فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

یه پسر خوشمزه...

1391/8/20 13:36
نویسنده : مامان سارا
719 بازدید
اشتراک گذاری

 

تدي خرسه و ني ني شكلك

شیرین عسل که باشی همینه دیگه مامانی ....

 

اوایل فکر می کردم فقط منم که دوست دارم بخورمت... بس که خوشمزه ای  niniweblog.com  یه کم که گذشت دیدم بابایی هم بدش نمیاد یه گاز از اون لپ خوشمزه ات بگیره... یه کم دیگه که گذشت دیدم خیلی ها دوست دارن قند عسل مامان رو بچلونن و بخورن....niniweblog.com

و متاسفانه این خیلی ها شامل حال پشه های بی معرفت هم میشه.....niniweblog.com

فقط یه شب فراموش کردم پمادت رو بزنم ... صبح دیدم عزیز دلم اینجوری شده تازه فقط به صورتت قناعت نکرده بود همه انگشتهای کوچولوی دست و پاهات رو هم خورده بود......niniweblog.com

مامان قربون اون پلک ورم کرده خوشگلت بشه الهی ...

حق اون پشه نامرد رو گذاشتم کف دستش تا دفعه آخرش باشه پسر منو نیش می زنه ...

niniweblog.com

ببینم دیگه کی جرات داره شیرین عسل مامان رو اذیت کنه..

niniweblog.com

 

Baby Looney Tunes

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

شاهزاده كوچولوي من
20 آبان 91 13:48
سلام ساراجون . وبلاگ زيبايي داري با مطالب زيباتر .... موفق باشي
به ديدن وبلاگ ني نيه منم بيا خيلي خوشحال ميشم عزيزم


لطف داری عزیزم.... دوست دارم بیام گلم ولی آدرس وبلاگت رو ننوشتی برام ....
محبوبه مامان الینا
20 آبان 91 14:07
الهیییییی عزیزم ، میکشم اون پشه های بدجنسوبدخواه مدخواه داشتی سینه چاک زیاد داری کیانوش جووووووووونم تعارف نکن


ممنون خاله مهربونم....
خاله مهسا
20 آبان 91 14:31
الهی من بمیرررررررررررررررررررررررررم

ای پشه نامرد


خدا نکنه.....
مامان آرشين
20 آبان 91 18:31
ااااااخي ... خيلي بدجنسن اين پشه ها نامرديم نميكنن نه يه جا نه دو جا هزار جاااااااااا
مامان محمد فرهام
21 آبان 91 15:24
خاله قربونت بشه باید بیام کمک مامان تا به حساب پشه ها برسیم
بوس بوس گلم


وای خاله دیدی پشه های نامرد پسرمو چی کار کردن؟؟؟!!!
مهسا(مامان کیان)
25 آبان 91 18:31
عزیزم امان از پشه های نامرد.
عزیزم امیدوارم زودی خوب بشی.
پماد کالامین دی بزن تا جاشون روی صورت خوشگلش نمونه.


ممنون خاله مهربون که به فکر صورت پسر مایی
عسل
2 آذر 91 0:18
منم میخوام بخورمششششش


نوش جان ....هههههههههه
مامان محمد فرهام
5 آذر 91 13:59
سلام میشه به وب ما سر بزنید محمدفرهام توی مسابقه شرکت کرده لینک هم توی وب زیر عکسشه رای گیری از ساعت 24 به بعد امشب هست هر وب اجازه دو رای داره ممنون که میایین