فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

مامان که از خودمونه ...

1391/1/30 15:43
نویسنده : مامان سارا
357 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی شیطون شدی ووروجکم ... اصلا نمیشه حتی یه لحظه ازت چشم بردارم ، از هر جایی می گیری و بلند میشی حتی چند روز پیش از یقه پسر عموت هم می گرفتی که بلند شی فکر کنم فقط مونده از سبیل بابابزرگ بگیری و پا شی از هر جایی هم که بتونی می ری بالا دوست داری از همه چیز و همه جا سر در بیاری ، همش داری چهار دست و پا تو خونه می گردی ، زیر میز و صندلی ، پشت مبل ، تو قفسه کتابخونه ، زیر میز کامپیوتر ، توی شومینه،خلاصه که اگه جات می شد زیر یخچالم می رفتی مادر ... منم مثل خودت چهاردست و پا دنبالت میام که یه وقت بلایی سر خودت نیاری آخه نمی زاری جلوت رو بگیرم ولی اجازه می دی باهات پا به پا بیام از بس که مهربونی گل مادر ...

جالب اینه که وقتی یه دست گل به آب می دی خودت خوب می فهمی و زود برمی گردی بابایی رو نگاه می کنی ببینی تو صورتش اثری از ناراحتی هست یا نه ... اگه بود که شرمنده می شی و خودت رو براش لوس می کنی ولی اگه نبود به کار خودت ادامه می دی ولی من هر چی بهت اخم کنم هم منو جدی نمی گیری و کار خودت رو می کنی ... می خواهی یه نمونه اش رو نشونت بدم گل مامان؟؟؟!!!

وقتی توسط مامان حین خرابکاری دستگیر می شی اینجوری میشه...

 

با صدای مامان اول هول می کنی ...

            ووروجک

 

بعد با خودت فکر چاره می کنی ...

            ووروجک

 

بعد یهو یادت می افته که ای بابااااا... مامان که از خودمونه... به مامان می خندی و ادامه خرابکاری ...

            ووروجک

و مامان با خودش می گه: ای خداااااااااا این فسقلی هم ما رو جدی نمی گیره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان شیدا
28 فروردین 91 13:44
سلام وبلاگ قشنگی دارید . خوشحال می شم شمارو لینک کنم . اگه دوست داشتید به وبلاگ شیدا جون سر بزنید و براش یادگاری بنویسید .


ممنون از لطفت ... چشم
مامان آوا
28 فروردین 91 13:46
سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
امسال دختر من در جشنواره نوروزی آتلیه سها شرکت کرده. ممنون میشم به لینک زیر برید و به "آوا بهجت" امتیاز 5 رو بدید.
اگه دوست داشتید میتونید به نی نی های ناز دیگه هم رأی بدین.
باز هم ممنون
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=1

ممنون حتما این کار رو می کنم

مامان بهار
30 فروردین 91 11:58
آخ جیگر این نی نی ناناز که مامان رو از خودش میدونه هر کار دوست داره میکنه
اگه مایل بودی بیا تبادل لینک


من شما رو لینک کردم و عاشق پسر خوشگلت هم هستم
خاله نیلوفر
30 فروردین 91 15:21
عاشقتم عزییییییییییییییییییییییزم
خاله مهسا
3 اردیبهشت 91 19:11
الهی من فدای اون چشمای خوشملت بشم قربون اون دندونای نخودیت برم هر کاری دوست داری بکن که خاله پشتته به اندازه 1دنیا دوست دارم خاله ای.... فکر کنم اینو همه می دونن ، کاش یه روزی خودتم اینو بفهمی ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