فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1392/8/7 14:10
نویسنده : مامان سارا
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاخ شمشاد مادر...

 

امروز تیپ زدی و رفتی خونه یکی از دوستهای مادرجون دورهمی به صرف ناهار....... از اونجایی که مادرجون  خیلی ذوق داره نوه عزیزش رو به دوستها و همکارهاش نشون بده منم مخالفتی نکردم ولی می دونم نمی ذاری یه لقمه خوش اونجا از گلوی کسی پایین بره .... الانم که زنگ زدم بهت حسابی مشغول خوشگذرونی و آتیش سوزوندن بودی قربونت برم  ... خدا به همه حضار اون جمع صبر بده انشالله .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان زینب
7 آبان 92 14:35
سلام خواهش می کنم بیا آخرین پستم را ببین .


عزیزیمممممممممم ... چی بگم؟؟!!... واقعا ناراحت کننده است... خدا خودش پناه همه کوچولوهای دنیا باشه .
خاله مهسا
7 آبان 92 16:07
ای جونممممممممممممممممممم

امیدوارم پسرت سالم برگرده و دوست جونای مادرجون نخورنش .....
آخه پسر به این شیرینی خوردن داره دیگه


بوسسسسسسسسسسسسسسسس
خاله زری ( مامان آرمان)
7 آبان 92 17:38
آخ جونم قربون این پسرک خوش تیپ بشم ..
عزیزم مطمئن باش که مامانت از حضور نوه اش خیلی هم خوشحاله مامان من که هر وقت نوه اش هر بلایی هم که سرش بیاره میگه جوجه طلاییه مغز بادومه کاریش نمیشه کرد


فدای خاله زری خودمون ...
آره والا .. به مامانم که خیلی خوش گذشته بود ... اصلا انگار نمیبینه این یه وجبی چه آتیشی می سوزونه ... اعصاب مامانم رو اگه من داشتم 7 تا بچه می آوردم ...خخخخخ... آرمان جیگرمو ببوسسسسس
شیما
12 آبان 92 12:46
سلام دوستم خوبی؟نی نی هات خوبن؟من که دوبار رفتم سونو و اخرین دفعه هم شنبه میرم هنوز قلب نی نی شکل نگرفته خیییییییییلی ناراحتم حتما باید کورتاژ کنم برام دعا کن.


آخی... متاسفم دوستم... خیلی ناراحت شدم برات ولی به این فکر کن که حتما خدای مهربون خیر و صلاحی در این اتفاق برات در نظر گرفته.... امیدوارم خیلی زود فرشته خوشگلت رو بغل بگیی ... به خودت حسابی برس و خودتو تقویت کن ...

خدایا به داده ها و نداده هات شکرررررر
مامان امیرعلی گلی
13 آبان 92 1:04
سلام گلم خوبید؟ عسلمون چطوره؟
دیگه بس اومدم وبتون الان تا صفحه باز شد امیرعلی گفت کیانوش
میشناسه دوستشو



عزیزممممممممممم.... ببوسش
مامان امیرعلی گلی
13 آبان 92 1:05
مطمئنم به جفتشون خوش گذشته


آره خاله جون....... کلی با هم صفا کرده بودن...