فرشته آسمونی ما ، كيانوشفرشته آسمونی ما ، كيانوش، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دو پرنس کلبه ما

بدون عنوان

1391/10/30 18:25
نویسنده : مامان سارا
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستهای خوبم...

 

می خواهم عسل خان هم بدونه که اینجا کلی خاله مهربون داره که بهش سر می زنن و دوستش دارن...

از همه خاله های عزیزی که تو این چند روز بعد از واکسن پسر طلا نگران حالش بودن خیلی خیلی ممنونیم ولی باید بگیم که عسل خان ما کلی برای خودش مرد شده و اصلا مامانش رو اذیت نکرده ... بچم اون روز بعد از ظهر وقتی از خواب بیدار شد خواست که بلند شه ولی یهو پاشو گرفت ، نشست و با بغض گفت ماما پاااااااااااا....ماما درررررررد... همین.... بعد هم از شدت درد برای چند ساعت یه گوشه دراز کشیده بود و تکون نمی خورد ولی بمیرم براش که چشمهای قشنگش اشکی بود .... اما همون شب با همه تب و دردی که داشت بلند شد و لنگ لنگون راه رفت .... تنها اتفاق خاصی که افتاد این بود که فردای اون روز نذاشت بابایی بره سر کار.....niniweblog.com

اینجوری بود که پرونده واکسن 18 ماهگی عسل خان ما هم بسته شد...niniweblog.com

راستش تو این پست می خواهم به وعده ای که به خاله پارمیدای گل دادم عمل کنم و عکس اتاق و بعضی از وسایل کیانوش رو بزارم ولی یاد آور می شم که اولا ما هنوز اینجا موقت ساکنیم و انشالله تا عید میریم خونه خودمون و عسل خان هم میره تو اتاق خود خودش و دوما به دلیل کمبود فضا خیلی از وسائل عسل خان ما همچنان تو انباری مونده به ویژه هدایای زیبای تولد یک سالگیش که انشالله بعدا رونمایی می کنیم ازشون ... نکته بعدی هم اینه که من واقعا یه مادر گرفتار و خسته هستم و این روزها واقعا فرصت عکاسی نداشتم بنابراین عکسهایی که می زارم از تنور در نیومده.... امیدوارم خاله پارمیدای عزیز زیاد بهمون سخت نگیره...niniweblog.com

 

برای دیدن عکسها تشریف بیارین ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

کیانوش

 

کیانوش

 

کیانوش

 

کیانوش

 

این ببعی کوچولو مال خاله مهسا بود ولی چون اولین عروسکی بود که عسل خان بهش توجه نشون داد خاله جون هم اونو داد به پسر ما ...

کیانوش

 کیانوش و صندلی ماشینش... بعد از کلی غرغر کردن و تلاش ناموفق برای اینکه مامان رو راضی کنه از اون تو بیاد بیرون....

کیانوش

 

 

 

این اولین اسباب بازیه که بابایی برای پسر طلا خریده بود وقتی هنوز قند عسل تو دل مامانی بود...

 

 این عروسکهای موزیکال هم اولین خرید مامانی برای عسل خانه وقتی هنوز تو دلم بود...

 

 

 

 

 

 

بعضی از کتابهایی که عسل خان دوستشون داره...

 

 

لوگوها...

 

 

این دلقک اسمش می مو است... تقریبا محبوب ترین عروسک پسر مامانه... ولی با این حال بعضی وقتها بد جور با هم دست به یقه می شن.... فکر کنم بیشتر از 3 بار مجبور شدم مماخشو بدوزم ... طفلی !!!!

 

 

اینجا عسل خان حدودا 9 ماهشه ...

 

اینم صندلی غذا و تاپ برقی که اصولا می مو ( اسم دلقک عسل خانه) ازش استفاده می کنه...مامان می خواهد عسل خان بشینه اونجا که به به بخوره ولی عسل خان می مو رو گذاشته اونجا و یه سیب هم گاز زده گذاشته جلوش... حالا من نمی دونم معنی این قیافه مظلومی که برام گرفته چیه .... ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 با عرض شرمندگی نشد که از کشوها و کمد لباس در حال انفجار قند عسل عکس بذاریم... اگه می ذاشتیم آبرو برامون نمی موند بس که به هم ریخته و باعث شرمساریه...چون هر چی مامانی مرتبشون می کنه یه عسل خانی این دور و برا هست که به 3 شماره همشو می ریزه به هم و روز از نو روزی از نو.....niniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

هدا
30 دی 91 22:10
سلام سارا جون چرا خسته با این ووروجکی که داری؟؟؟؟؟؟
اتاقت خیلی خوشهله مثه خود گل پسر
ان شاالله تا عید فضا بزرگتری واسه اتاقش داشته باشین


ممنون دوستم...
خاله مهسا
1 بهمن 91 4:59
ای جونمممممممممممممممممممم
خاله فداش بشه الهی
ببعی که سهله خاله جونشم واسه این قند عسل میده


