فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

کیانوش نگو بلا بگووووووو...

1392/4/27 10:54
نویسنده : مامان سارا
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مادر......... 

مطمئنم کمتر کسی یه پسر کوچولو مثل عسل خان ما سراغ داره که در اوج مودب بودن و خوش اخلاقی  نهایت شیطنت و خرابکاری رو هم داشته باشه...

 

اتاق پسر مامان حتی برای 1 دقیقه مرتب دیده نمیشه... هرگززززززززززز...

وقتی ازت می خواهم کمکم کنی تا وسایلت رو بزاریم سر جاش کمک می کنی و همه رو جمع می کنی اما به محض جمع شدن آخرین تیکه دوباره ریختن رو شروع می کنی ....

 

به خدا خسته شدم بس که در و دیوار و زمین و زمان رو شستم و ضدعفونی کردم تا یه وقت خدای نکرده پسرکم مریض نشه ...niniweblog.com

خوشمزه است مامانی؟؟؟؟

اگه گفتین کی اونجاست؟؟!!!! 

دااااااااااالی کیانوووووووووووش

یه بار این کمد رو برگردوندی روی خودت ولی خدا رو هزار هزار بار شکر چیزیت نشد...

اینم عادت خطرناک و جدید پسر مامان که به محض باز شدن در آسانسور میره پشت ماشین ساک ساک می کنه و فکر می کنه بازیه... خیلی خطرناکه چون راننده اصلا نمی تونه اونو پشت ماشین ببینه....اغراق نباشه یه 2-3 باری سکته کردم ...

اینم از حرف زدن عسل خان با تلفن... به محض این که گوشی رو دست ما ببینه اونو ازمون می گیره و اصلا کاری نداره پشت خط کیه ... شروع می کنه به حرف زدن و بلند بلند خندیدن ... حتی با عمو ویلیام که دوست چینیه باباییه هم تلفنی حرف می زنه اونم نه یکی دو دقیقه ..... خلاصه که این روزها 2 کلام با تلفن هم نمی تونیم حرف بزنیم.....

 بلللللللللللله...!!!!

چند روز پیش برای افطار مهمون داشتم.... نیم ساعت مونده بود به اومدن مهمونها که عسل خان در کابینت رو از جا کند و تحویلم داد منم  یه نفس عمیق کشیدم... 10 بار از 1 تا 10 شمردم و گفتم همه چی آررررررررررررومه من چقدر خوشحالممممممم .... بعدش عسل خان توی کابینت رو کلا ریخت کف آشپزخونه .... بعدش من هی وسایل رو ریختم تو کابینت  هی اون ریخت بیرون هی من ریختم تو هی اون ریخت بیرون ....بعدشم یه بسته پودر ماشین رو خالی کرد روی فرش آشپزخونه باز من تا 10 شمردم گفتم همه چی آررومه من چقدر خوشحالممممم ...بعد من رفتم جارو برقی بیارم پودرها رو جارو کنم دیدم داره مشت مشت پودرها رو برمی داره می پاشه این ور اون ور و روی خودش می گه هولاااااااااااا هولاااااااااااااا..... بعدم دیگه نتونستم بگم همه چی آررررررومه چون من گریه ام گرفته بود ... تازه دیگه نتونستم از اون صحنه ها عکس بگیرم ...شرمنده... بعدم عسل خان اومد نازم کرد گفت ماما ناززززززی ناززززززی ... حالا من همچنان گریهههههه

niniweblog.com

... عسل خان همچنان ماما نازی نازی....

بعدم بابایی مثل یه منجی از راه رسید  niniweblog.comو مامانی رو دلداری داد...

niniweblog.com

....یه وقتها واقعا احتیاج دارم یکی منو نجات بده....

 وقتی بابایی از سفر میاد هنوز در چمدون رو باز نکرده عسل خان اونجاست.... دقیقا همون جا که در تصویر ملاحظه می کنید.....

من الان دیگه دقیقا مطمئن نیستم اینا مال منه یا عسل خان....

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان امیرعلی گلی
27 تیر 92 18:03
مادر چقده این عسل شما خوردنیه
خدا حفظش کنه ماشالله
همین شیرینکاریاشونه که بیشتر عزیزشون میکنه
منم کم نمیکشم از پسملم


ممنون دوستم....لطف داری
سارا زارع
27 تیر 92 18:41
سلام گلم .به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن خوشحال ميشم .


سلام به روی ماهت... چشششششششششششم
طراحی قالب با طرح کودک شما
27 تیر 92 18:43
سلام دوست عزیز نی نی وبلاگی ، ما طرح جدید و نویی داریم ، که شما می توانید جزو اولین نفرها باشید، و قالب خود را از بقیه هم وبلاگیها و لینکاتون متمایز کنید ما در نظر داریم برای شما قالبی با طرح کودک شما ایجا کنیم ، بدین صورت که شما عکسی از کودک خود به ما می دهید و ما به دو صورت تبدیل به قالب می نماییم: عکس کودک شما را به هنرمندان نقاش خود می دهیم و انها با مهارتی که دارند از روی عکس شما نقاشی با قلم می کشن و ما ان را تبدیل به قالب می نماییم عکس شما را ما به صورت گرافیکی و جذاب در می اوریم و تبدیل به قالب می نماییم به سایت ما مراجعه کنید + نمونه کار و + توضیحات بیشتر H.asghari102@yahoo.com http://www.behtarinabzar.ir
خاله مهسا
28 تیر 92 1:13
یعنی یک ساعته همه ی عالم داریم به این جیگرم می خندیم با این کاراش

خاله مهسا و عمو علی فداش بشن الهییییییییییییییییی



خوبیت نداره آدم به مشکلات مردم بخنده......خخخخخ....... اینم برای خالا مسی جون عسل خان
هدا
29 تیر 92 7:56
باورم نمیشه
آخه اصلا به این قیافه این همه شیطنت نمی یاد.چهره عسل خان زیادی ارومه
باااااااااااوووووووووووررررررررررمممممممم نمیشه


باور کن خاله جون.....هههههه....بوسسسسسسسسسسس
الی مامی آراد
30 تیر 92 0:41
کیانوش شیطون خودمیییییی کارات مثل آراد منه


محبوبه مامان الینا
31 تیر 92 8:20
ای جان وروجک شیطون بلا
سارا جون کلی به کارهای عسل خان خندیدم الینا هم همیشه اتاقش شلوغه و هرکار میکنم یاد بگیره وسایلشو جمع کنه نمیشه همش میگه مامانی من الان خسته م بعد جمع میکنم
همه چی آروووووووومه ما چقدر خووووشبختیم
ببوسید عسل خان وروجکو


ای جانممممممممممم.... چه زبونی هم می ریزه ناقلا...
بچلونش از طرفم .... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
کتاب هنر ميلياردري ( راز و رمز ثروتمند شدن )
13 مرداد 92 19:04
کتاب هنر ميلياردري ( راز و رمز ثروتمند شدن ) ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آينده اقتصادي خود را دگرگون کنيد ... با 5000 تومان صاحب يک کتاب الکترونيکي 500 صفحه اي شويد ... *هم قيمت با يک کارت شارژ 5 هزاري ايرانسل * تخفيف 40 درصدي قيمت کتاب تا پايان هفته ... *خريد آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دريافت آني فايل پس از واريز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب براي اطلاعات بيشتر و خريد وارد آدرس زير شويد... http://upshoping.mihanblog.com/