فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/7/13 12:42
نویسنده : مامان سارا
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند و عسلم ...

 

بالاخره بابا جون از سفر اومد ...مثل همیشه با کلی سوغاتی برای مامانی و یه چمدون لباس خوشگل برای شازده پسر مامانی...خیلی دلمون براش تنگ شده بود واقعا ... با اینکه این بار سفر بابایی کوتاه تر از همیشه بود ولی نمی دونم چرا دلتنگی ما بیشتر بود... چند روز پیشم که مریض شدی و خیلی بهمون سخت گذشت  ولی خدا رو شکر الان بهتری عزیزکم...

الان که دارم برات می نویسم گل پسر من با بابایی رفته شرکت .. بابای مهربون این لطف رو در حق مامانی کرده تا کمی استراحت کنم ...فکر کنم به شازده مامان هم خوش بگذره البته...صبح خیلی خوشحال آماده شدی و بعد اومدی پیشم گفتی دست بده دست بده ، منم بهت دست دادم و همدیگه رو بوسیدیم ، بعد با مامانی بای بای کردی و گفتی آیلالیو (I love you )... بعدم دست بابا جون رو گرفتی و رفتین ، قربون شکل ماهت بشم که هنوز نرفته دلم برات قد یه فندق شده...

راستی امروز تولد مامانیه .... دیشب همش به خودم می گفتم امکان نداره بابایی با این همه گرفتاری و مشغله فکری که داره تولد من یادش بمونه مخصوصا که از وقتی برگشته شما حسابی از خجالتش دراومدی و یه لحظه آروم نذاشتی بنده خدا رو ، تازه مریضم شده طفلکی ...ولی تا صبح  چشمامو باز کردم مثل همیشه باباجون تولدمو تبریک گفت و تازه یه هدیه فوق العاده هم ازش گرفتم...تولد امروز من با اینکه مثل همه تولدهای قبلیم بود ولی خیلی بیشتر از همیشه بهم چسبید... می دونی چرا مامانی؟؟؟!!! چون واقعا توقعی نداشتم... الان معنی این جمله شکسپیر رو می فهمم..!

من همیشه خوشحالم میدانید چرا؟

چون هیچ انتظاری از کسی ندارم

شکسپیر 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

خاله مهسا
14 مهر 92 7:05
تفلدت مبارک آجوووووووووووووووو

کارمند کوچولو رو بچلون


ممنون خواهری ...خودت با بچلونش خوب
پارمیدا
14 مهر 92 12:16
تولدت مبارک سارا جون واقعا جمله قشنگی شکسپیرگفته بااجازتون تو وبلاگم بذارمش عزیزم دوستتون دارم کیانوش روهم ببوس


ممنون دوست خوبم...تو هم گل پسرتو ببوس ...یه کمی هم از طرف من بچلونش....
الی مامی آراد
14 مهر 92 17:44
عزیزم سارا جون تولدتون رو تبریک میگم انشالله سالیان طولانی در کنار خانواده شاد و خوش باشین


ممنون عزیز دلم ... آراد من چطوره؟؟؟؟!!! ... از طرف من ببوسش حسسسسابی
رعنا
18 مهر 92 11:55
سلام دوست خویم

تولدت مبارک خیلی خیلی میارک


خیلی ممنون رعنا جونم...تو خوبی؟...گل پسرت خوبه؟!...ببوسش از طرف من خوشگل خانو...
شیما
20 مهر 92 11:50
سلام دوستم من از نی نی سایت اومدم اینجا خدابهتون ببخشه کیانوش عزیز رو میشه بگی موقع بارداری کیانوش چیا خوردی و چیکار کردی که با نمکه و خوشگل؟ممنون.


از هر جا اومدی خوش اومدی عزیزم... اول ممنون که پسر ما رو خوشگل می بینی ،چشمهای مهربونی داری گلم... بعدش هم راستش من سر کیانوش اینقدر ویار داشتم که جز برنج و ماست هر چیزی رو به زور می خوردم ولی غیر از این تقریبا خیلی روزها یه دونه سیب رو خوردم و البته تقریبا 4-5 روز در هفته حداقل به زورم که شده بود میگو رو می خوردم...
شیما
22 مهر 92 13:14
خواهش میکنم دوستم حقیقته دیگه خدا حفظش کنه براتون منم باردارم میخواستم ببینم چیکار باید کرد ممنون از راهنماییت.


لطف داری عزیزم...مبارک باشه بارداریتون...انشاالله به سلامتی دنیا بیاد...
من شنیدم به و سیب برای زیبایی جنین خوبه...اگه میتونی بخور...عرق کاسنی هم بخور...اینا رو می دونم که مفیده
مامان امیرعلی گلی
22 مهر 92 15:25
کجایی دوستم دلم براتون تنگ شده
اگه من نیام شما که اصلآ خبری ازمون نمیگیرید


عزیزم شرمنده ... میام حتما پیشت...عذر می خواهماگه بی معرفتی کردم ولی شما بزار به پای این نخود فرنگی که تو دلمه و روزگار برام نزاشته.... پسرتو ببوس تا بیام.
مامان امیرعلی گلی
22 مهر 92 19:36
من که همیشه بهتون سر میزدم گلم
ولی نظر نمیزاشتم یه چند وقت دلو دماغه هیچی نداشتم دلیلشو خصوصی برات میزارم، حقیقتش دلگیرم بودم ازت ولی حسو حالتو الان که گفتی درک میکنم.
در هر صورت هیچی باعث نمیشه که بهتون سر نزنم و این جیگری رو نبینم آخه عاشقشم


آخخخ نبینم ازم دلخور باشی ها... باور کن دلیلم موجهه ... میام برات خصوصی می گم... بوسسسسسسس
مامان امیرعلی گلی
22 مهر 92 19:40
دوست عزیزم تولدت مبارک
ایشالله سالهایه سال... زنده باشی و شادیتون در کنار خانواده روز افزون باشه


ممنون عزیزم
مامان امیرعلی گلی
22 مهر 92 19:50
خصوصی
پگاه
23 مهر 92 13:16
تولدت مبارک خیلی.یه تبریک گنده هم بابت خبر خوبی که بهم دادی وای نمیدونی چقدر دارم ذوق میکنم انشاله که هردوتون سلامت باشید.کارمند کوچولو رو هم حسابی ببوس بجای من


یک دنیا ممنون دوست مهربونم... بوسسسسسسسسسس
شقایق مامان آرشا
24 مهر 92 11:41
تولدت مبارک دوست جونییی نی نی هم مبارکککککککک


ممنون عزیزم....
سارا مامي عسل
24 مهر 92 23:21
سلام عزيزم تبريك ميگم نخودي رو ايشالا قدمش خير باشه براتون
خيلي مواظب خودت باش عزيزم .
ماشالا چقدر خوشكله عكساي اتليه كيانوش جونم ببوسش قند عسلمو .


ممنون دوست خوبم ....عسل خوشگل منو ببوس ...
مامان امیرعلی گلی
24 مهر 92 23:39
دعایم برایتان این است:
غمهایتان قربانی شادی هایتان شود
عید پیروزی انسان بر نفس بر شما مبارک


ممنون دوست مهربونم.... راستی منم یه دنیا دوستت دارم... گل پسر منو ببوس
عمه ی امیرحسین
27 مهر 92 1:28
با تاخیر زیاد و شرمندگی


♥ سالروز زمینی شدنتون مبارک دوست خوبم ♥


ممنون عزیزم