فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/5/8 1:54
نویسنده : مامان سارا
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی مامان...

این روزها هوا خیلی گرمه  و منم سعی می کنم کمتر در طول روز ببرمت بیرون پسرم اما گاهی اینقدر بیتاب و بیقرار می شی که چاره ای برام نمی مونه ....

 

 

خلاصه که حتی گرمای وحشتناک این روزها هم نمی تونه پسرک منو راضی به موندن توی خونه بکنه...

و بالاخره بعد از یه عالمه بازی و بدو بدو  کردن هر دوتامون با لپهای گلی برمی گردیم خونه...

البته لپهای مامان از شما بسی گلی تر می باشد فقط کسی نیست ازش عکس بگیره اقلا بعدا بشینیم به خودمون بخندیم یه کم دلمون وا شه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله مهسا
8 مرداد 92 13:54
ای جووووووووووووووووووووونم

فدای این خوش تیپ بشم من


مرسی خاله جون
هدا
9 مرداد 92 8:20
قربون اون لپهای گلیت بشم
خاله جون مواظب خودت باش تو این هوا


ممنون خاله هدای مهربون...بوسسسسسسسسسس
مامان امیرعلی گلی
9 مرداد 92 16:22
عزیزمممم لپاشو

نرو گلم حیفه اون پوست نانازت نیست خوشکلم که آفتاب بخوره

اذیت نشی خاله جونم




خاله جون چی کار کنم دیگه اینقدر ددر ددر می کنه و در خونه رو باز می کنه و برام لباس ردیف می کنه که یعنی ببرمش بیرون تا آخر دلم میسوزه براش و تسلیم میشم...از سر تا پا ضد آفتابم می زنم براش ولی بازم لپ گلی میشه ...


پارمیدا
9 مرداد 92 17:16
سلام
خوبی سارا جان
قربون پسرت برم من

وای با دیدن عکساش کیف می کنم. براش اسفند دود کن. راستی شمارش معکوس منم شروع شده دکتربرام 22 تاریخ زایمان طبیعی زده هنوزدودلم طبیعی یاسزارین بازم توکل به خدا برام دعاکن عزیزم راستی باباش میگه اسمشو بزاریم صدرا نمیدونم اخرش اسمش چی میشه؟؟ فقط سالم باشه


خوب به سلامتی عزیزم... به نظرم اگه توانش رو داری طبیعی بهتره واقعا... من سزارین بودم و عذابی کشیدم بیا و ببین... اسم صدرا هم فوق العاده است... راستشو بگم و صادق باشم باهات این اسم رو بیشتر دوست دارم ... به هر حال امیدوارم اسمش هر چی که میشه نامدار باشه و همیشه باعث افتخارت باشه دوستم...
راستی بازم ممنون از لطفی که به پسرک ما داری ... بوسسسسسسسسسسسس

لیلی
9 مرداد 92 17:43
تصادفی اومدم به وبتون... ولی دلم نیومد اینو نگم ماشاله پسرتون خیلی خوشتیپه ( دختر کش!)

خدا حفظش کنه


یک دنیا ممنون عزیزم.... لطف داری
الناز سیندرلا
10 مرداد 92 13:27
لپ گلی ناااااااااااااااااااز خوش تیپ خیلی نازی خدا حفظت کنه عزیزم


ممنون عزیزم...
مریم
12 مرداد 92 2:15
چه پسر خوش تیپی! چه لباسای خوشگلی


ممنون عزیزم...