فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

موهای عسل خان ما رو بار برده...

1391/2/17 15:47
نویسنده : مامان سارا
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل خان...

مامانی دیروز برای اولین بار وقتی خواب بودی موهاتو کوتاه کردم آخه احساس می کردم خیلی بلند و نا مرتب شده ... البته قبلا هم یه بار کناره های موهات رو کوتاه کرده بودمها ولی این بار یه آرایشگاه کامل رفتی .

فقط اگه پدر جون ببینه برات خط ریش نزاشتم پوست از کله مامانی می کنه .... خوب چی کار کنم مامان تو هنوز کوچولویی و موهای خط ریشت بلند نشده ... 

ولی همین جا در حضور همه از پدر جون به دلیل نذاشتن خط ریش برای قند عسل عذرخواهی می کنم ...

به جون خودم به محض اینکه موهای خط ریش عسل خان دراومد براش یه خط ریشی می زارم که از ابهتش تو تاریخ بنویسن.... خوبه؟؟؟؟!!! اصلا از این خط ریش چکمه ای ها براش می زارم ... قبول؟؟؟!!!!

اینم 2 تا عکس که گزارشمون تصویری باشه .

عسل خان در حین عملیات...

کیانوش

کیانوش

عسل خان پس از عملیات وقتی بیدار شد...

چطوره؟؟؟!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

جنبش
17 اردیبهشت 91 11:13
سلام. منطق قرآن کريم اين است که هيچ گاه در برابر ظلم و ستم کوتاه نياييد و قدرت خود را براي مقابله هرچه تمام تر با آنها بسيج کنيد... توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني مي‌تواند نقش مهمي در اقتصاد کشور داشته باشد و کشور را در ساحت هاي گوناگون تعالي بخشد، مقام معظم رهبري ديده‌بان نظام اسلامي است از اين رو خطر واردات و ضعف توليد ملي را گوشزد کردند... بياييد در رشد اقتصادي کشورمان سهمي داشته باشيم .. کد هاي جنبش اينترنتي سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني (گروه رهروان ولايت براي کسب اطلاعات بيشتر به اين آدرس مراجعه بفرمايند http://jonbeshnet.ir/