فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/7/27 11:03
نویسنده : مامان سارا
400 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرک مامان...

 

این روزها برای اینکه مامانی بتونه بیشتر استراحت کنه شما که قند و عسل مایی گاهی میری پیش مادر جون و گاهی هم میری پیش باباحاجی مهربون .... یه وقتهایی هم مادر جون میاد پیش ما و گل پسرمون رو میبره پارک و ددر و ... با اینکه می دونم پیش اونا خیلی بهت خوش میگذره ولی خیلی زود دلم برات اندازه یه نخود میشه و همش منتظرم تا برگردی خونه پیش خودم...

اینم پسرک این روزهای مامان وقتی صبح زود آماده شده بره پیش باباحاجی

 

کیانوش ما

کیانوش ما

کیانوش ما

بهت خوش بگذره عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان باربد
27 مهر 92 15:37
من فدای این گل پسر بشم که مامانشو درک میکنه.


قربونت خاله جون.. باربد کوچولوی ما رو ببوس
مامان امیرعلی گلی
27 مهر 92 22:31
ای جونم چقد دلم برات تنگ شده بود خاله جونم
بزرگ شدی ها ، فدات شم
هرسری میام میبینم آقاتر و خوشکل تر شدی هزار ماشالله


مرسی خاله جون.... میبینی بچمو..؟!!!... آب شده

امیر علی جون منو ببوس
خاله مهسا
28 مهر 92 6:32
ای جووووووووووووووووونم
جیگرتو جیگر خان
این طرفا یه خاله ام داریا ، پیش ما هم بیا ، مطمئن باش بهت خوش می گذره


... خوبی خاله؟؟؟...
مامان امیرعلی گلی
28 مهر 92 16:07
سلام سارا جونم

خوبی عزیزم؟ نخودی کوچولو چطوره؟ نگران نباش گلم طبیعیه کیانوش من داره قد میکشه فداش همه ی بچه ها تو این سن لاغرتر از قبل به نظر میان روند طبیعیه رشدشه

میبوسمتون هم خودتو هم دو تا خوشکلتو




ممنون دوستم... ..آره ، همه می گن قد کشیده ولی من همش می گم این چند وقته نونستم به بچم خوب برسم اینجوری شده... نمی دونم دیگه ... تازگی هر جا می ره یه لیست سفارش هم از طرف من با خودش می بره ... بیچاره مامان بزرگ هاش ...خخخخخ...


شیما
29 مهر 92 22:31
سلام دوستم انگار بارداری چند وقتته؟
کیانوش جون چند سالشه ؟انشاالله به سلامتی من که بیحال شدم و گاهی هم بعد از ظهر ها حالت تهوع دارم.


سلام به روی ماهت ... بله عزیزم ... خدا قبول کنه 4 ماهمه .. کیانوشم 2 سال و 4 ماهشه تقریبا ...
من سر کیانوشم تا 4 ماه 24 ساعته تهوع داشتم ولی بچه دوم راحت تره ظاهرا ... انشالله وقتی نی نی نازت به سلامتی دنیا بیاد همه این سختی هاش رو فراموش می کنی....
شیما
1 آبان 92 23:58
به به مبارکه انشاالله به سلامتی زایمان کنی میخواستی تفاوت سنیشون کم باشه؟البته خوبه ها .جنسیتش مشخص نیست هنوز؟
مرسی عزیزم از دعای شما انشاالله منم تقریبا 2 ماهه هستم.پس سر این یکی حالت تهوع نداشتی ؟



ممنون دوستم...راستش من همیشه دوست داشتم اگر قراره 2 تا بچه داشته باشم فاصله سنیشون بیشتر از 3-4 سال نباشه .... این فندقی هم پسره انگار وخوشبختانه سر این یکی تا حالا ویار زیادی نداشتم...فکر کنم شما هم تا یه ماه دیگه خوب بشی عزیزم ،نگران نباش... امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی .بوسسسسسسسسس
خاله زری ( مامان آرمان)
2 آبان 92 17:05
سلام عزیزم وبلاگ شما رو اتفاقی دیدم ماشالهه به گل پسرت خیلی ماهه خدا واست حفظش کنه
ایشالله که نی نی بعدی هم به سلامت دنیا بیاد با اجازه لینک شدین


سلام به روی ماه خودت و پسر خوردنیت دوستم... ما هم از خدا خواسته ایم که شما رو لینک کنیم عزیزیم..... چقدر پسرت نازه ... چشمم کف پاش ... ببوسش
شیما
3 آبان 92 16:51
ممنون گلم انشاالله من که کاملا بی تجربه ام اخه اولی هست نمی دونم مسافرت اشکال داره یا نه می ترسم تو ماشین بشینم ئکلا ممنون میشم تجربه هاتو بگی مرسی.


آخی عزیزم... راستش من هم سر کیانوش و هم این بار از نشستن طولانی تو ماشین منع شدم ولی شما با پزشک خودت مشورت کن .. شاید بهت اجازه بده و بتونی سفر هم بری ... امیدوارم همه چیز برای خودت و نی نی نازت خوب و عالی پیش بره
مهسا(مامان کیان)
4 آبان 92 9:36
وای خاله دلمون برات تنگ شده بود چقدر دیر.

چه پسر خوشتیپ و شیکی.من که عاشقشم.
مواظب خودت و نی نی باش.


ممنون عزیزم...تنبلی منو ببخش مهسا جون... ما هم دلمون برای دوستای گلمون تنگ میشه ولی چه کنیم با این حال خراب ..... کیان جیگر منو ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان مرضیه
4 آبان 92 20:39
وایی واییی چه روی ماهی داره خاله جون با اون عکسای خوشگلت سوپرایزم کردی خاله قربونت بره

سارا جونم راستی نی نی مون دختره یا پسر


یک دنیا ممنون خاله مهربون... لطف داری به پسرک ما.... این نخودچی هم گویا پسره عزیزم.
بوسسسسسسسسسس
الی مامی آراد
5 آبان 92 11:48
الهی فدات بشم روز به روز آقاتر میشی


خدا نکنه خاله جون... آراد ما رو ببوس...
صبا مامان هومان
7 آبان 92 12:53
سلام عزیز دلم ماشالا هزار ماشالا چه عسلی شده کیانوش

وای خیلی وقته دنبال وبلاگش میگشتم امروز با چه مکافاتی بالاخره پیدات کردم ماشالا ایشالا دومادیش



یه سوال میشه قد و وزن کیانوش جونو بهم بگی و اینکه تا حالا موهای کیانوشو از نه زدی؟




یک دنیا ممنون عزیزم...به پسرک ما لطف داری دوستم....بوسسسسسسسسسسسسس

راستش کیانوش آخرین باری که وزنش کردم حدود 13 کیلو و نیم بود ولی وقتی مریض شد فکر کنم یه نیم کیلویی کم کرده باشه حداقل .... قدشم تازگی نگرفتم ولی تقریبا تو 25 ماهگی 93 بود...
... راستی موهاشم نه تا حالا از ته نزدم ...

مامان گیسو جون
6 آذر 92 13:44
خصوصی جانا سخن از نهان ما می گویی.... هیییییییییییی
مامان متین
2 مهر 93 16:09
ماشالا چه پسر خوشتیپی.داماد بشه ایشالا .............................