فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/9/25 17:44
نویسنده : مامان سارا
340 بازدید
اشتراک گذاری

بازم یه چند روزی بابایی کنارمون نیست ... این بار خاله مهسا جون اومده پیشمون ... خداییش چقدرم خوش می گذره به عسل خان ما....

یعنی فکر کنم خاله مهسا به جای باشگاه و کلاس ایروبیک و ... نمی دونم این چیزاییی که میره  باید هر روز یه سر به شازده ما بزنه...چربی سوزیش که بالاتره ، به صرفه تر هم هست ... والا به خدااااا...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله مهسا
26 آذر 92 16:20
الهی خاله مهسا فدای این شازده پسر بشه به خدا به منم خیلی خوش گذشت امروز چشم می سوخت خاله اما نه واسه اینکه قرمز شده بودا، می سوخت چون دلم واست تنگ شده بود و داشت از چشمام خودشو نشون میداد خاله خیلی دوستون دارم هم تو رو ، هم داداشی رو ، انقدی که نمی دونم چجوری بهت نشونتون بدم خاله فداتون بشه .....
مامان امیرعلی گلی
26 آذر 92 20:11
چقد خوش بگذره به خاله مهسا با این گل پسر ناززز ..... خوبی خاله جون؟!....امیر علی کوچولوی ما خوبه؟!
الهه
26 آذر 92 23:22
انشالله به سلامتی برگردند جاشون خالی نباشه دلتنگ نباشید خانوم انشالله ما هم بابامون امشب ماموریته چه تفاهمی! .... ممنون خاله الهه جون...راستش نمیدونم با اینکه بابایی کیانوش سفر زیاد میره ولی چرا این دوری ها برای ما عادی نمیشه...
مامان باربد
28 آذر 92 3:12
سلام سارا جان،خوبی انشالله؟کلی دلم براتون تنگ شده خیلی کم میای وبلاگ عسل خان رو آپ میکنی میدونم وضعیتت بهت اجازه نمیده،فقط میخواستم بدونی مرتب میام بهتون سر میزنم.این گل پسر و از طرف من بچلون و حسابی ببوس ... سلام به روی ماهت عزیزممممم...آره اعتراف می کنم که خیلی تنبل شدم...تو خوبی؟! گل پسرت خوبه؟!...یه هفته پیش هر کاری کردم نظرم برات ثبت نشد....کلی بوس برای جیگرطلات گذاشته بودم...فکر کنم یکی مصادره اشون کرد....خخخخخ.......ولی از همین جا هزار تا می بوسمش
مامان امیرعلی گلی
3 دی 92 19:23
....
مامان مبینا
5 دی 92 9:15
سلام دوست خوبم خوش حال میشم به منم سر بزنید ..... به روی چششششششششششششم
سمانه (مامان آرشام)
10 اسفند 92 18:04
عزیزم این گل نازش اشک منو در آورد . خیی مواظب گلهای زندگیت باش. مخصوصا این کیانوش خان که حسابی خاطرخواش شدم با اجازه لینکتون میکنم که همش سر بزنم که فرشته نازت .............. خخاله جون لطف داری ........ ما هم شما رو لینک می کنیم ..........بوسسسسسسسسسسس