فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/2/18 16:05
نویسنده : مامان سارا
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل مامان

دندون چهارمت هم داره خودشو نشون میده ،می دونم چقدر برات سخته مامانی  ولی تحمل کن عزیزم ... این نیز بگذرد...niniweblog.com

این روزها کار من شده جمع کردن و بسته بندی کردن وسایل خونه اونم دست تنها با یه نی نیه جیگر طلا که فقط دوست داره بغل مامانش باشه ... خیلی احساس خستگی می کنم تو هم که شبها اصلا خوب نمی خوابی و چند روزه یه جورایی تا صبح مامانی رو بیدار نگه می داری ... گاهی فکر می کنم خوش به حال بابایی آخه روزها که مثل قبل میره سر کار ، شب هم که میاد  با همدیگه بعضی از وسایل رو می بریم خونه جدید تا روز اسباب کشی کمتر تو دست و پامون باشن و بعد هم از اونجا می ریم خونه مامان بزرگ و بابابزرگ چون خیلی نزدیک خونه جدید ما هستن و حتما برای بابایی هم فاله و هم تماشا  بعد هم آخر شب میایم خونه و بابایی بساطش رو جمع می کنه می ره تو سالن می خوابهniniweblog.comو بعد من می مونم و قند عسل و یه شب بیداری دیگه ....

حالا حق دارم بگم من مامانم رو می خواهممممممممممممممممممممممممم!!!!!!؟؟؟؟niniweblog.com

ولی خوب فردا مادر جون رو می بینم چون ما یه عروسی دعوت شدیم و تصمیم گرفتیم بریم اما تو رو می سپریم به مادر جون که اذیت نشی نازنینم آخه تو با مادر جون خیلی رفیقی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آنیسا
18 اردیبهشت 91 13:38
گل پسملی دندونت مبارک
سميه
19 اردیبهشت 91 11:16
اي جونمممممممممممممممممممممم ببين چه ناز شدههههههههههههههههه....واي دختر من غش كردم برا شاه پسر
خاله نیلوفر
21 اردیبهشت 91 15:15
مبارک باشه ایشالا. نمیشه بازم آش دندونی بدین آخه قبلی خیلی خوشمزه بود من بازم دلم میخواد.