فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

سفر به اصفهان...

1392/3/19 1:19
نویسنده : مامان سارا
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگ مادر ...اومدم با کلی عکس از سفر اصفهانمون

پسر قشنگم تو این سفر مثل همیشه شیطون و البته خوش اخلاق بود اما نکته شاخص این سفر این بود که کیانوش مامان نشون داد بزرگ شده چون تمام مدت رفت و برگشت توی صندلی ماشین خودش موند و صبوری کرد...niniweblog.com

قربونت برم که مامانو اذیت نکردی گل قشنگم... خیلی بهمون خوش گذشت ولی فکر کنم بیشتر از ما به تو خوش گذشته باشه مامانی...

 

وقتی تو صندلی ماشین خوابت برد عزیزکم...

 

کیانوش مامان در حال شیرجه زدن تو حوض برای گرفتن فواره....

بین راه برای ناهار رفتیم رستوران سنتی مارال ستاره که یه حوض و فواره داشت ... خلاصه از عسل خان اصرار برای رفتن تو حوض از ما تلاش برای ممانعت و آبرو داری مقابل چشمان جماعت حاضر.....این عکسم نامحسوس گرفتیم مردم فکر نکنن ندید بدیدیم هی از بچمون عکس می گیریم ...niniweblog.com

 

وقتی رسیدیم اصفهان حدودای عصر بود و زود هوا تاریک شد برای همین نشد زیاد کنار سی و سه پل عکس بگیریم...ولی خیلی از دیدن زاینده رود پر آب خوشحال شدیم .... اصلا در پوست خودمون جا نمی شدیم به خداااا....niniweblog.com

 

توی بازار قیصری هی بدوبدو می کردی مامانی نمی شد ازت عکس بگیرم گذاشتمت اون بالا که نتونی فرار کنی ....شما هم در حال اعتراض کردن می باشی...

کیانوش مامان تو هتل در حال تجدید قوا...

 

کیانوش و کلیسای وانک

توی موزه بدوبدو می کردی برای همین سپردمت دست بابایی تا پسر شیطون مامان رو برای چند دقیقه تو حیاط نگه داره و من با خیال راحت موزه رو ببینم ولی وقتی اومدم دیدم زمین خوردی و آرنج و زانوی کوچولوت زخمی شده ...این اولین زخم زانو و آرنج گل پسر من در نتیجه یه زمین خوردن جانانه بود ...مامانی خیلی غصه خوردم برات ولی خودت اصلا به روی نازنینت نمی آوردی عزیزکم ... حس کردم جلوم یه مرد کوچولو می بینم...

تو این سفر به خاطر اینکه به گل پسرمون خوش بگذره به جای آثار تاریخی جور و واجور رفتیم پارک پرندگان و گلهای اصفهان که خیلی جالب بودن ولی پارک پرندگانش بی نظیر بود...به محض ورود عسل خان مامان با فریاد bird bird دنبال یه کبک نگون بخت کرد و هیچ جور هم کوتاه بیا نبود تا اینکه بعد از طی کردن کلی مسافت و 2 دور چرخیدن دور یه آلاچیق کبک بدبخت خودشو چپوند وسط شمشادها و عسل خان مامان متاسفانه در این تعقیب و گریز دیدنی ناکام شد ... طی این داستان ما دقیق نمی دونیم  دلمون برای کبک بیچاره بسوزه یا عسل خان ناکام شده....niniweblog.com

پارک گلها و یه پسر کوچولوی خسته و گرسنه ...

کوچولوی

پارک گلها و همچنان یه پسر کوچولوی خسته و گرسنه ولی صبور.... قربون اون صبوری کردنت مامانی

کیانوش مامان توی هتل و آماده برای رفتن به گردش ، لباسش رو پوشیده و جلوتر از ما رفته پشت در ... هی ما رو صدا می کنه بدو بدو بدو بدو ....

 

یه بابا ... یه پسر و اگه گفتین چی؟؟؟؟

آفرین... چند تا شترمرغ خوشگلniniweblog.com

 

کیانوش و ایوان عالی قاپو...

 

کیانوش و تالار موسیقی عالی قاپو....

کیانوش و مسجد شاه...

 

کیانوش اندر افکار شیطنت آمیز برای ورود به حوض میدون نقش جهان...

بچم دیگه تصمیمش رو گرفت... رفت تو آب

اصلا هم کار بدی نبود ...خیلی هم خوش گذشت....niniweblog.com

میدون نقش جهان و یه پسر کوچولوی شیطون در حال فرار از دست بابایی و بدو بدو...niniweblog.com

یه توقف کوتاه بین راه کنار جاده و همچنان یه پسر شیطون در تلاش برای فرار از دست بابایی و بدوبدو...

