فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

من با تو زاده شدم

1391/1/29 15:31
نویسنده : مامان سارا
471 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان

شاید باورش برات سخت باشه عزیزترینم ولی احساس می کنم قبل از بودن تو منم نبودم ... الان که فکر می کنم نمی دونم من قبلا بدون تو چجوری زندگی می کردم !!!! بدون انتظار دیدن چشمهای قشنگت چجوری هر روز صبح چشمهامو باز می کردم ؟؟؟!!! بدون داشتن خنده های تو به لبخند کی امید می بستم؟؟؟ ... می دونی مامانی اون روزها که توی دلم بودی برام خیلی سخت می گذشت...یه عمل اجباری و استراحت مطلق و مسمومیت بارداری و مدام بیمارستان و بستری شدن و تولد زودتر از وقت تو  .. ولی هر چی که بود با همه سختی هاش روزهای آغاز مادر شدن من بود و من خوشحالم که خدای مهربون اینقدر دوستمون داشت که حالا من و تو و بابایی کنار همدیگه ایم . من احساس می کنم خوشبخت ترین آدم روی زمینم ...  هم به خاطر داشتن تو ، هم به خاطر داشتن بابای مهربونت که خیلی دوستش دارم...

عاشقتم مامانی...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه
12 خرداد 92 13:02
سلام
امروز بطور اتفاقی عکسهای گل پسر شمه رو دیدم هزار ماشاء الله خیلی زیبا هست براش هر روز اسپند دود کنید . از مامان با سلیقه که وبلاگ به این زیبایی درست کردن ممنون .


ممنون از لطفت دوست عزیز...