فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

سفر به شمال

1391/7/21 16:54
نویسنده : مامان سارا
2,703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم...

 

عزیز دلم بالاخره طلسم شکسته شد و ما تونستیم بریم شمال.... واااااااای که من چقدر دلم لک زده بود برای هوای شمال و بوی هیزمش ..... اما راستش سفر راحتی نبود چون شما در تمام طول مسیر حتی 1 دقیقه هم توی صندلی ماشینت نموندی و از اول تا آخر از سر و کول مامانی بالا رفتی و نارنجستان هم جا نداشت و مجبور شدیم بریم هتل صدف ...به هر حال با همه سختی هاش این سفر برای من شیرین بود ، شاید شیرین تر از هر سفری که تا حالا داشتم.... چون هم اولین سفر 3 نفره ما بود و هم بابایی  منو  با یه کیک خوشگل و یه هدیه فوق العاده برای تولد 30 سالگیم غافلگیر کرد . هدیه تولد امسال من واقعا برام یه سورپرایز بود.....

توی این سفر عزیز دلم برای اولین بار دریا رو دید و تو دریا آب تنی کرد ولی نمی دونم چرا خوشش نیومدو زود اومد پیش مامانیniniweblog.com، فکر کنم چون آب سرد بود ...   تله کابین سوار شد و جنگل رو دید  و از همه مهمتر اینکه اکبر جوجه خورد و کلی هم خوشش اومد و ثابت کرد که پسر مامان و باباشه....niniweblog.com

و اما عکســـــــــها.....niniweblog.com

 

لطفا برای دیدن بقیه عکسهای عسل خان تشریف بیارین ادامه مطلب...

 

 

 

وقتی وارد هتل شدیم عشق مامان قبل از هر کاری همه جا و همه چیز رو بررسی کرد...niniweblog.com

سنگهای این ستون برات خیلی جالب بود مامانی ...

 

 

بالاخره این قسمت رو پسندید... چه خوش سلیقه هم هست بچم... ویو دریااااااا....

niniweblog.com

 

 

روز دوم با بابایی رفتیم دریا تا جیگر من آب بازی کنه .....ولی خوشت نیومد... چرا آخه؟؟!!!...niniweblog.com

 

 قربون اون چشمات ....چرا بغض کردی آخه مادر؟؟؟؟!!!!!

خوب بیا بیرون ....niniweblog.com

 

این شد که اومدی پیش مامان و بابایی تنها رفت آب تنی ... ما هم کلی  با هم بازی کردیم و به به های خوشمزه خوردیم و من با خودم فکر می کردم که تو کی اینقدر بزرگ می شی که بشینیم با هم یه دل سیر زغال لخته بخوریم؟!!!!!!!!niniweblog.com

حالا اخماشو نگاه کنین... بچم دیگه به آب نگاه نمی کرد...niniweblog.com

 

پسر مامان خسته از کلی گشت و گذار ولی فراری از پوشیدن لباس....

 

3 ساعت بعد ... پسر مامان همچنان فراری از پوشیدن لباس...

 

 

 وقتی تله کابین سوار شدیم فقط این جوری نگاه کردی....

بعدم اینجوری....

انگار 100 بار تا حالا سوار شدی ...ای ناقلا...

ولی اون بالا کلی  هیجان نشون دادی و برای خودت بازی کردی و قدم زدی و کیف کردی ....

niniweblog.com

 

بعد هم موقع ناهار کلی آتیش سوزوندی و برای مردم دست تکون دادی و دوست پیدا کردی .niniweblog.com

اینم عکس کیک تولد مامان که بابایی زحمت کشیده بود... خیلی خوشحالم کرد.

niniweblog.com

ببخشید خیلی از عکسها رو نشد که بزارم....

تا پست بعدی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مهناز
21 مهر 91 21:50
وااااااااااااای
چه پسر ناز و خوش تیپی
خدا حفظش کنه
تولدت هم مبارک خانومی


ممنون عزیزم
الهام
21 مهر 91 22:56
سارا جونم کیانوش واقعا فوقالعادست از زیبایی خدا واست حفظش کنه عسیسم و تولدتم مبارک خانمی


ممنون عزیزم
خاله مهسا
22 مهر 91 11:04
آجی جونم تولدت پساپس مبارک خخخخخخخخخخ

الهی من قربون این پسملی گشنگه برررررررررررم

وای خدایا ؛ ممنونم ازت به خاطر وجود این فرشته کوچولو که با اومدنش همه قشنگی های دنیا رو با خودش برامون به هدیه آورد....
خدا جونم شکرت، روزی هزار بار شکرت

ممنون خاله مهربون...

عمو علی
25 مهر 91 8:47
ماشاءالله
خدا حفظت کنه عمو


ممنون عمو
فاطمه
26 مهر 91 17:56
عزیزم خدا برای پدر ومادرت حفظت کنه

ممنون
خاله نیلوفر
27 مهر 91 1:08
تولدت مبارک سارا
قربون این آقا پسر خوش تیپ وروجک برم من با اون اخمش


ممنون عزیزم
مهسا
2 آبان 91 6:43
سارا جون تولدت مبارک
وای خدا جون چه اخمی کرده چه بامزه شده


ممنون دوستم


محبوبه مامان الینا
2 آبان 91 10:05
همیشه شاد و خندون باشی گل پسر قند عسل:
X با افتخار لینکت کردم عزیزم


خوشحالم کردی ... منم حتما لینکت می کنم
مریم مامان امیرعلی
4 آبان 91 19:26
پسر طلا چه جیگری هستی تو......
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی گلم بووووووس__ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___




ممنون از لطفت دوست خوبم
خاله نیلوفر
4 آبان 91 19:58
آقا خوشگله میدونی خاله چقدر دلش برای شما تنگ شده [hr
فسقل خان ما هم دلش برای خاله نیلوفر جونش تنگ شده
ناناز
5 آبان 91 0:36
فقططططططططططط می تونم فتابرک اله احسن الخالقین...........ماشالههههههههههه
خدا حفظش کنه برایت


ممنون عزیزم
نگین
6 آبان 91 20:22
عزیز دلم. آخه چرا؟ دریا که خوبه گل پسر خیلی نازه ماشاالله اسفند را یادت نره دود کنی


ممنون از لطفت عزیزم
عسل
8 آبان 91 16:34
بسلامتی همیشه به سفر و خوشی خوب پسرمون اب دوست نداره چیکارش دارین؟
مامان محمد فاضل
7 اسفند 91 8:24
وای که چه عسلی خیلی خوشحال شدم باشما آشنا شدم


ممنون عزیزم...
سجاد
23 فروردین 92 12:55
سلام ، پیش سجاد کوچولو هم بیا ...


چشششششششششششششششم...