 

تا پست بعد بای بای niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

خاله مهسا
19 خرداد 92 6:14
ای جووووووووووووونم
نفس خاله رو نگاه کن چقدر مرد شده

آقا کیانوشم ، ما خیلی مخلصیما خاله جونی، دلم لک زده واست شیطون بلا

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ما هم مخلصیم خاله مهسا... امروز میاییم پیشت

محبوبه مامان الینا
19 خرداد 92 7:53
سلاااااااااام دوستمبالاخره بعد یه غیبت نه چندان طولانی اومدین اااااااای جووووووون چه گل پسر آقا و خوش مسافرتی من هم از دیدن زاینده رود خوشحال شدم
همیشه شاد باشید و خوشبخت انشاله


سلام دوستم... خودمم روم سیاهه که دیر میام ولی این روزها همش این ور و اور بودیم جاتون خالی ... انشالله جبران می کنیم....الینای شیرین زبون منو ببوسسسسسسس
سارا مامی عسل
19 خرداد 92 16:10
سلام عزیزم

وای چه عکسهای خوشکلی عزیز دلم میبوسمتتتتتتت


سلام دوستم... کیانوش ما هم چند تا بوس خوشگل برای خاله سارا می فرسته....
پارمیدا
20 خرداد 92 11:43
سلام عزیزدلم ساراجون انشاالله همیشه خوب شاد وسلامت کنارهم باشین هزارماشاالله گل پسرت اقا شده محمدصالح من هم داره کم کم بزرگ میشه دیگه 2 ماه دیگه مرداد میاد پیشمون عکساشو منم میزارم خداروشکر خداچقدبزرگ ومهربونه دوست خوبم توروخدا همدان هم بیایید خیلی دوستتون دارم ازدورمیبوسمتون خدایا یعنی پسرمنم بزرگ میشه نفس مامان چقدلذت بخشه




سلام به روی ماهت.... به سلامتی پس دیگه به اواخر راه نزدیک شدی ... انشالله محمد صالح گلمون هم به سلامتی میاد بغلت و زندگیت رو از این رو به اون رو می کنه .... خیلی مراقب خودت و کوچولو باش ... می بوسمت


خاله نیلوفر
20 خرداد 92 23:05
قربونت برم خاله که انقدر آقا و خوش سفری
مامان سارای نازنین رسیدن بخیر خوش گذشت؟


وای خاله نیلوفر همین امروز داشتم بهت فکر می کردم.... جات خالی بود... خوبی؟؟؟؟؟
هدا
21 خرداد 92 9:51
خدای من این شازده پسر چقد خوب و ارومه.معلومه مزه ی سفر چند برابر می شه.بابت زاینده رود هم واقعا خدا رو شاکرم.
عاشقتم مرد کوچک


ممنون خاله هدا جون ... آرووووووووووووم؟؟؟!!!!باید حضورا پسر ما رو ملاقات کنی پس....هههههههههه... ولی قبول دارم که پسرم خیلی خوش اخلاقه ....
خاله مهسا
22 خرداد 92 6:19
واااااااااااااااااااااااااای خدا
آخه من چیکار منم که از دیدنت سیر نمیشم خاله جونم



مامان باربد
23 خرداد 92 3:47
سلام مامی کیانوش

من وبلاگ کیانوشو خیلی دوست دارم با اجازتون لینکش کردم و با عرض شرمندگی یه کوچولو از مطلبتون کپی برداری/امیدوارم ناراحت نشین.باربد هم خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنید.

یه سوال دارم با چه نرم افزاری عکسای کیانوشو درست میکنید؟؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدبد




سلام عزیزم و ممنون از لطفت... نه که ناراحت نمی شم ... باربد کوچولوی قشنگتم دیدم...خدا برات حفظش کنه ... حتما لینکتون می کنم... اون عکسها هم نرم افزار نمی خواهد ... من اصولا راحت طلب تر از این حرفهام... از چند تا سایت آنلاین استفاده می کنم که برات آدرسشون رو می زارم ...

http://en.seenow.com/

http://www.effmypic.com/

http://www.frametoy.com/

http://avatar.pho.to/de/

http://www.photofunia.com/

http://www.loonapix.com/

http://www.imagechef.com/ic/product.jsp?cat=photo+frames

http://de.picjoke.net/

http://www.photofacefun.com/

من با دو تا آخر راحت ترم .... ولی خودت امتحان کن .... باربد کوچولو رو هم ببوسسسسسسسسسسسسسس




الی مامی آراد
23 خرداد 92 11:09
واای کیف کردم چه عکسهای خوشگلی معلومه حسابی خوش گذشته الهی همیشه شاد و خوش باشین


ممنون عزیزم... آراد منو ببوس
نازنین موسوی
23 خرداد 92 18:55
چه گل پسر نازی دارین.خدا براتون نگهش داره.
اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشم به ماهم سر بزنید.
http://nikoo-mousavi.niniweblog.com


لطف داری عزیزم ... ممنون... چشششششششم حتما به نیکو جان سر می زنیم.
مامانی منتظر از روستای نی نی سایت!
4 تیر 92 13:29
ای جاااااااااااااااااااااانم
خدا حفظش کنه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه


من که عاشق وبلاگت شدم
ولی هر روز میام می بینم باز آپدیت نکردی



مطالب جدید بذار
واسه کیانوش نآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآز عسل هم حتما اسفند دود کن


یه سفارش: به کیانوش خوشمل بگو دعا کنه نی نی منم زودی زود بیاد تو دلم.... حتمنااااااااااااااااااااااااااااااا


سلام دوستم....... ممنون از لطفت...امیدوارم خیلی خیلی زود خدا یه فرشته سالم و صالح و ناز و تپلی قسمتت کنه عزیزم.
چششششششششم .. حتما همین یکی دو روزه وبلاگش آپ میشه ... راستش اخیرا خیلی سرم شلوغ بود و البته همچنان هست...ولی قول می دم آپش کنم ...
مامان امیرعلی گلی
28 تیر 92 16:12
وای چه سفری بوده
معلومه خیلی خوش گذشته به عسلی


انشالله این سفر قسمت همه دوستان بشه...