فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/5/25 15:09
نویسنده : مامان سارا
356 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای جیگر مامان اینجوریه ... 

 پسر خوشگل من  دیگه می تونی دستت رو از روی در و دیوار و مبل رها کنی و خودت  به تنهایی تا 30 ثانیه بایستیniniweblog.com، همین طورم که ایستادی برای ما دست می زنی و ازمون می خواهی ما هم برات دست بزنیم...ما هم که گوش به فرمان شما...niniweblog.com

از وقتی با مادر جون تاتی بازی کردی بهمون اجازه می دی باهات تاتی کنیم چون تا چند وقت قبل اصلا حاضر به این کار نبودی شیطون بلا....niniweblog.com

امروز برای اولین بار نه تنها پشت سر بابایی گریه نکردی تازه باهاش بای بای هم کردی جیگر طلا.... دیگه داری آقا میشی ....

جرات نداریم در حموم رو باز کنیم چون عسل خان بلافاصله شیرجه می زنه توش .... بابایی هم تند تند تو رو می بره حموم و کلی آب بازی می کنی ....

همچنان با دنده و فرمون ماشین بابایی درگیری ... یادگرفتی نور بالا و برف پاکنو می زنی niniweblog.com.......

دوست داری همیشه اسباب بازیهات توی خونه ولو باشه ... گاهی که می خواهم جمعشون کنم اعتراض می کنی و ازم می گیریشون و بعد دوباره همشونو این ور و اون ور پخش و پلا می کنی و من نمی دونم این داستان تا کی ادامه داره ...niniweblog.com

هر چی رو که بشنوی می تونی تکرار کنی ولی فکر می کنم زود یادت میره چون خیلی کلمات رو بعد از گفتن ما می گی و چند بار هم تکرار می کنی ولی فرداش یادت میره ....

اما چند تا کلمه جدید رو واقعا یاد گرفتی

اشب  یعنی ( اسب)

باسا یعنی ( پارسا) 

چی چو ؟ ( چی شد؟ )

 

هنوز نتونستم برای خودم یه برنامه داشته باشم دلم می خواهد باشگاه برم ولی نمیشه به همین خاطر یه کم کلافه ام با این حال وقتی با دوستام گپ می زنم کلی دلم وا میشهniniweblog.com... البته این گپ زدن هم منحصر به زمانیه که عسل خان مامان لالا باشه وگرنه اصلا دوست نداری منو پشت کامپیوتر ببینی ... به هر حال فکر کنم کم کم باید یه تغییراتی رو تو زندگیم  اعمال کنم ...niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله مهسا
25 مرداد 91 13:43
zohre
26 مرداد 91 13:21
Hi b salamati azizam eiiiiiiiiiii jonam k harfaie chapaki mizani
مهسا
29 مرداد 91 12:01
عیدتان مبارک تقدیرتان نیکو وجودتان سلامت خداوند خوبی ها همیشه همراهتان