فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/3/5 10:22
نویسنده : مامان سارا
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

مامانی این روزها همش وایمکس خونمون قطع میشه .... دیگه دلم می خواهد بزنمش بعد از پنجره پرتش کنم بیرون... شرمنده که نتونستم بهت سر بزنم .... الانم بعد از یه تماس تلفنی با اپراتور و کلی غرغر و تمنا و چنگ و دندون نشون دادن وصل شده ولی نمیدونم این سعادت تا کی با ما می مونه و دوباره کی قراره قطع بشه پس اگه تو این روزها سخت میام بدون که زیاد مقصر نیستم مامانی ...

اما بگم که دیروز روز پدر بود ...ما هم 2 تا هدیه ناقابل برای باباجون مهربون گرفته بودیم ... یکی از طرف قند عسل یکی هم از طرف مامان قند عسل برای یه بابای مهربون و یه همسر نازنین که تو دنیا همتا نداره و خدا می دونه که چقدر دوستش داریم و برای مهربونی هاش ازش ممنونیم ... ناهار خونه باباحاجی بودیم و برای شام هم رفتیم پیش پدر جون و کلی روز شما مبارک بازی کردیم و کیک و شیرینی خوردیم و حرف های خوب خوب زدیم و خندیدیم و  شما هم از سر و کول جماعت بالا رفتی و خوش گذروندی ...

راستی آخر همین هفته بابای مهربون تو هتل عالی قاپوی اصفهان که من و بابایی خیلی ازش خاطره داریم  یه سوییت برامون رزرو کرده و قراره عزیز دل مامان برای اولین بار اصفهان رو ببینه ... امیدوارم بهمون خوش بگذره...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله نیلوفر
6 خرداد 92 19:43
سلام سارا خانوم سلام گل پسر
خوش بگذره بهتون. سفر بی خطر


ممنون خاله جونی...
چی دوست داری عسل خان برات بیاره خاله؟؟؟
خاله مهسا
7 خرداد 92 5:38
به به .... به سلامتی
خوش بگذره


به به به خاله جون... تعطیلات خوش گذشت؟؟؟
اعظم
8 خرداد 92 11:07
سلام ارتي جونم خوبي...كيانوش خوبه.....همش ميخواستم بگم ولي وقت نميكردم تو خيلي دختر خوبي هستي خيلي روز قرار خيلي هم مهربون بودي اصلا خودتو نميگرفتي خيلي برام جالب بود چون خيليها خودشون و گرفته بودن و يه گوشه بودن و محل نميذاشتن

تو خيلي خوبي باور كن اون روز اتفاقي اومدم ديدم دستور غذا گذاشتي خيلي برام جالب بود اگه كسي بهت ميگه قديمي شده از روي حسادت بهت ميگه من كه كلي عشق كردم از غذاها با اينكه بلد نيستم درستشون كنم هههه

همينا رو بايد ميگفتم بهت عزيزم سفر بي خطر و خوش

من تا حالا اصفهان نرفتم ولي هر وقت برم جا دستمال كار شده اصفهان ميارم تو هم بخر خيلي شيكه هم سنتي هم كسي نداره

ببخش دوستم تو با اونا فرق داري و حسود نيستي


اعظم جونم ... دوست خوبم... خیلی خوشحالم کردی هم برای اینکه بهم سر زدی ... هم برای اینکه اینقدر بهم لطف داری ... منم خیلی دوستت دارم و همون روز کلی به دلم نشستی به خداااا... ولی خوب من اون عکسهاو دستورها رو می ذاشتم برای بعضی ها مثل خودم که شاید سر ذوق بیاییم و ایده بگیریم ازش ...فدری جان خودش خیلی کدبانو و هنرمنده خبر ما رو نداره ...ههههه... اون روز هم فکر کنم باهام شوخی کرد... من از کسی دلخور نمیشم به این راحتی ها ...

دنبال جای دستمال هم میرم حتما... منم عاشق چیزهای سنتی ام .. مخصوصا ترمه سرمه دوزی شده که می میرم براش... جعبه های معرق و منبت رو که نگوووووووووووووو.... وای دلم ضعف رفت...



بازم ممنون.... می بوسمت....




مامان گیسوجون
10 خرداد 92 13:13
سلام علیکم خوبین ؟
می بینم که همش می خورین و خوش می گذرونید ههههههههه
ان شاا... همیشه لبتون خندون باشه سفر بی خطر دوستم


چه کنیم دیگه ... همین از ما برمیاد...هههههههه
سفر هم جاتون خالی خوش گذشت حسابی .... وقت کنم عکسهای کیانوش رو تو اصفهان می ذارم...گیسوی خوشگلمو ببوس...