فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

پسر گلم می گه مامان ...

1391/1/29 15:47
نویسنده : مامان سارا
385 بازدید
اشتراک گذاری

                                              

نمیدونی مامانی چقدر  تو دلم قند آب میشه وقتی با اون صدای قشنگت می گی ماما .... چند روزیه هر از گاهی می گی ماما مخصوصا وقتی یه جاییت درد می گیره یا من می رم تو آشپزخونه و تو هم مثل فشنگ چهار دست و پا میایی دنبالم ... اولش گذاشتم به حساب توهم های مادرانه آخه تو هنوز خیلی کوچولویی تازه رفتی توی 10 ماهگی ، ولی دیشب که بغل بابایی بودی ، بابا بهت می گفت مامان کو؟!  تو هم رو به من می کردی و می گفتی ماما ...

دیگه واقعا باورم شد که داری منو صدا می کنی...

این وسط بابایی هم کلی شانس آورد چون اگه اول می گفتی بابا می رفتم با ماشین موهاشو از ته می زدم که دلم خنک شه..... البته خدا و شکر دیگه نیازی به این همه خشونت نیست گل قشنگم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)