فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

برنامه های مامان برای قند عسل

1391/2/4 15:55
نویسنده : مامان سارا
510 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسل مامان  

مامانی برات خیلی برنامه ها دارم ... می خواهی بدونی؟؟؟!!!!

اول از همه دوست دارم زبان انگلیسی رو خوب خوب یاد بگیری برای همین هم از همین حالا یه جورایی باهات تمرین می کنم ...تو هم که انگار بدت نمیاد!

دوست دارم تا کوچولویی شنا کردن رو یاد بگیری و لذتش رو احساس کنی چون هر چی بزرگ تر باشی سخت تر میشه برات ... زحمت این کار می افته روی دوش بابایی مهربون .

دلم می خواهد یه کم که بزرگ تر شدی بزارمت باشگاه سوارکاری ... یه جای خوب هم برات پیدا کردم ...

دلم می خواهد یه مربی خوب پیدا کنم و بزارمت کلاس ژیمناستیک ...

دلم می خواهد بذارمت کلاس پیانو البته هنوز پیانو نداریمااااا ولی خوب دوست دارم دیگه مامانی .... البته بگما من فقط دلم می خواهد تو بتونی نواختن یه ساز رو یاد بگیری ... برای دل خودت ... برای اون وقت ها که دلت می گیره و می خواهی بری تو خلوت خودت ...

و کلی کارهای دیگه مثل کلاس نقاشی و شاهنامه خوانی و و و .... که اگه بخواهم همه اونها رو اینجا بگم یه طوماره ...

اینها کارهاییه که من به عنوان مادرت روشون تاکید می کنم ولی بدون عزیز دلم هر جا اگه ببینم خواسته تو چیز دیگه ایه همون کاری رو می کنم که تو دوست داری ... بدون مامان همیشه ازت حمایت می کنه ...

           

 عسل مامان

خدا جونم بهت محتاجم

کمک کن تا بتونم یادش بدم  به خودش اعتماد کنه؛ ....

دلم می خواهد بدونه که باید هر چیزی رو از خودت بخواهد چون باور دارم:

از خدا خواستن عزت است

اگر برآورده شود رحمت است و اگر نشود حکمت ،

اما از خلق خدا خواستن خفت است

می خواهم بدونه

اگر برآورده شود منت است و اگر نشود ذلت...

کمک کن یادش بدم ایمانش رو نگه داره و شکهاش رو باور نکنه

 

...خدایا کمک کن مادر خوبی باشم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ملينا
2 اردیبهشت 91 14:32
سلام ايشالا كه به همه برنامه ها و هدفهات برسي. منم عين شما دوست دارم دخملمو اين كلاسها بفرستم
خاله نیلوفر
3 اردیبهشت 91 9:08
قربونت برم خاله که این همه کارای خوب میخوای انجام بدی فقط یه وقتی هم واسه ما در نظر بگیر نکنه سرت شلوغ شه پیشمون نیای ها
سميه
3 اردیبهشت 91 9:43
عزيزمممممممممممممممم....الهي ....چه بزرگ شدي هزار ماشاللهههههههههههه...ببينم ديگه تو كودكي خودت آرزوي نداشتي كه زحمت برآورده كردنش با كيانوش باشه؟؟؟؟؟؟


چه عجب از این ورا خاله سمیه!!!!!.... دوستت داریم هزارتا
سرباز عصر غیبت
20 اردیبهشت 91 0:05
سلام عزیز دلم ، مامان سارای گل ، خداقوت بخاطر تحمل همه سختی های شیرین کیانوش کوچولوی گل . از خدا میخوام که به همه آرزوها و برنامه هایی که تو ذهنته برای کیانوش عزیز برسی و در ضمن باز هم از خدا میخوام همونطوری که دوست داری پسر گلت یه فرد با ایمان بار بیاد . سبز باشی و پایدار
محبوبه مامان الینا
2 آبان 91 10:10
آفرین به این مامان خوب با این وسعت دید خوشم میاد درگیر روزمرگی نیستی و افکار بزرگ داری انشااله شاهزاده ت هم رویاهای بزرگ خواهد داشت و به همشون میرسه


ممنون عزیزم... لطف داری