فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

عکس

1391/10/18 14:36
نویسنده : مامان سارا
1,398 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای قند عسل مامان

 

برای دیدن ادامه عکسها تشریف بیارین ادامه مطلب...

می دونستی یه دونه ای ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niniweblog.com

 

وقتی پسرم تو فروشگاه شیطونی می کنه و مجبور می شم بزارمش تو چرخ...از دستم ناراحته نگاهم نمی کنهniniweblog.com...خوب بالاخره ریختن قفسه های فروشگاه کف زمین صفای دیگه ای داره....niniweblog.com

 

بچم کتاب می خونه ...niniweblog.com

 

این آقا پسری که می بینید ساعت 12 شب خسته و کوفته و خواب آلو از مهمونی برگشته ولی از دست مامانش که می خواهد لباسهاشو دربیاره فرار کرده رفته سراغ اسباب بازی هاش ...niniweblog.com

عسل خان مشغول سرک کشیدن به این ور و اون ور ...

اینم بازی جدیده پسر مامانه.... یه سبد تو خونه باباحاجی پیدا کرده می ذاره رو سرش ... عمرا هم حاضر نیست از سرش بر داره این سبد رو ... همون جوری باهاش می ره تو در و دیوار....niniweblog.com

البته این پسر ما کلا با سبد ها میونه خوبی داره.....

من عاشق این ژست ارباب سالاری شما می باشمممممممم مامانی ....niniweblog.com

 

این کوچولو کارشناس موبایل کل فامیل و دوست و آشنای بیچاره ماست ....niniweblog.com

باید از گوشی همه سر در بیاره ووروجک....

البته خیلی پسر آقاییه .. تا بهش می گیم گوشی رو بده میاره می ده ...niniweblog.com

 

اینم یه پسر شیطون که ساعت 3 نصف شب داره بازیگوشی می کنه و رفته سراغ اسباب بازی هاش ....تازه برای مامانش موش هم میشه...niniweblog.com

کوچولو شما خواب نداری؟؟؟؟!!!!!!!!

 

دوست دارم همه لحظه های با تو بودن رو ثبت کنم ولی این روزها همش حس می کنم دارم ازت جا می مونم مامانی ....!!!!!!!!!!...

چقدر زمان زود می گذره...

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

پرهام
18 دی 91 14:30

چه پسر عسلس
خدا حفظش کنه


ممنونم
نرگس مامان باران
18 دی 91 15:11
سلام دوست من من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتیله رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره فقط تا 20 دی میشه رای داد ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
منتظر
18 دی 91 16:50
واقعا بهتون حسودی میکنم که همچین فرشته ای دارین تو خونه
شیطونکتون داره روز به روز جذاب تر میشه و وظیفه ی شما سختتر
واسم دعا کنین که زودتر یه فرشته رو خدا به منم بده


عزیزمممممممممممممممم... به خدایی که فرمون دنیا تو دستشه باور داشته باش ... مطمئن باش که حواسش بهت هست... منم اگه قابل باشم دعا می کنم زودتر فرشته نازت رو برات بفرسته ... آمین
بهاره مامان ونداد
19 دی 91 0:46
وای عزیزم چه پسری
اگه به وب ما هم بیاید خوشحال میشیم دوست داریملینک شیم شما چه طور؟


ممنون ... حتما پیشتون میاییم...

معلومه که خوشحال می شیم شما رو لینک کنیم عزیزم...
خاله مهسا
19 دی 91 6:47
هیچی نمیتونم بگم جز اینکه با نگاه کردنت بیشتر پی به قدرت و لطف خدا می برم خاله... تو یه هدیه از جانب خداوندی که تمام با اومدنت به زندگی همه ی ماها رنگ دادی عشقم... انشاءالله زنده باشی و سلامت جگر گوشه خاله



ممنون خاله جون
محبوبه مامان الینا
19 دی 91 10:45
به به پارسال دوست امسال آشنا
چه عجب کردی مامانی
فدای این وروجک شیطون بلای ناز


من شرمنده همه دوستهای مهربونم هستمممممممم.... الان اون شکلک شرمندگی رو با لپهای قرمزش تصور کن.... خیلی ایم ووروجک وقتم رو می گیره به خدا.... بوسسسسسسسسس


محبوبه مامان الینا
20 دی 91 8:24
میگما الان دوباره اومدم کیانوش جونمو ببینم دیدم واااااااااای چه سوتی دادم کامنت قبلی رو اصلاح میکنم: چه عجب آپ کردی !!
کلی love واسه مامان سارا و کیانوش جون


ممنون عزیزمممممممم..... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای دوست خوبم و الینای خوشگلم
فرنوش
20 دی 91 19:58
سلام مامانی خوبی؟کیانوش گلم خو.به؟
الهی دورش بگردم خوشگپل خان و وقتی میبینمش دلم غش میره به خدا انشالله زیر سایه مامان و بابا120 ساله بشه


وای فرنوش چقدر خوب کردی اومدی ... من آدرس وبلاگت رو نداشتم ... لینکت می کنم دوستم.... دخمل طلا چطوره ؟؟؟... دیگه فکر کنم دیدار نزدیکه ... نه؟!!!

راستی ... ممنون از لطفت خاله مهربون.. چشمات پسر ما رو خوشگل می بینه...