ممنون خاله جون... بوسسسسسسسسس
خاله نیلوفر
1 بهمن 91 9:42
عشق منه این وروجک


خاله نیلوفر هم عشق ووروجک ماست.... کم پیدایی خاله؟؟!!!!! بوسسسسسسسسسسسسسس
ثمین
1 بهمن 91 10:26
سلام عزیزم! اومدم دعوت کنم تا از ویژه نامه ی روز عشق دیدن کنید!
اینم آدرسش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/cat31.php


ممنون ... چششششششششششم
پارمیدا
1 بهمن 91 12:47
سلام ساراجون ممنون عزیزم زحمت کشیدید دست گلتون درد نکنه عالیه همه چی فوق العاده قشنگه دست مامان گلتم دردنکنه صندلی ماشینش بنفش خوشرنگیه راستی اون میمونه که کف اتاق خوابیده اون فقط عروسک یااستفاده دیگه ای هم داره عزیزم رودیوارهم استیکرهای قشنگی نصب شده اونا حاضری یا کاردست خودتونه واقعا مامان باسلیقه ای داره این عسل خان مبارکش باشه عاقبتشم بخیربشه خوشبخت درکنارپدرمادرش باشه بازم دست گلتو میبوسم واقعا زحمت کشیدی دوست دارم عزیزم حتما همدان بیا پسرگلتم بیار دوسش دارم خیلی زیاد بوس


ممنون عزیزم....همیشه به ما لطف داری دوستم ...
راستش اون میمونه یه جور پا دریه من پایین تختش گذاشتم فعلا ... اون طرح های دایره ای شکل رو دیوار اتاقش هم کار خودم بود تا انشالله بریم خونه خودمونو اتاقش رو یه کاغذ دیواری شیک و یه موکت نرم کنم...
پارمیدا
1 بهمن 91 15:37
قربونش برم بااین اتاق قشنگش عزیز دلم قندعسل ماشاالله پسرنازی داری ساراجونم


ممنون خاله مهربون...
الی مامان آراد
1 بهمن 91 20:01
ای جون چه پسملی نازی دارین خوشحال میشم به ما هم سر بزنین اسم کیانوش جون رو به دوستهای آراد جون اضافه کردم تا با هم دوست بشن


ممنون گلم... منم خوشحال میشم گل پسر شما جزء دوستای نازنین کیانوش من باشه .... پسر شیطون بلات رو ببوس ...
نانا و نینی جون
2 بهمن 91 17:31
سلام
خوبی عزیزم
قربون دندونای نازش بشه خاله
راستی شما کجا زندگی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با عرض فضولیییییییییی


ممنون عزیزم... فعلا تهران
...آریاشهر ...

هدا
2 بهمن 91 21:14
خداااااااااااایا هوای کیانوش جون و مامان گلشو داشته باااااااااش


ممنون عزیزم از دعای قشنگت... خدا انشالله حافظ همه دوستهای خوبم و همه نی نی های دنیا باشه...
بهاره مامان ونداد
3 بهمن 91 1:20
الهی مامان هنرمند چه اتق خوشکلی


چشمات خوشگل میبینه دوستم....
هدا
7 بهمن 91 12:15
سلام اخر هفته رفته بودیم مشهدو حرم.جاتون خالی خیلی بچه اونجا بود و همین باعث شد یاد کیانوش عزیز بیفتم و واستون نماز خوندمو دعا کردم که خوشی هاتون ناتموم باشه


ممنون خاله مهربون که یاد کیانوش ما بودی ... سهمت از دنیا همیشه شادی باشه عزیزم...می بوسمت و ممنونم که بهمون سر می زنی
پارمیدا
8 بهمن 91 12:20
سلام توروخدا عکس های این پسر طلارو زود زود بزار دلمون تنگید بابا
ممنون سارای مهربون


چشم خاله جون .... ولی این مامان خیلی تنبله ...
مونا مامي آدرين كوچولو
5 آبان 92 14:04
سلام دوست جون بالاخره تونستم وبلاگ قشنگت رو تا حدود زيادي بخونم يه سوال ديگه ازت دارم ميشه لطف كني و بگي مارك صندلي ماشين كيانوش جون چيه مي خوام براي آدرين تازه بخرم ولي نمي دونم چه ماركي بگيريم و آيا توش ميشينه يا نه ؟ ولي واقعاً ديگه از بس كه با آدرين عقب نشستم خسته شدم خيلي هم شيطون شده و اصلا نميشه كنترلش كني
بازم از راهنمايي هايي كه مي كني ممنونم
راستي اميدوارم اين چند ماهي كه از بارداريت مونده به سلامتي به پايان برسه و ني ني خوشگلتون مثل كيانوش عزيز به سلامتي به دنيا بياد و چراغ خونتون رو پر نورتر كنه عزيز دلم.
براي همه تون يه دنيا شادي و خوشي آرزو مي كنم.


ممنون عزیزم... خیلی خیلی لطف داری ....

مارک صندلی ماشین کیانوش WELLDON هست .. من واقعا ازش راضیم... عین مبل راحتی می مومنه... کیانوشم راحت توش می شینه ...من حتی سفرهای طولانی هم رفتم و کیانوش راحت توش نشسته...

راستی ببخش که دیر جواب دادم.... چند روزه به سختی می تونم وارد وبلاگ شازده بشم چه برسه به گذاشتن پست و تایید نظر ....نمیدونم چرا اینجوری شده....