم به کارهام برسم اما این وسط بازم کلی به عسل خان مامان خوش گذشت....

نزدیکهای ساعت 9 شب هم مادر جون و پدر جون اومدن پیشمون و برامون آش پشت پای خاله جون رو آوردن که رفته کربلا ، بابابی خیلی خوشحال شد و به اصرار اون شبم پیشمون موندن و دور هم آش خوردیمniniweblog.comو کلی گفتیم و خندیدیمniniweblog.com... باباییه مهربون هم مثل همیشه کلی به مامانی کمک کرد ، شما هم تا جایی که جون داشتی با مادر جون و پدر جون بازی کردی تا اینکه بالاخره از شدت خستگی خوابت برد ...niniweblog.com

 

 

مامانی این روزها دلم می خواهد زمان بایسته

دلم می خواهد تو هیچ وقت بزرگ نشی ...

عزیز دلم ، همه جونم ...

حتی نمی تونی تصور کنی که با وجود همه خستگیهام چقدر کنار تو بودن برای من شیرینه .

I Love You

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بازی با قیمت مناسب برای بچه ها
31 مرداد 91 18:29
اگر پسر شما هم عاشق گوشی شماست و دوست دارد با آن بازی کند می توانید با هزینه ی کم این بازی را برایش تهیه کنید نسبتا کامل است و زیاد گران قیمت نیست.
amestrys
8 شهریور 91 2:10
سلام ارتمیس جون
هزار ماشالا به گل پسرت هزار الله اکبر خیلی نازه یه وان یکاد بذار اول وبلاگش
اولین بچه ای هست توی وبلاگ که با دیدنش دلم بچه خواست ایشالا صد ساله شه زیر سایه پدر و مادرش
از طرف من ببوسش به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم



سلام به روی ماهت

از لطفت ممنونـــــــــــــــم ...انشالله به زودی یه فرشته کوچولو از آسمون میاد پیشت ...
چشم ، حتما خدمت می رسیم
پریناز
19 شهریور 91 19:12
ایشالا آقا کیانوش و مامانش همیشه شاد باشن